Sari la conținut

Motoare de 350 cmc


AdrianS
 Share

Postări Recomandate

Iti zic sincer si cu mana pe inima ca LC4 e puternic, dar nu omoara, mai ales pe un cadru cu rotile pe care le ai tu :) Nu te gandi ca o sa mergi preum Hayabusa, ci o sa sari putin de 100 km/h(el se duce mai mult, pe cadrul lui), dar cu o putere fenomenala care iti va propulsa ingineria fara sa se streseze motorul, sa traga de el...

Mie primul mi-a venit in minte LC4 ca l-am cunoscut mai bine dar Mihai a spus motorul perfect pt ghidusia ta...DR-u de 350(asta pur si simplu e un super motor, si mai usor de intretinut decat costisitoarele KTM, Husky si Husaberg)

Referitor la motorul de IJ, nu zic ca nu e bun, dar la rotile de le ai pe spate(unde e si tractiunea) si cadrul pe care il ai+ greutate, s-ar putea sa il "omori" destul de repede, si sa trebuiasca sa bagi bani in el apoi...

 

 

 

Omul s-a exprimat asa, ca un fel de a spune, dar avea mare dreptate....

Pt ca placutele de ambreiaj, se tocesc in timp pe prinderea de pe oala....si asta la un motor normal pus pe cadrul lui micut si usor, daramite la o inginerie ca a ta...

E greutatea mare, rotile late pe spate, opun rezistenta mare si suprasolicita ambreiajul...

 

 

Pai da, tocite...cred ca a zis ca idee "ovalizate" sau doar auzise de posibilitatea asta si nu intelesese exact despre ce e vorba...cert e ca stia el ceva referitor la uzura lor si greutatea angrenajului cu tractiunea pe rotile alea mari din spate...

 

 

Motorul de Matiz e sfant pt asa ceva.... :eek: Se infig buburuzele alea de nu se poate...

Dar cum ai zis ca momentan e de resurse financiare, tot la ceva in 4 timpi si ieftin, ceva de cuplu, as ramane....

Incearca un motor de nipru....e mai ieftin, si are un cuplu de agati plugu de tractoras si ari pogonu :P

 

 

NU stiu cum e treaba cu mersul galopant, dar stiu ca modificarea numarului de dinti schimba rapoartele...sunt si ele calculate ca la o turatie de nu stiu cat pinioanele sa fie de nu stiu cat....(si aici e un intreg angrenaj de pinioane, de la ambielaj pana la roata spate)

 

 

 

Super motor...cele de CB, Gs, etc, au cuplu mai mic, sunt in doua pistoane, fug mai bine, dar nu au puterea data de DR...

 

 

Aaaa, gata, am prins care e treaba cu motorul galopant :D

Imi aduc aminte din primul post ca ai montat pe spate o foaie mica, sa te ajute la viteza...Pfff, pai in momentu ala e clar ca viteza o sa iti creasca pe parcurs, dar ca o sa pleci mai greu de pe loc....Aceasta modificare de foaie se simte chiar si la motoreta initiala, daramite cand faci modificarea pe ingineria ta...

 

Problema de iti merge asa NU cred ca e din ambreiaj...ala saracu il papi grav la pornire, si se duce mai repede datorita fortelor si greutatii la care e supus

 

Sunt de parere ca mersul galopat este de la....Motor de TULA > pe un cadru care duce lejer la peste 300 kg, cu roti babane pe spate(de care motorul trebuie sa recunoastem, trage) + o foaie mai mica....foaia aia ajuta mult la mers, mai ales la plecare, pana isi intra in ritmul de mers, la o viteza anume...

Sfatul meu e sa incerci o foaie mai mare...o sa pleci fara vam vam vam, iar viteza de top va scadea cu putin...

 

PS: am vazut ce inseamna tocirea discurilor de ambreiaj la un Minsk forjat Bucuresti-Sibiu cu doua matahale pe el+bagaj de parca se mutau cu casa, daramite la bietul motor de Tula, pe ghidusia aia :P

Omori motorul, si asa vor pati si cele de IJ, trebuie motor de cuplu pt treaba ta....La un motor de Simson de 250 te-ai gandit?E foarte ok jucaria...un vecin de la tara si-a facut tractor din el, si cara de toate, inclusiv pietris si balastru, si trage de rupe...

ORLule ai dreptate trage de rupe dar cu o transmisie adecvata la Simson pe drum drept in viteza IV turatia minima adica cam 200 rot pe min face identic deci problema este ca sa nu rulezi la aceste turatii cand puterea motorului este mult scazuta simt cum se acelereaza la fiecare detenta a motorului. Sub turatia de ralanti nu este corect sa folosesti motorul ca-l distrugi ceea ce seva intampla si cu motorul de pe triciclu.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...