Sari la conținut

Tuning Extrem


ztrkrr
 Share

Postări Recomandate

Uite am si eu o idee, ce ar fi daca pe un motor de 1000 (GSXR1000, CBR1000RR, ZX10R) dupa prealabila marire a cilindreei am pune niste pistoane de hayabusa, ma gandesc ca am castiga ceva cai si nu cu turbo sau alte chestii prea bruste :laugh:. Teoretic trebuie schimbat si arborele cotit. Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Uite am si eu o idee, ce ar fi daca pe un motor de 1000 (GSXR1000, CBR1000RR, ZX10R) dupa prealabila marire a cilindreei am pune niste pistoane de hayabusa, ma gandesc ca am castiga ceva cai si nu cu turbo sau alte chestii prea bruste :moto:. Teoretic trebuie schimbat si arborele cotit. Ce ziceti?

 

Nu e mai usor sa iti iei Hayabusa direct ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai usor dar mai scump!

 

in alta ordine de idei trebuie vazut ce cursa are gixxeru' fata de busa, ce diametru au pistoanele si cilindrii, facut un calcul de rezistenta materialelor sa vezi daca ar rezista cilindrii de gixxer subtiati, trebuie vazut ca forma are capul pistonului ca sa nu-i schimbi frontul de ardere, arborele, cuzinetii, pompa de ulei, rulmentii, etc. Nu e chiar simplu!

 

de ce am explicat nu stiu ca oricum n-ai motor daca intrebi astfel de chestii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor am dar nu asta era important, asta e o idee io zic destul de buna, acum tot ce conteaza e pretul. Ma mai informez eu si in alte parti ca aici vad ca de replicile de la un nivel extrem de inalt nu scap, sper ca nu am jignit pe nimeni cu intrebarea mea.

Editat de ztrkrr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o ide buna nu implica un motor..pistoanele altei motociclete...arborele cotit al altei motociclete...samd..

intrebarile tale sunt ale unei pers care nu a citi nici macar 2 randuri despre acest subiect.

daca vrei sa faci o marire a cilindreei...exista o gramada de firma care fac pistoane si cilindrii mai mari pt un anumit motor. in general pt modelele noi. dar asta este o mica prostioara...

turbina este alta discutie,dar din cate stiam eu firme specializate in tuning se ocupa cu astfel de chestiuni, nu un roman cu un banc de lucru, bormasina, menghina si ciocan. (daca le are si pe alea)

eu zic sa te apuci de tuninguri mai subtiri..ca pt nivelul tau..

un tuning la tine ar fi sa pui mana pe carte....pe urma ai putea sa incepi cu modificarea carburatiei..daca nu are carb, exista powercomandere..etc..si alte povesti.

daca vrei sa castigi "ceva cai" poti pacali lumea cu un pinion pe spate mai mare... le poti spune tuturor ca pleci asa repede de pe loc, datorita modificarii pstoanelor gsxr-ului cu unele de hayabusa...

pe urma iti poti cumpara niste slickuri..sa vezi cum se misca motoreta dupa aia...

auzi...dar tu ai motor?

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Mai trebuie sa te gandesti la faptul ca e f putin probabil ca distributia si aprinderea sa se mai pupe in momentul in care ai schimbat arborele. Apoi tratamentul termic se duce de rapa, mai ales ca ai avea serios de alezat. Tratamentul te costa in cel mai bun caz cateva sute de euro si nu stiu pe cineva care sa il faca cum trebuie. Chiar daca s-ar putea face, piesele si manopera te-ar costa binisor mai mult decat daca ai vinde zx10r-u' si ti-ai lua busa. Dar, ca sa merg pe ceea ce ai spus tu, mult mai simplu ar fi un motor de pe o busa accidentata, desi nici cu ala nu mi-as face sperante ca s-ar putea face usor adaptarile si mai apare problema omologarii. Eu zic sa iti iei busa sau sa mergi pe ce ai. Oricum nu inteleg rostul unor puteri si viteze mai mari decat au stock R1/zx10r/cbr1000.

Editat de micaradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...