Sari la conținut

babicu

INACTIV
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    Suzuki SV650S

babicu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vezi pe louis cred ca e nr 16 din link-ul de mai jos. http://www.louis.de/_20905dd77b83dd6d0fe47...09/pdf/0808.pdf E sau nu?
  2. Mergi la Service daca nu cunosti cu fiarele. E mai bine decat sa distrugi ceva. Chiar si o gaura in surub daca nu esti obisnuit poti sa o iei "pe de laturi". Atentie! Daca gauresti surubul, exista atat spirale pe dreapta cat si pe stanga (mai putin comune). Folosesti unul pe sensul de desurubare pt. a nu bloca mai rau surubul ramas acolo.
  3. ------------------------------------------------ ------------------------------------------------ The chronological age of the tyres The chronological age of any tyre can be found on the tyre sidewall by examining the characters following the symbol "DOT". For tyres manufactured after the year 1999, the last four numbers identify the date of manufacture of the tyre to the nearest week. The first two of these four numbers identify the week of manufacture (which range from "01" to "52"). The last two numbers identify the year of manufacture (e.g., a tyre with the information "DOT XXXXXX2703” was manufactured in the 27th week of 2003). For tyres manufactured prior to the year 2000, three numbers instead of four indicate the date of manufacture. Also, during the early 1990’s, Continental added a triangle (◄) to the end of the character string to distinguish a tyre built in the 1990’s from previous decades. (e.g., a tyre with the information "DOT XXXXXX274◄” was manufactured in the 27th week of 1994).
  4. E adevarat ca sunt multe de schimbat si ca orice domeniu poate evolua - pas cu pas. Este totul in ton cu peisajul pitoresc. Nu cred ca in poate evolua brusc un domeniu iar celelalte sa fie intr-un stadiu incipient de dezvoltare. Piata moto in Romania e foarte mica daca stam si ne gandim. In ultima vreme au aparut mai multe moto pe strazi dar majoritatea provin din piata second hand din vest. La accesorii la fel. Putini motociclisti sunt accesorizati total iar multe dintre accesorii sunt din segmentul de jos al calitatii. Nu afirm asta precum un repros. Fiecare cumpara ceea ce isi permite. Chiar mai mult, sunt convins ca de multe ori lin acest domeniu, datorita patimii multi sunt tentai sa cheltuiasca mai mult decat isi permit. Probabil ca o sa se dezvolte mai mult acest sector o data cu trecerea timpului daca va mai disparea din marlanie, daca se vor mai imbunatatii soselele, etc... De aceasta ofertantii de moto si accesorii, probabil ca incearca si ei sa mai vanda ceva cu ocazia acestor evenimente. Nu mi se pare chiar asa grav. Ce, in viata de zi cu zi toti alegem solutia ideala sau cea care ne avantajeaza? E totul interpretabil. Va las Ciao
  5. ok Tot cotrobaind, am dat de crashpadurile de la barracuda (vezi foto) Vad ca sunt fixate tot intr-un surub - la SV - o fi singura posibilitate (chiar daca nu este cea mai eficienta) ------ Mersi de raspuns. Cca. ce viteza aveai? (eventual daca poti aproxima si viteza pt. Firablade care a acrosat Cielo)
