Rareshamico Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Salut baieti,am un yamaha majesty de 250,si am si eu o problema,daca merg cu el mai mult si il opresc,clocoteste apa in vasu de expansiune,temp la motor sta la jumate,si in afara ca clocoteste,am gasit mult ulei in radiator conducte si vasu aceela,am desfacut chiloasa si am pus un pic de mastic la garnitura de sus,din ce cauza imi baga ulei in apa? pe unde,ca nu mai inteleg nimic:-l va rog niste sfaturi si pareri !!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Salut baieti,am un yamaha majesty de 250,si am si eu o problema,daca merg cu el mai mult si il opresc,clocoteste apa in vasu de expansiune,temp la motor sta la jumate,si in afara ca clocoteste,am gasit mult ulei in radiator conducte si vasu aceela,am desfacut chiloasa si am pus un pic de mastic la garnitura de sus,din ce cauza imi baga ulei in apa? pe unde,ca nu mai inteleg nimic:-l va rog niste sfaturi si pareri !!!!!!!!!! salut....cand ai montat chiloasa ai pus tot garnitura veche? sau mai bine zis cate demontari si montari a suferit biata garnitura???....si ai grija cu masticul ala ca daca pui mult astupa canalele prin care circula apa si uleiul...tre sa dai o pelicula subtire de tot pe ambele fete ala garniturii si apoi o montezi, daca mai vrei s-o folosesti pe aia veche daca nu baga una noua(recomandat)....si ai sa vezi ca nu o sa mai ai nici ulei in apa......daca vorbesti de garnitura de la chiloasa si nu de cea de la capacul de la chiloasa...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Iunie 26, 2009 Autor Share Postat Iunie 26, 2009 salut....cand ai montat chiloasa ai pus tot garnitura veche? sau mai bine zis cate demontari si montari a suferit biata garnitura???....si ai grija cu masticul ala ca daca pui mult astupa canalele prin care circula apa si uleiul...tre sa dai o pelicula subtire de tot pe ambele fete ala garniturii si apoi o montezi, daca mai vrei s-o folosesti pe aia veche daca nu baga una noua(recomandat)....si ai sa vezi ca nu o sa mai ai nici ulei in apa......daca vorbesti de garnitura de la chiloasa si nu de cea de la capacul de la chiloasa...... ms mult,da a suferi tmai multe "desfaceri" am avut grija cu masticul,sa vad daca gasesc garnituri noi,dar daca nu gasesc mai pot rezolva ceva cu alea vechi? la baza cilindrului nu e o problema ca fac alta din clingherit,dar sus la chiuloasa:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 si jos la baza cilindrului e importanta garnitura si grosimea ei, la motorul tau e metalica nu ? de ce sai pui din clingherit o sa iasa si mai groasa nu?tre sa respecti dimensiunile... si la chiulasa e foarte importanta garnitura si nu cred ca o sa mearga din clingherit daca la asta te-ai referit mai bine lasa scuterul o saptamana pe dreapta si cumpara-i garniturile de care are nevoie urgenta si restul de reparatii care zici tu ca mai are nevoie si o sa te bucuri mai mult timp de el...asta se numeste intretinere...pentru o garnitura strici alte piese mult mai importante si mai scumpe din motor asa ca te sfatuiesc sa-i pui exact ce-i trebuie.....multa bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Iunie 26, 2009 Autor Share Postat Iunie 26, 2009 si jos la baza cilindrului e importanta garnitura si grosimea ei, la motorul tau e metalica nu ? de ce sai pui din clingherit o sa iasa si mai groasa nu?tre sa respecti dimensiunile...si la chiulasa e foarte importanta garnitura si nu cred ca o sa mearga din clingherit daca la asta te-ai referit mai bine lasa scuterul o saptamana pe dreapta si cumpara-i garniturile de care are nevoie urgenta si restul de reparatii care zici tu ca mai are nevoie si o sa te bucuri mai mult timp de el...asta se numeste intretinere...pentru o garnitura strici alte piese mult mai importante si mai scumpe din motor asa ca te sfatuiesc sa-i pui exact ce-i trebuie.....multa bafta... jos are "clingherit" asa e si normal ca la orice scuter,si sus e aluminiu sau ce e tablita aia,dar ai dreptate mai bne cumpar un set de garnituri,sa vedem de unde si cum,cand am desfacut prima oara motoru,avea garnitura de jos foarte groasa,si era tot dintr-un material in genu la clingherit,numai ca era originala ) oricum,mersi pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.