Jump to content

adiy32

Super Membru
  • Posts

    1,781
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    mai 2006
  • Motocicleta
    Aprilia Spotcity 200,Kymco MXU 50,NF 250
  • Numar Moto
    B-50-TTU

Recent Profile Visitors

1,182 profile views

adiy32's Achievements

  1. O prostie a lui Max.S-a luptat prosteste ,si daca trecea Luis de el,era lejer pe doi.Plus faptul ca deabia incepea cursa.Sau daca stai la bataie fa-o doar daca esti sigur ca iese si alalat cu tine.Un fraier. La facut Luis la faza asta. Luis a stiut ce face.Iar penalizarea este proBLM.
  2. Ce harfe de bogatan ai in tine,nebunule.Te tragi din nobilime ,se simte mirosul flatulent pe care-l emani.Maria Ta, Iar Ionut este un copil diletant cu aere de hipster combinat care crede ca stie ceva ,el nestiind nimic.Adica teorie fara practica vietii.Asta ca sa nu-l fac dobi....
  3. Pe unde circuli tu de vezi asa multe troace care scot fum? Eu fac in medie 50 de kilometrii pe zi ,in oras,ziua si rar vad si simt miros de masini care scot fum,asa cum generalizezi tu sau altii.Si am nasul sensibil,doar am avut 2 timpi multi ani. Asa ca fapt divers,noxele alea nasoale nu le vezi si le mirosi doar daca stai langa teava de esapament. Aparatele le masoara nu ochiul sau nasul.Altfel se verificau ochiometric si cu nasone.Si apoi pac admis sau respins. Nu mai crede mituri urbane cu milioane de cazane care umplu de fum strazile patriei. Iar MOT-ul sau TUV-ul se trece si afara cam ca la noi,trebuie doar sa stii unde sa cauti. De curiozitate,intra pe Gumtree sau Mobile si vezi cam cate masini vechi de 15-20 de ani au MOT sau TUV valabil si poate o sa crezi mai putin in miturile ca afara circula numai masini cu ghiocei crescuti la teava de esapament. La toti fanii masinilor electrice le recomand sa-si inchirieze doua -trei saptamani o electrica si dupa aia sa ne spuna cum s-au descurcat cu incarcarea acasa sau la bloc,deplasarea in oras si in afara ,la un munte ,mare,viata normala.Eventual si un mic concediu.Si mai stam de vorba. Dar electrice 100% nu vrajeala cu hibridele.Si fara benzinare sau diesel.Electric doar.
  4. Mai fratilor,dar ce rau va facut Vin?Va casunat pe el de zici ca va luat banii la barbut. Poate nu ati aflat dar nu toti pot fi campioni.Unii ca Zarco se chinuie sa castige o cursa de ani de zile. Ce vrea Aprilia de la el.Un pilot rapid sa treaca peste faimosul loc 5 al lui Aleix.Progres fara rezultate nu exista. Iar un pilot rapid de 26-27 de ani,cu 9 victorii si aprope 30 de podiumuri este aur pentru ei. Pentru dezvoltare este bun unul ca Aleix,baiat cuminte,serios,destept.Pentru podiumuri sau victorii tebuie unul care sa aiba talentul necesar. Si ca sa nu o mai dam de gard,Yamaha au pus toate oualele intr-un singur cos,Q.Restul nu-i mai intereseaza. Poate este bine sau nu,e treaba lor. Honda style.
  5. Asta si sunt fite. Progresul a venit natural ,nu cu japca,ca acum. Electricul nu are viitor cu actualele inovatii in stocarea curentului. Nu exista resurse sa acopere necesarul de litiu capabile sa acopere inlocuirea parcului auto -moto in proportie de 1 la 1.De fapt este mult mai mica. Nu se poate produce atat curent pentru incarcare,mai ales pentru cea rapida.Nici macar centralelle nucleare nu ar putea produce asemenea cantitati.Ar trebui un numar urias de atomice.Si sper ca stii,ca ecologistii occidentali nu iubesc centralele atomice. Mai aud diversi prostalai care sunt fani electrice cum vad ei rezolvata problema incarcarii.Trag la Kaufland si incarca.(cuvant jignitor) nu inteleg ca asta merge la cateva sute ,hai mii de ragalii in oras.Dupa aia si-o sug. Incarcarea la 220 dureaza o eternitate,iar pentru incarcare rapida se schimba datele problemei.Costa statia de incarcare,trecerea la 380-400 si toate cele.Asta la casa,la bloc este imposibil.Sau posibil cu costuri uriase.Pe care le vor platii........ Ca fapt divers am o trotineta electrica.o bicla electrica si urmeaza in curand un scuter electric.Luate din cu totul alte ratiuni ca ecologism sau progres. Doar din curiozitate si pentru a putea merge pe trotuar,piste de biciclisti fara sa ajung transpirat ca un magar unde am treaba. Ramai impresionat doar daca esti o gagica sensibila si ai mers doar cu masini lesinate si mers batranesc.Altfel stai cu ochii beliti sa vezi cat curent mai ai si daca este loc la incarcare la ikea,altfel problem. GPL-ul nu mai este promovat dintr-o singura cauza.Rusii.Ei sunt tata-l si mama lui.Restul sunt pistol cu apa. Nu mai zic ca este nevoi de el pentru industriile serioase.Intreaba-i pe nemti de ce.Nu se mai strica gazul pe pwlime.
  6. Nu este buna deloc.Aia este autonomie la drum drept cu un calaret slabut.Pe pante ,noroi se duce autonomia de numa numa.La moto nu este ca la auto cu sute de kile de baterii.Spatiul si greutatea sunt limitate automat si autonomia.Sub nici o forma sa nu-i crezi pe producatori,mai ales pe segmentul off road.
  7. Si eu sunt viu fara sa folosesc faza lunga,de foarte multi ani.Cred ca mersul atent si preventiv te-a ferit de belele nu un rahat de bec.
  8. Nu te grabi sa arunci cu rahat.Ieri in Q4 exact asta a exersat gume de cursa testate pe 25 parca de tururi. Exact pentru strategia asta.Sa mearga tare de la inceput ,sa se distanteze si pe final sa managerieze gumele. Inclusiv comentatorii englezi,prietenii lui frigider,au remarcat asta. Strategia nu ia iesit din cauza plecarii proaste si apoi ca i s-a deschis costumul.
  9. Nu am nevoie sa citesc.I-l stiu de cand mergea la 125.Plangacios tot timpul. Rapid,dar fatalau. Am urmarit si urmaresc cursele de la clasa mica cu atentie si placere,tot timpul,de 20 de ani. Prefer sa pierd clasa mare dar sa nu-i pierd pe aia mici.
  10. Baiatul asta ,Stoner a iesit pe usa din dos a motogp-ului.Plangand si vaitanduse ca o fetita. Am spus-o si atunci cand se umezeau fanii lui,omul nu va mai fi reprimit in motogp. Prea a dat cu mizerie .A uitat ca este cine este datorita motociclismului. Cand l-a luat foamea atarna ca o pzzda ce este doar doar o sa-l reprimeasca Honda sau Ducati. S-au folosit putin de el ,pilot de teste si apoi cand a devenit obraznic l-au trimis la pescuit.
  11. Hai da-l in kakat de fatalau.Sanchi-l fwtea grija de Q sau de competitie. A gasit repede motiv sa se bage-n seama.Sa mai auda lumea de el. Sa se ude cei cativa fani pe care ia avut.Fani care bateau campii acum cativa ani,ca se intorce si face rahatul praf.
  12. Demisia nu.Dar nici bossul nippon nu a venit degeaba.Doar ca sa vada o cursa. Pe Marc l-o baga sau nu in sedinta,dar pe japonezii lui si Puig sigur ai intreba de sanatate.
  13. Sa nu dramatizam.Ghinion au avut Tomizawa,Simoncelli,Salom.Dupasquier sau chiar Hayden. Asta ar trebui sa-i ingrijoreze pe Ezpeleta si comisarii pwlii.Siguranta si viata pilotilor. Nu sa se sparga in figuri cu penalizari stupide. Puterea motoarelor a crescut mult peste nivelul de siguranta.Nimeni nu credea ca se poate muri la clasa mica. Anul trecut cand a zburat motorul lui Zarco in Austria a fost doar un noroc chior ca nu la percutat pe Vin sau Vale.Oricare ar fi fost lovit era pe lista de mai sus.
  14. Daca stai prea mult la remorca uiti sa pilotezi singur.Ambii HRC in tarana.Karma loveste din nou.
  15. A tractat doi .Marc si Pol. Jack trebuie sa ceara plata direct de la HRC. Dar la fel ca data trecuta,cu Marc,tractarea nu ia adus noroc lui Pol.A cazut la fel ca supermegacampionul runda trecuta. Se pare ca astia de la HRC nu mai stiu sa se dea tare fara sa-i tracteze careva.
×
×
  • Create New...