  6. Salut Am montat un Crash Pad modelul LSL ca in imagine si am mari dubii dpv. al eficientei pe care ar avea-o. Kit-ul de adaptare difera de la un model de motocicleta la altul si adopta diferite variante de fixare (un punct sau mai multe pct. de fixare). De aici dilema: La a mea (SV 650 S) vad ca toata fixarea acestui CrashPad e intr-un singur surub lung iar kit-ul de instalare consta intr-un prelungitor (pt fiecare laterala). Practic se desface unul dintre suruburile de fixare dintre bloc motor si cadru, se inlocuieste cu unul mai lung care trece prin CrashPad propriu zis, prin prelungitor si se fixeaza in aluminiul bloc motor . Ce dubii am? Daca la alte moto vad mai multe puncte de fixare a kit-ului pe cadru sau bloc motor si un alt surub de fixare a crashpadului propriu ziz pe acest suport, ma pot gandi ca in caz de impact acest ansamblu poate ceda sau se poate indoi/distruge in punctul cel mai slab si anume pct. de fiare dintre crashpad si kit de fixare. Dar asa cum vedeti in foto la mine se monteaza cu un singur surub foarte lung care in caz de impact suporta o forta amplificata de acel prelungitor de o lungime imensa care face parghie si cred ca se poate forfeca surubul de fixare iar rezultatul e ca voi ramane cu un surub rupt in blocul motor. Ciudata solutie au mai ales si astia. O fi unica pt SV? Acum vine intrabarea: A avut careva ghinionul sa testeze un crashpad fixat cu un singur surub (eventual cu prelungitor de fixare destul de lung asa ca al meu (cum e in foto)?
  7. Are dreptate 'valbida1' Am avut si eu anumite probleme de acest gen. Teoretic polita nu e nula daca ai si chitanta stampilata. (e o problema intre asigurator si colaboratorii sai) Problema e ca asiguratorul nu prea vrea sa plateasca. In acest caz incepe o procedura enervanta de tachinare intre pagubit si asigurator de tipul: - ceri raspuns in scris pt refuzul lor (nu ti-l vor da pt ca nu au dreptate) - astepti 30 zile raspunsul - ulterior faci plangere la CSA - alte 30 zile si aici pana iti raspund. ! care au bunavointa sa raspunda o fac in a 30-a zi sa te faca sa pierzi timpul. Apoi, in functie de raspunsul CSA, daca nu rezolva ei dar tu ai dreptate dai asiguratorul in judecata. Pana la urma castigi dar lunga procedura. Daca ai timp la dispozitie e ok.
  8. Si eu trebuie sa le curat. S-ar putea sa cumpar acest produs: http://www.valvoline.com.ro/default.asp?opt=prd&idp=83 Mai au si cei de pe lous ceva pt aluminiu. Daca incerci inaintea mea te rog sa imi spui si mie daca da rezultate.
  9. Mersi mult Ies de la servicu peste o ora si voi aruca un ochi. Am un mall prin apropiere.
  10. Pare intereant ce vad. A aparut la chiosc? Daca ma duc acum pe-afara o gasesc??
  11. E Ok Cica se schimba si la noi pe noile taloane Fa fi trecut anul primei inmatriculari nu ca acum anul fabricatiei care rezulta din serie.
  12. Daca scrieti modelul si pretul, ar fi de ajutor sa introduceti si nume magazin si adresa sau zona, cum se ajunge acolo. Asa, cui ii surade un model si nu stie de unde sa-l cumpere sau vede un pret mai bun in alta parte, stie cum sa se orienteze.
  13. Nu mai invatati baiatul sa plece haihui. Italienii nu dau numar provizoriu si daca nu are ceva aranjat o sa o aduca in carca.
  14. Eu l-am adus cu niste tipi din IASI - Aveau si firma de transport "Q Max" E adevarat ca am avut cateva dubii dar au fost seriosi - cam scump - m-a costat 550 sau 450 Euro. Nu mai stiu precis. l-am adus anul trecut. Aici ma refer ca aveam motorul si imi trebuia doar transportul. Spune-mi daca vrei sa iti gaseasca ei motorul. In acest caz iti mai spun la ce sa fi atent. Sunt destui care se ocupa cu asta. E dificil totusi sa ai incredere.
  15. Ciao Ca sa lamuresc treaba: Nu am oprit deoarece erau la locul accidentului atat politia cat si echipajul smurd. Printre altele ma grabeam sa ajung la serv. pt. ca fugisem putin din timpul programului si mai eram cu un coleg. Evident, daca nu ar fi fost acolo politie si salvare as fi oprit. Asa as fi fost doar un gura-casca. Citind cele scrise aici ii salut pe cei care au avut prezenta de spirit ca sa impiedice un eventual furt. Va spun cinstit ca in acel moment nici nu m-as fi gandit la acest aspect.
×
×
  • Creează nouă...