Sari la conținut

K&n


araya
 Share

Postări Recomandate

am vazut ca mutzi se lauda ca au fitru k&n...cu ce sunt mai bune filtrele k&n fatza de fitru normal cu care vine echipata motoreta??

In primul rind ca sunt refolosibile,in al doile rind maresc volumul de aer iar in treilea rind lucreaza la rece (care se simte mai ales in zilele foarte calduroase)

 

Filtru K&N e foarte bun pt tuning dar ca intradevar sa simti ceva trebuie neaparat sa folosesti tot package`ul (power commander/dino jet si toba de preferinta integrala),totodata in miinile unui neavizat care de exemplu a schimbat doar filtrul sa zicem pe o motocicleta cu carburatoare poate sa nu cistige nimic prin acest upgrade,ba chiar sa piarda,consum ridicat,mers inecat.

 

Majoritatea care se lauda cu asa ceva nu prea stiu de ce si cum,stiu ca e K&N si atit (e la moda k&N pt ca exista mult mai multe firme care au acelasi produs daca nu si mai bun),in general (99%) dintre motociclisti nu-si duc motoarele la capacitate maxima ca intradevar sa simta diferenta.

 

Personal am vazut motociclisti care si-au pus filtru,power commander si toba si ghici,merge mai prost motocicleta,de ce ? pt ca trebuie un super reglaj ca intradevar sa beneficiezi de ele (se schimba toata tarasenia,alt volum de aer,alt amestec in camera de ardere si alta evacuare)

 

Sa faci un tuning la noi e foarte greu sau chiar imposibil din nenumarate motive,lipsa experienta sau service`uri specializate s.a.m.d

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercy pt informatzii :)

...dar atunci care at fi diferentza intre hypercharger si filtru k&n(sau alt filtru care mareste volumul de aer)???

dino jetul este pt carburatoare? si power comander pt injectzie?lamuritzi-ma si pa mine ca sunt mai prost :angry:

am citit un articol in care scria ca o data cu schimbarea tobelor(evacuare mai mare) ar fi bine sa-i pui si hypercharger si sa o rejet-ezi(treaba care am banuit eu ca este schimbarea jigloarelor),in schimb nimic despre dino/power...care stitzi lamuritzi-ma si pa mine ca e ceatza totala in capul meu :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar,dino-jeturile sunt pt carb si PC pt motoarele pe injectie,la carburatoare seu regleaza jiglerele iar la injectie se schimba sa regleaza "harta" din calculator.

 

Cum lucreaza filtrul depinde f mult si de tipul de motocicleta,de ex la modelele prevazute din fabricatie cu ram-air (ex. zx12,zx7r....) filtrul lucreaza mai bine decit pe fireblade`ul meu care nu are asa ceva (insa se poate face/pune optional)

 

Hypercharger nu stiu exact cum si ce dar am gasit pe net ce face,"forced air system",se intelege de la sine.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...