babicu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salut Am montat un Crash Pad modelul LSL ca in imagine si am mari dubii dpv. al eficientei pe care ar avea-o. Kit-ul de adaptare difera de la un model de motocicleta la altul si adopta diferite variante de fixare (un punct sau mai multe pct. de fixare). De aici dilema: La a mea (SV 650 S) vad ca toata fixarea acestui CrashPad e intr-un singur surub lung iar kit-ul de instalare consta intr-un prelungitor (pt fiecare laterala). Practic se desface unul dintre suruburile de fixare dintre bloc motor si cadru, se inlocuieste cu unul mai lung care trece prin CrashPad propriu zis, prin prelungitor si se fixeaza in aluminiul bloc motor . Ce dubii am? Daca la alte moto vad mai multe puncte de fixare a kit-ului pe cadru sau bloc motor si un alt surub de fixare a crashpadului propriu ziz pe acest suport, ma pot gandi ca in caz de impact acest ansamblu poate ceda sau se poate indoi/distruge in punctul cel mai slab si anume pct. de fiare dintre crashpad si kit de fixare. Dar asa cum vedeti in foto la mine se monteaza cu un singur surub foarte lung care in caz de impact suporta o forta amplificata de acel prelungitor de o lungime imensa care face parghie si cred ca se poate forfeca surubul de fixare iar rezultatul e ca voi ramane cu un surub rupt in blocul motor. Ciudata solutie au mai ales si astia. O fi unica pt SV? Acum vine intrabarea: A avut careva ghinionul sa testeze un crashpad fixat cu un singur surub (eventual cu prelungitor de fixare destul de lung asa ca al meu (cum e in foto)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Am cazut tarisor cu un LSL, dar fixat in 2 puncte. Nota 10. Am vazut recent un Fireblade care a acrosat un Cielo, avind un crashpad cu un singur punct de prindere. L-a acrosat destul de usor, motociclistul a ramas in picioare chiar. Surubul s-a indoit destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babicu Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) ok Tot cotrobaind, am dat de crashpadurile de la barracuda (vezi foto) Vad ca sunt fixate tot intr-un surub - la SV - o fi singura posibilitate (chiar daca nu este cea mai eficienta) Am cazut tarisor cu un LSL, dar fixat in 2 puncte. Nota 10. Am vazut recent un Fireblade care a acrosat un Cielo, avind un crashpad cu un singur punct de prindere. L-a acrosat destul de usor, motociclistul a ramas in picioare chiar. Surubul s-a indoit destul de tare. ------ Mersi de raspuns. Cca. ce viteza aveai? (eventual daca poti aproxima si viteza pt. Firablade care a acrosat Cielo) Editat Aprilie 13, 2009 de babicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Accidentul meu a fost intr-o curba, cred ca am intrat cu vreo 70 in ea, am apucat sa frinez oleaca cind mi-am dat seama ca ma duc. 40-50 la momentul cazatorii, aproximez eu. Fireblade-ul circa mergea cu cca. 40 si a si apucat sa frineze oleaca. Am uitat sa mentionez ca crashpadul de pe FB nu era LSL, dar era tot cu un singur punct de prindere. Parerea mea este ca la crashpaduri, daca tot le iei, nu are sens sa faci economie. LSL mi-au demonstrat ca nu sint niste jeguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.