araya Postat Iulie 30, 2003 Share Postat Iulie 30, 2003 am vazut ca mutzi se lauda ca au fitru k&n...cu ce sunt mai bune filtrele k&n fatza de fitru normal cu care vine echipata motoreta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedFreak Postat Iulie 30, 2003 Share Postat Iulie 30, 2003 am vazut ca mutzi se lauda ca au fitru k&n...cu ce sunt mai bune filtrele k&n fatza de fitru normal cu care vine echipata motoreta?? In primul rind ca sunt refolosibile,in al doile rind maresc volumul de aer iar in treilea rind lucreaza la rece (care se simte mai ales in zilele foarte calduroase) Filtru K&N e foarte bun pt tuning dar ca intradevar sa simti ceva trebuie neaparat sa folosesti tot package`ul (power commander/dino jet si toba de preferinta integrala),totodata in miinile unui neavizat care de exemplu a schimbat doar filtrul sa zicem pe o motocicleta cu carburatoare poate sa nu cistige nimic prin acest upgrade,ba chiar sa piarda,consum ridicat,mers inecat. Majoritatea care se lauda cu asa ceva nu prea stiu de ce si cum,stiu ca e K&N si atit (e la moda k&N pt ca exista mult mai multe firme care au acelasi produs daca nu si mai bun),in general (99%) dintre motociclisti nu-si duc motoarele la capacitate maxima ca intradevar sa simta diferenta. Personal am vazut motociclisti care si-au pus filtru,power commander si toba si ghici,merge mai prost motocicleta,de ce ? pt ca trebuie un super reglaj ca intradevar sa beneficiezi de ele (se schimba toata tarasenia,alt volum de aer,alt amestec in camera de ardere si alta evacuare) Sa faci un tuning la noi e foarte greu sau chiar imposibil din nenumarate motive,lipsa experienta sau service`uri specializate s.a.m.d Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 30, 2003 Autor Share Postat Iulie 30, 2003 mercy pt informatzii ...dar atunci care at fi diferentza intre hypercharger si filtru k&n(sau alt filtru care mareste volumul de aer)??? dino jetul este pt carburatoare? si power comander pt injectzie?lamuritzi-ma si pa mine ca sunt mai prost am citit un articol in care scria ca o data cu schimbarea tobelor(evacuare mai mare) ar fi bine sa-i pui si hypercharger si sa o rejet-ezi(treaba care am banuit eu ca este schimbarea jigloarelor),in schimb nimic despre dino/power...care stitzi lamuritzi-ma si pa mine ca e ceatza totala in capul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedFreak Postat Iulie 30, 2003 Share Postat Iulie 30, 2003 Intradevar,dino-jeturile sunt pt carb si PC pt motoarele pe injectie,la carburatoare seu regleaza jiglerele iar la injectie se schimba sa regleaza "harta" din calculator. Cum lucreaza filtrul depinde f mult si de tipul de motocicleta,de ex la modelele prevazute din fabricatie cu ram-air (ex. zx12,zx7r....) filtrul lucreaza mai bine decit pe fireblade`ul meu care nu are asa ceva (insa se poate face/pune optional) Hypercharger nu stiu exact cum si ce dar am gasit pe net ce face,"forced air system",se intelege de la sine. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.