bassu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Am si eu o problema cu un maxi-scuter Honda Jazz.Abia l-am cumparat dar nu am A-ul si mam gandit sa pun si eu scuterul la punct din timp.Sa-i verific daca e cureaua stransa, daca filtrul de aer e in stare buna...una alta.Asa ca am inceput sa dau capacul de la curea jos(cel din prima poza).Zis si facut.Apoi am incercat din rasputeri sa desfac surubul Nr.*(din a 2-a poza) dar insa fara succes.Ideea e ca in incercarea mea disperata de a desface acel surub am tot invartiti acel angrenaj(piesele cu nr. 2,5,6 si ce mai e pe acolo)L-am invartit si in stanga si in dreapta.Si tin sa mentionez ca dupa ce am desfacutcapacul am pornit motorul sa vad si eu cum se invarte si cum se zbate cureaua.A pornit din prima.Buuun, dupa ce am invartit acel angrenaj(2,5,6 si restu) nu am mai pornit deloc.Nici cureant nu mai are bateria nici nimica,Am masurat intensitatea curentului si era de 11,8v.Dar tot nu stiu de ce nu mai merge.Intre prima pornire si a doua(tentativa de pornire) au trecut maxim 5 minute.Chiar daca as fi uitat contactul pus si mi-ar fi mers luminile tot nu cred ca sa consumat atat de repede curentul.Sau pentru simplul fapt ca am invartit acel angrenaj de cateva ori sa intamplat ceva?Va rog frumos sa ma ajutaiNu stiu ce sa-i fac.Am sa pun maine beteria la incarcat(pe baterie scria ca daca curentul e sub 12,4 trebuie sa o incarc).Presimt eu ca am s-o incarc degeaba.Dati-mi un sfat. Editat Aprilie 16, 2009 de bassu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Am si eu o problema cu un maxi-scuter Honda Jazz.Abia l-am cumparat dar nu am A-ul si mam gandit sa pun si eu scuterul la punct din timp.Sa-i verific daca e cureaua stransa, daca filtrul de aer e in stare buna...una alta.Asa ca am inceput sa dau capacul de la curea jos(cel din prima poza).Zis si facut.Apoi am incercat din rasputeri sa desfac surubul Nr.*(din a 2-a poza) dar insa fara succes.Ideea e ca in incercarea mea disperata de a desface acel surub am tot invartiti acel angrenaj(piesele cu nr. 2,5,6 si ce mai e pe acolo)L-am invartit si in stanga si in dreapta.Si tin sa mentionez ca dupa ce am desfacutcapacul am pornit motorul sa vad si eu cum se invarte si cum se zbate cureaua.A pornit din prima.Buuun, dupa ce am invartit acel angrenaj(2,5,6 si restu) nu am mai pornit deloc.Nici cureant nu mai are bateria nici nimica,Am masurat intensitatea curentului si era de 11,8v.Dar tot nu stiu de ce nu mai merge.Intre prima pornire si a doua(tentativa de pornire) au trecut maxim 5 minute.Chiar daca as fi uitat contactul pus si mi-ar fi mers luminile tot nu cred ca sa consumat atat de repede curentul.Sau pentru simplul fapt ca am invartit acel angrenaj de cateva ori sa intamplat ceva?Va rog frumos sa ma ajutaiNu stiu ce sa-i fac.Am sa pun maine beteria la incarcat(pe baterie scria ca daca curentul e sub 12,4 trebuie sa o incarc).Presimt eu ca am s-o incarc degeaba.Dati-mi un sfat. Un sfat? Ok! Ia-ti o motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Un sfat?Ok! Ia-ti o motocicleta! Prima data i-ati tu.....sau n-ai atatia bani nici macar de un scooter ca asta, si ti-i ciuda ......inca o data se confirma ca, adevaru crud supara pe "om" Daca tot vrei sa-i replici ca te tii destept, macar da-i un sfat ontopic fara caterinca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Prima data i-ati tu.....sau n-ai atatia bani nici macar de un scooter ca asta, si ti-i ciuda ......inca o data se confirma ca, adevaru crud supara pe "om" Daca tot vrei sa-i replici ca te tii destept, macar da-i un sfat ontopic fara caterinca! esti jale si tu. in loc sa-i tot faci observatii pe unde il prinzi pe om (mariion, sau cum io zice), mai bine fa un topic separat si nu mai imbacsi forumul cu replicile astea asa de acide. pana la urma omul a cerut un sfat si i-a dat un sfat. caterinca puteam sa fac si eu, sau sa dau sfaturi, dar ma rezum la "a citi" comentariile pline de invataminte ale altora ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) piesele 2,5 si 6 se numesc variator, nu dauneaza cu nimic ca l-ai invartit, oricum se invarte in gol si chiar daca sa zicem ca a cuplat (slabe sanse) ambielajul, tot nu dauneaza cu nimic, doar se invarte motorul in gol nu am priceput ce surub ai vrut sa desfaci la tine pare a fi o problema electrica SAU atunci cand l-ai pornit fara capacul acela pus, pinionul de la electromotor care cupleaza bendixul a iesit mai mult decat trebuia, s-a blocat si nu mai poate sa invarta motorul, nu stiu exact cum vine la tine acel pinion; da mai multe detalii, electromotorul se aude ca ar vrea sa se invarta cand dai la automat? mai ai vreun pic de curent pe el? lumini, semnalizari? p.s: cureaua nu se intinde sau se slabeste din vreun reglaj (de obicei cand se uzeaza se franjureaza, subtiaza si rupe) Editat Aprilie 20, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Prima data i-ati tu... am uitat. se scrie ia-ti parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 piesele 2,5 si 6 se numesc variator, nu dauneaza cu nimic ca l-ai invartit, oricum se invarte in gol si chiar daca sa zicem ca a cuplat (slabe sanse) ambielajul, tot nu dauneaza cu nimic, doar se invarte motorul in gol nu am priceput ce surub ai vrut sa desfaci la tine pare a fi o problema electrica SAU atunci cand l-ai pornit fara capacul acela pus, pinionul de la electromotor care cupleaza bendixul a iesit mai mult decat trebuia, s-a blocat si nu mai poate sa invarta motorul, nu stiu exact cum vine la tine acel pinion; da mai multe detalii, electromotorul se aude ca ar vrea sa se invarta cand dai la automat? mai ai vreun pic de curent pe el? lumini, semnalizari? p.s: cureaua nu se intinde sau se slabeste din vreun reglaj (de obicei cand se uzeaza se franjureaza, subtiaza si rupe) Banuiesc ca baiatul a rezolvat problema daca nu a mai revenit! Nu vroia sa desfaca surb ci piulita din capat de la variator care nu se desface decat la percutie! Ai dreptate ,bendixul daca nu este fixat in locasul lui ori nu cupleaza deloc (dar atunci s-ar auzi ca invarte in gol) ori ramane blocat pe volanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) esti jale si tu. in loc sa-i tot faci observatii pe unde il prinzi pe om (mariion, sau cum io zice), mai bine fa un topic separat si nu mai imbacsi forumul cu replicile astea asa de acide. pana la urma omul a cerut un sfat si i-a dat un sfat. caterinca puteam sa fac si eu, sau sa dau sfaturi, dar ma rezum la "a citi" comentariile pline de invataminte ale altora ca tine. Ce treaba ai tu cu razbelu meu cu fraeru ala.....macar acilea lam "taxat" pe cinstitelea am uitat. se scrie ia-ti parca. Na-i tu treaba cum se scrie si ce se scrie, sau te pui pe urmele lui?? Vezi ca te spun lu Baseasca! Editat Aprilie 20, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.