FastForWard Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Salutare! am aflat o chestie! la modelele de xj 600 din '92 pana prin '95(cred) exista un furtunas care pleaca din capacul de chiulasa si ajunge in carburatorul nr1 si apoi in restul carburatoarelor, ideea care e? in felul asta benzina din carburatoare se incalzeste cu ajutorul uleiului care pleaca din chiulasa, in carburatoare sunt niste spatii prin care circula uleiul pentru a nu se amesteca cu benzina, iar cand motorul are temperatura optima, atunci benzina tinde sa aiba aceeasi temperatura a uleiului, probabil din cauza asta exista ezitarea asta la acceleratie, uleiul e rece=> benzina rece; motor cald=>ulei cald=>benzina calda=> reactioneaza mai repede la rasucirea mansonului de acceleratie.Dupa '95 inginerii de la Yamaha au desfintat metoda cu uleiul si au introdus in fiecare carburator cate o bujie incandescenta, tot pentru incalzirea benzinei. daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati, iar daca exista alta utilizare a furtunasului d ulei de la chiulasa la carburator va rog lamuriti-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danubius Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) nu ma pricep eu foarte tare la carburatoare, dar bujii incandescente nu cred ca sunt puse la carburatoare, pt ca daca ar veni in contact cu benzina ar fi un pic cam tragic...si sa incalzeasca doar carcasa de la carburatoare...nu prea cred. de obicei la motoarele pe benzina si carburator se pune ceva care sa incalzeasca aerul aspirat, intre carburator si admisie pt a preveni condesul si inghetul pe vreme rece. Editat Mai 9, 2009 de danubius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Furtunasul ala nu incalzeste benzina. Pt ca ideea ta sa mearga ar trebui un tur-retur, dar oricum ar fi inutila. Furtunul ala e pentru aspirarea gazelor din carter. In unele tari se livrau mobrele cu un sistem simplu de preincalzire alcatuit dintr-un termostat si o rezistenta foarte mica insurubata in marginea fiecarui bol de benzina de la carburatoare. In nici un caz nu e o bujie si nu trebuie incercat cu vreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.