Joon Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 mi-am luat un stop pe leduri de la LOUIS , azi l-am ridicat de la magazin , am ajuns acasa si -am montat pe monster-utul meu din 94' . totul este ok functioneaza perfect ...... INTREBAREA : trebuia sa mai pun pe instalatia electrica si un balast sau alt dispozitiv pt reglarea tensiunii ?? pt ca stiu ca ledurile consuma mult mai putin ca un bec de 20siceva de W .............motorul fiind din 94' sunt aproape sigur ca are relee mecanice si nu electronice .......si stiu ce ar putea sa faca o incarcare cu curent a instalatiei !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 daca ghidusenia asta e creata ca sa fie stop, TEORETIC e facuta sa inlocuiasca direct stopul vechi si trebuie sa aiba inauntru deja protejate ledurile (asa cum ledurile de 12v care se pun in bord au deja in soclu o mica piesulica electrica ca sa le protejeze; m-as risca sa spun ca e un rezistor dar nu ma pricep la electrica nici pina la genunchiul broastei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 eu nu imi fac griji pt aceasta lampa de stop , ci pt electrica motorului !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) N-are nici on treaba electrica motorului, n-o sa se intimple nimic. Jucariile astea cu leduri ar trebui sa aiba rezistente interne inseriate, cel putin semnalizarile mele au. Din cite stiu, viata ledurilor scade daca curentul prin ele nu e limitat, asa ca... Editat Mai 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Din moment ce consumul este mai mic nu e absolut nici o problema. Ba chiar ii faci "un bine", curentul tras de stop e mai mic. Daca ar fi fost mai mare.. era cu totul altceva Apropos.. ma gandeam sa-mi montez un stop de frana suplimentar.. De fiecare data cand pun frana si am o masina in spate ma gandesc daca o sa observe la timp ca eu franez .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Daca ar fi fost mai mare.. era cu totul altceva A, acum mi-am dat seama, cred ca omul se gindeste la xenoane, care consuma mai mult, sau ceva de genul. Cu LED-urile e fix pe dos, consuma mult mai putin decit un bac cu incandescenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 A, acum mi-am dat seama, cred ca omul se gindeste la xenoane, care consuma mai mult, sau ceva de genul. Cu LED-urile e fix pe dos, consuma mult mai putin decit un bac cu incandescenta. Si la Xenoane e la fel, consuma mai putin, adica 35W in loc de 55W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Si la Xenoane e la fel, consuma mai putin, adica 35W in loc de 55W INseamna ca fac si eu confuziile mele :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Probabil omul se gandeste ca daca stopul consuma mai putini Watti, se incarca de curent instalatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Probabil omul se gandeste ca daca stopul consuma mai putini Watti, se incarca de curent instalatia! si ii fierbe bateria.....s`au mai intalnit cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 Probabil omul se gandeste ca daca stopul consuma mai putini Watti, se incarca de curent instalatia! exact ..................am intanlit situatia , cand de la semnalele pe led imi sareau sigurantele ( si nu era nici un fir pe dos ) plus ca nu luminau corect din cauza releului mecanic (trebuia electronic ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 exact ..................am intanlit situatia , cand de la semnalele pe led imi sareau sigurantele ( si nu era nici un fir pe dos ) plus ca nu luminau corect din cauza releului mecanic (trebuia electronic ) . Nu exista notiunea "incarcarea instalatiei cu curent". Curentul nu e o "chestie" pe care daca n-o consumi ramine pe fire si le prajeste. Nu ma mai apuc sa fac teorie cu diferenta dintre curent si tensiune, ca m-am saturat. Sigurantele iti sareau din alt motiv, nu din cauza ca LED-urile consumau prea putin. Probabil ai conectat in paralel o rezistenta de valoare prea mare. Teoretic se poate imagina un circuit in care unele componente sa se distruga daca anumite sarcini sint prea mici, dar nu cred ca e cazul la un releu de semnalizare. Gindeste-te logic, daca ar fi cum spui tu, in momentul in care ti se arde un bec de la semnalizare (se intrerupe circuitul, adica sarcina 0) ar trebui sa ti se arda si releul. Nu? Daca o sa conectezi totul cum trebuie n-o sa se arda nimic. PS: daca conectezi invers un LED (+ la - si - la +) singura chestie care-o sa se intimple o sa fie ca LED-ul n-o sa se mai aprinda. In nici un caz nu se arde ceva, nici instalatia, nici LED-urile. Un LED este esentialmente o dioda, daca il polarizezi invers, atit timp cit nu depasesti o anumita tensiune maxima, numita tensiune inversa de strapungere (nu e cazul, deobicei e vorba de zeci sau sute de volti) pur si simplu se comporta ca o rezistenta de valoare foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Probabil ai conectat in paralel o rezistenta de valoare prea mare. Am vrut sa zic prea mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 Nu exista notiunea "incarcarea instalatiei cu curent". Curentul nu e o "chestie" pe care daca n-o consumi ramine pe fire si le prajeste. Nu ma mai apuc sa fac teorie cu diferenta dintre curent si tensiune, ca m-am saturat. Sigurantele iti sareau din alt motiv, nu din cauza ca LED-urile consumau prea putin. Probabil ai conectat in paralel o rezistenta de valoare prea mare. Teoretic se poate imagina un circuit in care unele componente sa se distruga daca anumite sarcini sint prea mici, dar nu cred ca e cazul la un releu de semnalizare. Gindeste-te logic, daca ar fi cum spui tu, in momentul in care ti se arde un bec de la semnalizare (se intrerupe circuitul, adica sarcina 0) ar trebui sa ti se arda si releul. Nu? Daca o sa conectezi totul cum trebuie n-o sa se arda nimic. PS: daca conectezi invers un LED (+ la - si - la +) singura chestie care-o sa se intimple o sa fie ca LED-ul n-o sa se mai aprinda. In nici un caz nu se arde ceva, nici instalatia, nici LED-urile. Un LED este esentialmente o dioda, daca il polarizezi invers, atit timp cit nu depasesti o anumita tensiune maxima, numita tensiune inversa de strapungere (nu e cazul, deobicei e vorba de zeci sau sute de volti) pur si simplu se comporta ca o rezistenta de valoare foarte mare. Man ........iti multumesc mult pt rabdarea care ai avuto ........pe mine m-ai lamurit , sau cel putin mi sa format o imagine asupra acestui lucru !! inca o data iti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.