Jump to content

adiy32

Super Membru
  • Content Count

    1,578
  • Joined

  • Last visited

About adiy32

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    mai 2006
  • Motocicleta
    Aprilia Spotcity 200,Kymco MXU 50,NF 250
  • Numar Moto
    B-50-TTU

Recent Profile Visitors

830 profile views
  1. S-ar opune pentru ca ei sunt angajatorii.Nu a semnat Marcel cu Mir&Co. S-ar opune pentru ca au de dat socoteala bosilor Honda.Care sigur nu sunt prea fericiti acum de deciziile luate. S-ar opune .ca nu sunt de ieri in MotoGP,si stiu prea bine cum s-au incheiat cazurile de reveniri rapide. Puig e cu pwla la cwr acum.Ce sa zica.Am fost un dobitoc.A balmajit si el ceva,aratand spre altii(Marcel si doctori),ca sa se scoata el si stafful. Gargara ieftina in comunicatul ala.Operatie reusita pacient decedat. A doua parte nu o cred,este probabil o speculatie.Marcel e ambitios dar nu cred ca e atat de idiot sa forteze la sala sau sa se dea la motocross. Doar prostii forteaza cand sunt accidentati.Iar prostii de genul asta nu ajung campioni.Mai ales campioni ca Marc. Un Marc,Rossi se pot accidenta la motocross,sanatosi fiind.Este un risc asumat,cat timp,in afara de testele echipelor si cele oficiale nu au voie sa se dea pe circuit. Dar accidentati fiind,proaspat operati sa riste la motocross nu cred asa ceva. La sala nici atat.Au preparatori fizici si instructori de top.Nu fac de capul lor.
  2. Sport de echipa,are cine sa te inlocuiasca,Chiar de valoare mai slaba.Si nici macar Ronaldo sau Messi nu sunt de capul lor. Nu se suie Marcel fara acceptul medicului,a conducatorilor echipei pe mobra.Daca aia nu vroiau ,statea pe bara. Cel care te plateste face regulile.Nu invers. La nivelul mare sunt prea multi bani in joc. Si invers este la fel,sportivul este accidentat,dar i se cere sa intre,sa joace sau sa se dea. In ambele cazuri nu sportivul decide.Asta merge la nivel de amatori sau profesionisti wannabe. Merge la Alibec sau Budescu.Dar si acolo merge pentru ca Niculae se face ca-i plateste. Stiti prea bine ca nu-l halesc pe Marcel.Dar aici nu a fost sfatuit,indrumat sau condus cum trebuie. El poate se simtea ok,dar ceilalti trebuiau sa stie ca este imposibila o recuperare decenta intr-un timp atat de scurt. Riscurile erau prea mari.Iar exemplele din alte cazuri erau deajuns sa nu riste. Au riscat si au tras paiul scurt.Pentru ca doar ala era,nu exista alt pai.Decat in mintea lor si a unor fani care credeau in supereroi.
  3. Greseala este la medicul echipei si la echipa.Sportivul poate vrea sau chiar se simte ok.Dar echipa trebuia sa ia in calcul tot sezonul.Sa vada tot asamblul de probleme ce pot aparea.Asa s-a intamplat si cu Lorenzo,Pedrosa sau Rossi.Au fost fortati si au pierdut mai mult dupa aia.Macar din cazurile anterioare trebuiau sa invete.S-au bazat prea mult pe capacitatile fizice ale lui Marc. Accidentarile sunt inerente in sport in general si in motociclism in special.Totul este cum gestionezi situatia respectiva,ca echipa.Aici sportivul chiar nu are nici o vina. El vrea ,pentru ca e profesionist,pentru ca orgoliu,ambitie.
  4. Daca la trecut nu exista.Pe principiul asta fiecare cursa are un daca. Motoarele alea au crapat ca au fost fortate mai mult decat trebuiau.Caldura mare si-a spus cuvantul. A patit-o chiar Rossi cursa trecuta. Normal ca Vale v-a prinde conjunctural un podium,de aia era foarte bucuros la final,sunt altii mai rapizi ca el. O victorie e aur pentru el. Poate compensa doar cu experienta si viclenie.Vezi cat i-a tinut in spatele lui pe Vin,Peco si Morbido.
