Sari la conținut

Crash Pad


babicu
 Share

Postări Recomandate

Salut

 

Am montat un Crash Pad modelul LSL ca in imagine si am mari dubii dpv. al eficientei pe care ar avea-o.

Kit-ul de adaptare difera de la un model de motocicleta la altul si adopta diferite variante de fixare (un punct sau mai multe pct. de fixare). De aici dilema:

 

La a mea (SV 650 S) vad ca toata fixarea acestui CrashPad e intr-un singur surub lung iar kit-ul de instalare consta intr-un prelungitor (pt fiecare laterala).

Practic se desface unul dintre suruburile de fixare dintre bloc motor si cadru, se inlocuieste cu unul mai lung care trece prin CrashPad propriu zis, prin prelungitor si se fixeaza in aluminiul bloc motor .

 

Ce dubii am?

Daca la alte moto vad mai multe puncte de fixare a kit-ului pe cadru sau bloc motor si un alt surub de fixare a crashpadului propriu ziz pe acest suport, ma pot gandi ca in caz de impact acest ansamblu poate ceda sau se poate indoi/distruge in punctul cel mai slab si anume pct. de fiare dintre crashpad si kit de fixare.

 

Dar asa cum vedeti in foto la mine se monteaza cu un singur surub foarte lung care in caz de impact suporta o forta amplificata de acel prelungitor de o lungime imensa care face parghie si cred ca se poate forfeca surubul de fixare iar rezultatul e ca voi ramane cu un surub rupt in blocul motor.

Ciudata solutie au mai ales si astia. O fi unica pt SV?

 

Acum vine intrabarea:

A avut careva ghinionul sa testeze un crashpad fixat cu un singur surub (eventual cu prelungitor de fixare destul de lung asa ca al meu (cum e in foto)?

post-24538-1239631800_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut tarisor cu un LSL, dar fixat in 2 puncte. Nota 10.

 

Am vazut recent un Fireblade care a acrosat un Cielo, avind un crashpad cu un singur punct de prindere. L-a acrosat destul de usor, motociclistul a ramas in picioare chiar. Surubul s-a indoit destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok

 

Tot cotrobaind, am dat de crashpadurile de la barracuda (vezi foto)

Vad ca sunt fixate tot intr-un surub - la SV - o fi singura posibilitate (chiar daca nu este cea mai eficienta)

 

Am cazut tarisor cu un LSL, dar fixat in 2 puncte. Nota 10.

 

Am vazut recent un Fireblade care a acrosat un Cielo, avind un crashpad cu un singur punct de prindere. L-a acrosat destul de usor, motociclistul a ramas in picioare chiar. Surubul s-a indoit destul de tare.

 

------

 

Mersi de raspuns.

 

Cca. ce viteza aveai? (eventual daca poti aproxima si viteza pt. Firablade care a acrosat Cielo)

post-24538-1239635404_thumb.png

Editat de babicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul meu a fost intr-o curba, cred ca am intrat cu vreo 70 in ea, am apucat sa frinez oleaca cind mi-am dat seama ca ma duc. 40-50 la momentul cazatorii, aproximez eu.

 

Fireblade-ul circa mergea cu cca. 40 si a si apucat sa frineze oleaca. Am uitat sa mentionez ca crashpadul de pe FB nu era LSL, dar era tot cu un singur punct de prindere.

 

Parerea mea este ca la crashpaduri, daca tot le iei, nu are sens sa faci economie. LSL mi-au demonstrat ca nu sint niste jeguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...