Estremadura Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 Nu sunt sigur daca am postat bine aici sau trebuia la ATV-uri, da' m-am gandit ca e vorba de motociclete totusi... Cea alba n-are tractiune si pe atas. http://media.putfile.com/Edited-movie-of-Death-Valley-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 (editat) Nu sunt sigur daca am postat bine aici sau trebuia la ATV-uri, da' m-am gandit ca e vorba de motociclete totusi... Cea alba n-are tractiune si pe atas. http://media.putfile.com/Edited-movie-of-Death-Valley-2006 pai ti-ai dat singur raspunsul chiar si cea cu tractiune pe atas (ural daca nu ma insel) se chinuia destul de tare din pricina unui centru de greutate nu foarte bine definit si a unei roti lipsa... pentru un atv poteca aia e parfum.... Editat Martie 2, 2006 de dankrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 pai ti-ai dat singur raspunsul chiar si cea cu tractiune pe atas (ural daca nu ma insel) se chinuia destul de tare din pricina unui centru de greutate nu foarte bine definit si a unei roti lipsa... pentru un atv poteca aia e parfum.... depinde de ATV... oricum, mi se pare mai palpitant cu atasu',plus 3 locuri si 90-100 km/h pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 depinde de ATV... oricum, mi se pare mai palpitant cu atasu',plus 3 locuri si 90-100 km/h pe asfalt... la 100 kmh sa faci bine sa te uiti des in oglinda s-ar putea sa treaca pe langa tine ceva brute force de 750 (ca sa dau un exemplu) se stiu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 4mobrele omologate oficial (adica nu brute) au limitare la 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 4mobrele omologate oficial (adica nu brute) au limitare la 80. da, dar uralu nu are limitare pe cand se stie limitarea aia e frectie pentru autoritati... care se scoate de cele mai multe ori chiar din show-room Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 da, dar uralu nu are limitare pe cand se stie limitarea aia e frectie pentru autoritati... care se scoate de cele mai multe ori chiar din show-room lasand la o parte viteza de drum, tot mi se pare mai spectaculos atasul decat ATV-ul si oricum ai 3 locuri + spatiu de bagaje garla pe atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 lasand la o parte viteza de drum, tot mi se pare mai spectaculos atasul decat ATV-ul si oricum ai 3 locuri + spatiu de bagaje garla pe atas sigur oricum este total lipsit de fair-play sa comparam un utilaj nascut pentru a cuceri toate formele de relief cu o relicva a celui de-al IIlea razbel mondial al carui scop era sa plimbe pe dom' sergent sau furieru' cu niscaiva corespondentza dar nu poate zice nimeni, un moto cu atas are farmecul lui, se comporta binisor pe drumuri forestiere dar e pacat sa-l scoti si sa incerci sa te tii dupa un atv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 misto mobra aia cu tractiune pe atas. cea alba v-a chinuit ca pe dracu.... totusi, conceptul e prea vechi, are aproape 70 ani, deci hai sa-i dam cezarului ce-i al lui: adica un loc binemeritat in muzeul tehnic. Orice ATV 4x4 condus de un copil trece pe acolo fara sa moara ma-sa de frica si emotie, ba chiar se intorcea sa se mai dea odata. Fara sa cunosc exact terenul, nu gresesc daca spun ca pe acolo trec oricand numai cu tractiunea pe spate. Apropo', unde este locatia, ca pare misto. Asemenea coclauri au in componenta etapele de rally-raid. Totusi, ca aventura e misto si cu atasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 super misto cum s-au descurcat, inafara de cea alba care..... Oricum mai mult respect pt atas decat pt ATV, cel putin din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 ATV rulez cel putin pe acolo, daca vrei sa faci si plimbari pe sosele atasu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 (editat) misto mobra aia cu tractiune pe atas. cea alba v-a chinuit ca pe dracu.... Apropo', unde este locatia, ca pare misto. Asemenea coclauri au in componenta etapele de rally-raid. Totusi, ca aventura e misto si cu atasul. Tipii care au fost acolo se distreaza destul de des in felul asta, nu incercau sa detroneze ATV-urile ci doar sa se amuze. A fost o "etapa" de vreo 1200 de mile ( dupa GPS-ul Garmin 176C montat pe uralul care a trecut ultimul ) (al celui care a filmat de la inceput). Totul s-a petrecut in Death Valley, USA cam acum o luna. Cred ca baietii s-ar bucura daca cineva de aici ar merge cu ei intr-o astfel de aventura. Nu va faceti probleme, au si ei cel putin cate un enduro acasa...( au de fapt cam una sau doua din fiecare !!! ) Inainte de Death Valley s-au dat pe H-D Road King vreo 2000 de mile........ si deja puneau la cale urmatoarea "nazbatie". am sa incerc sa pun ceva poze. mda, nu merg pozele, vedeti singuri : http://mr-cob.smugmug.com/ il cam invidiez pe Mr Cob! Editat Martie 8, 2006 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.