  5. Vin a explicat ca a ramas fara aer. Vale are adrenalina in el cat un pusti de 20 de ani,in calduri.Maine zace toata ziua.
  6. Mai bine pentru Marc ca nu a concurat.Conditiile erau mult prea grele.Asta nu era cursa sa fortezi fizic si nici psihic.
  7. Cursa de supravietuire,atat pentru piloti cat si pentru motoare. Fabio prea rapid pentru restul lumii. Vin are caderi in cursa inexplicabile,apoi revine puternic. Rossi,s-a trezit din somn,dupa cursa execrabila de saptamana trecuta. Pacat de Peco,pilotul zilei alaturi de Fabio.
  8. Jorge Martin a concurat acum doua sau trei sezoane,aproape tot anul cu piciorul drept in ghips. Pol Espargaro,a avut anul trecut o gramada de curse in care a concurat rupt si la maini si la picioare. Oliveira la fel a avut cateva curse ,paradit la moto 2. Si voi ridicati osanale ca a facut buba marele Marcel. Nu are rost sa reamintesc de Lorenzo sau Rossi. Orice sportiv cu adevarat profesionist vrea sa concureze chiar si rupt. Trebuie sa intruneasca doua conditii: sa poata si sa primeasca acceptul medical. Rins a lipsit cursa trecuta,pentru ca nu a primit aviz medical dupa fractura si dislocarea umarului drept si leziuni musculare in calificari cursa trecuta. Crede cineva ca Rins nu ar fi vrut sa concureze,Asteapta si el aviz medical sa concureze. Crutchlow asteapta aviz medical dupa ce a fost operat la scafoidul drept pe care-l are fracturat in WUP cusa trecuta. Era prea mic.A deschis ochii cu Marcel si crede ca el a inventat motociclismul.
  9. Vad multa siguranta ca Marcel o sa rupa norii.Atunci e simplu pariati pe el ,sigur cota este in crestere. C a vorbele sunt usor de aruncat ,cand sunt pe gratis. Simplu ,banul gros pe Marcel si se imbina credinta in el cu banuti frumosi. Momentan Marcel este scos de la cota,dar o sa-l bage cand revine,probabil peste 1,50 chiar spre 2,00. Desi din ce vad casele de pariuri nu se arunca cu cote mari pentru ceilalti,Quartararo are chiar cota mica la titlu 1,90. Vin 4,00,Dovi 4,33,Rossi 29,00!!!!! Cota asta de 29,00 la Rossi,e bomba rau.Multi or sa se infiga in ea.Unii pentru bomba ,altii din simpatie ,nebunie,fanatism,pentru el.
  10. Tin pariul cu tine,ca orice schimbare majora,gen trecerea la 1.6 o sa-i arunce pe Mercedes alaturi de toata lumea. Dar majora nu ce se intampla acum,doua trei schimbari nesemnificative. Ferrari nu au cum sa schimbe atat de mult incat sa se bata de la egal cu Mercedes.Ecartul e prea mare,iar regulamentul rigid, Dar si daca ar egala balanta,nu au piloti sa se bata cu Bottas,cu Luis nici atat. Sainz e un pilot bun,dar cam atat.Leclerc pare mai talentat dar e neconcludent sau necopt.inca. Singurul care se poate bate cu Mercedes,e Max,dar si el cu sanse mici la titlu.E prea tanar si Luis prea vulpoi. Si daca Max ar devenii o amenitare,s-ar mobiliza toata echipa Mercedes.Valabil si in cazul oricarui alt pilot.
  11. Ai si nu ai dreptate.Ca sa intre in f1 ,Mercedes a conditionat schimbarea de regulament,pentru invocau ei egalitate de sanse.Cand s-a trecut la motoare de 1.6 a fost cu dedicatie pentru ei.Cand regulamentul a fost relaxat (asazisa inovatie) la modificari tehnice ,tot pentru ei a fost facut.Stii prea bine ca la trecerea la 1.6 ,masinile au fost schimbate in totalitate,doar ca aveau patru roti.Acum schimbarile sunt permise cu pipeta.Pana la epoca 1,6 ,Mercedes pregatea terenul pentru ce urma sa vina.afaceau ucenicia.Dar fara schimbarile majore de regulament si