bibanu Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 am o nelamurire! un prieten si-a trantit in vara motoreta , o Honda cbr600 f 3, iar printre alte pagube , s-a distrus si bordul.Nelamurirea era daca se poate inlocui bordul original cu unul electronic after market( ex. de la Louis) , sau acesta din urma doar se adauga celui original.Exista ceva probleme de adaptare, CDI, sau chestii de astea?Va rog sa ne ajutati cu un sfat pertinent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 optiunea 1- bord original din dezmembrari evident fiindca nou este f scump optiunea 2- bord electronic Louis care este universal si se poate monta pe F3 cu urmatoarele conditii; Senzorul pt vitezometru si temperatura, sa fie cel aferent bordului (parca se comanda separat) Impulsul pt turometru se poate folosi cel existent in instalatia originala (galben/verde ) IMPORTANT- valva electrica ce comanda caile de presurizare a camerelor nivel constant(ram air-ul necesita asa ceva) se deconecteaza (in instalatia originala valva e comandata de bordul original -are 2 pozitii pt viteza mica sau mare-daca nu e decuplata la actionarea contactului ia pozitia vit mici si acolo ramane => carburatie naspa deci motorul nu trage ,da rateuri etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 6, 2006 Autor Share Postat Martie 6, 2006 Pt. Alex M , multam de sfaturi. Intradevar sondele se comanda separat. Intre timp , prietenul meu si-a cumparat un bord original de pe E-bay. Inca o data multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.