ztrkrr Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Uite am si eu o idee, ce ar fi daca pe un motor de 1000 (GSXR1000, CBR1000RR, ZX10R) dupa prealabila marire a cilindreei am pune niste pistoane de hayabusa, ma gandesc ca am castiga ceva cai si nu cu turbo sau alte chestii prea bruste . Teoretic trebuie schimbat si arborele cotit. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Uite am si eu o idee, ce ar fi daca pe un motor de 1000 (GSXR1000, CBR1000RR, ZX10R) dupa prealabila marire a cilindreei am pune niste pistoane de hayabusa, ma gandesc ca am castiga ceva cai si nu cu turbo sau alte chestii prea bruste . Teoretic trebuie schimbat si arborele cotit. Ce ziceti? Nu e mai usor sa iti iei Hayabusa direct ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 mai usor dar mai scump! in alta ordine de idei trebuie vazut ce cursa are gixxeru' fata de busa, ce diametru au pistoanele si cilindrii, facut un calcul de rezistenta materialelor sa vezi daca ar rezista cilindrii de gixxer subtiati, trebuie vazut ca forma are capul pistonului ca sa nu-i schimbi frontul de ardere, arborele, cuzinetii, pompa de ulei, rulmentii, etc. Nu e chiar simplu! de ce am explicat nu stiu ca oricum n-ai motor daca intrebi astfel de chestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ztrkrr Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 (editat) Motor am dar nu asta era important, asta e o idee io zic destul de buna, acum tot ce conteaza e pretul. Ma mai informez eu si in alte parti ca aici vad ca de replicile de la un nivel extrem de inalt nu scap, sper ca nu am jignit pe nimeni cu intrebarea mea. Editat Februarie 3, 2006 de ztrkrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Tu spui ca e o idee buna,noi te contazicem...si daca ai sti cum si ce se intampla in motor ai fi de acord cu noi. Nu inteleg de ce te-ai suparat asa repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 (editat) o ide buna nu implica un motor..pistoanele altei motociclete...arborele cotit al altei motociclete...samd.. intrebarile tale sunt ale unei pers care nu a citi nici macar 2 randuri despre acest subiect. daca vrei sa faci o marire a cilindreei...exista o gramada de firma care fac pistoane si cilindrii mai mari pt un anumit motor. in general pt modelele noi. dar asta este o mica prostioara... turbina este alta discutie,dar din cate stiam eu firme specializate in tuning se ocupa cu astfel de chestiuni, nu un roman cu un banc de lucru, bormasina, menghina si ciocan. (daca le are si pe alea) eu zic sa te apuci de tuninguri mai subtiri..ca pt nivelul tau.. un tuning la tine ar fi sa pui mana pe carte....pe urma ai putea sa incepi cu modificarea carburatiei..daca nu are carb, exista powercomandere..etc..si alte povesti. daca vrei sa castigi "ceva cai" poti pacali lumea cu un pinion pe spate mai mare... le poti spune tuturor ca pleci asa repede de pe loc, datorita modificarii pstoanelor gsxr-ului cu unele de hayabusa... pe urma iti poti cumpara niste slickuri..sa vezi cum se misca motoreta dupa aia... auzi...dar tu ai motor? Editat Februarie 6, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) Mai trebuie sa te gandesti la faptul ca e f putin probabil ca distributia si aprinderea sa se mai pupe in momentul in care ai schimbat arborele. Apoi tratamentul termic se duce de rapa, mai ales ca ai avea serios de alezat. Tratamentul te costa in cel mai bun caz cateva sute de euro si nu stiu pe cineva care sa il faca cum trebuie. Chiar daca s-ar putea face, piesele si manopera te-ar costa binisor mai mult decat daca ai vinde zx10r-u' si ti-ai lua busa. Dar, ca sa merg pe ceea ce ai spus tu, mult mai simplu ar fi un motor de pe o busa accidentata, desi nici cu ala nu mi-as face sperante ca s-ar putea face usor adaptarile si mai apare problema omologarii. Eu zic sa iti iei busa sau sa mergi pe ce ai. Oricum nu inteleg rostul unor puteri si viteze mai mari decat au stock R1/zx10r/cbr1000. Editat Aprilie 1, 2008 de micaradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.