trecerea la 1.6 faceau rahatul praf,si in ziua de azi. Ce trebuie sa faca jupanii F1,sa schimbe regulamentul in asa fel incat sa dea egalitate de sanse mai mari.Asa s-a procedat in toata istoria f1,cand unii deveneau prea smecheri, se umbla la regulament si se reseta contoarul. Formula 1 este in primul rand o competitie sportiva,iar sportul cere sanse egale.Poate ai auzit de fair playul financiar in fotbalul mare.Cand unii devin prea mari si puternici, competitia nu mai prezinta interes si se duce la vale. Fac pariu ca daca se trece la motoare de 3.0 ca exemplu,se schimba datele problemei. Stii prea bine problema suspensiilor active in epoca Williams, Ca sa nu mai vorbesc de epoca Redbull,cand li s-a permis sa se joace cu aero,de a ajuns Vettel de 4 ori campion mondial. Asa ca fara schimbari majore,NIMENI nu or sa poata sa-i detroneze pe Mercedes.Eventual or sa plece ei,ca Audi de la Le Mans.
  12. Dormea pe el.Nici motocicleta nu la mai suportat cand a vazut ca Vale a scos-o la plimbare ,nu la cursa.Dovada mai clara ca asta nu exista,motocicletele sunt mai destepte ca pilotii!
  13. Cum adica DACA?Nu exista daca nici in sport,nici in viata.Astea sunt doar comentarii de Cismigiu.La pus cinava pe Marc sa se duca taras,sa iasa pe aratura?Nu la pus nimeni.el singur a fortat si a platit pretul.La fel si la cazatura,a fortat si a cazut.C e mare fapta de bravura a facut?Si in cazul unu si in cazul doi a gresit si a platit pretul meritat.A recuperat pentru ca a avut cu ce.Daca era pe Ducati sau Yamaha,mai recupera o laie,Termina in spatele lui Pol ,in ce mai fericit caz. Iar daca are ceva creier,sa o lase mai usor cu salvarile miraculoase,ca ata se mai si rupe din cand in cand.Si cand se rupe faci si buba. Fabio victorie clara si meritata,Vin rezultat foarte bun dupa ce probleme a avut.Dovi,vulpoi batran.Singurul care chiar merita mai mult in cursa asta este Miller.Restul au primit ce meritau.Inclusiv Rossi care a iesit la plimbare weekendul asta.Nu la curse.A avut curse mai proaste ca asta,dar durere in pwla ca in cursa/weekendul niciodata.Nici macar cand tragea de galeata cu suruburi.
  14. Ce kakat de competitie e asta?Mercedes are vre-o cativa zeci cai peste Ferrari si Redbull.Racing Point au masini in oglinda cu uzina si Stroll,nimeni in drum termina pe 4.Si nu la noroc,pe bune.E clar ca nu ai la ce sa te uiti.Noroc ca mai exista Max,ca altfel terminau aia doi pe primele doua locuri toate cursele.Si Max se bate cu ei,doar ca mai gresesc cate ceva Luis sau Bottas(astazi).Chiar ca nu ai ce sa vezi.Clasament final 2020 :1.Hamilton.........,2.Bottas......................3.Verstappen......................4.restul Ce Binoto,ce Ferrari,ce Reddbull,ce Alonso,Vettel,Max,Leclerc.Sa se lupte la locul 3 doar.Ca inteleg ca si la anul tot cam asa vor sta lucrurile. F1,moartea pasiunii.
  15. Controllerul din poza are mufa usb de 5v 1A.Am eu unul identic de 20 A ,merge 12/24 v si 5 v usb.Nu este mare 10 W la panou ,dar este cea mai mica varianta de pornire si cea mai ieftina.Oricum mai buna decat jucariile cu beculete ,radio si alte minunatii.Sigur ca controllerul duce pana la un panou de 100 w. Ideal ar fi ca ,colegul sa puna un panou de 100 w.Dar deja este alt cost si alta destinatie.Poti lega o baterie,ceva beculete,poti lega un invertor de ele,etc. Daca mergem in liga mare,sunt cu totul alte costuri, Cel mai important,indiferent de marimea panoului este pozitionarea ,Cat mai mult soare,sa scoti cat mai mult din el.
×
×
  • Create New...