Sari la conținut

HELP !


Postări Recomandate

Deci: problema ar fi ca atunci cand strang ambreialul e cam tare, chiar tare si nu este intins cablul, chiar are putzin joc maneta pana sa traga cablu, deci tare, se cam fac mushchi la degete prin Bucuresti cu ambreiajul asta, e si o parte buna, mushchiu :), unii zic ca s-ar fi dus discurile, asa o fi ? care va pricepetzi mai bine ....am o mare rugaminte mare, sa-mi spuneti si mie ce si cum si care ar fi problema, sa nu dau banii degeaba pe discuri si arculetze, va multzumesc, all.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ai luat motorul sau a aparut simptoma dintr-o data? Unele motoare pur si simplu au ambreiajul mai tare decit altele. E foarte posibil si sa nu fi fost uns cablul de ambreiaj de un secol, ajuta foarte mult sa-l ungi (merge cu amestec benzina + ulei de motor pus intr-o seringa - varianta rapida sau varianta cu punga daca ai rabdare). Daca se duc arcurile cel mai probabil se inmoaie, nu se intaresc (na, o fi si ambreiajul facut dupa model uman). La fel, discurile duse nu ar avea cum sa determine intarirea manetei, doar daca sint ciudate rau arcurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ai luat motorul sau a aparut simptoma dintr-o data? Unele motoare pur si simplu au ambreiajul mai tare decit altele. E foarte posibil si sa nu fi fost uns cablul de ambreiaj de un secol, ajuta foarte mult sa-l ungi (merge cu amestec benzina + ulei de motor pus intr-o seringa - varianta rapida sau varianta cu punga daca ai rabdare). Daca se duc arcurile cel mai probabil se inmoaie, nu se intaresc (na, o fi si ambreiajul facut dupa model uman). La fel, discurile duse nu ar avea cum sa determine intarirea manetei, doar daca sint ciudate rau arcurile.

 

............

10X, este vorba de o yamaha TDM, iar cel ce mi-a zis ca ar fi dus ambreiajul este un mecani foarte bun, dar auto nu moto, cica la auto asta e semnul ca sa dus abreiajul( pedala tare ) zi probabil si la moto ar fi acelasi lucru, nici el nu era sigur din acest motiv am intrebat aici, am mai avut o suzuki si o honda dar la nici una nu a fost asa tare, o fi la yamaha alt fel ambreiajul ? ori cum mai astept ceva sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............

10X, este vorba de o yamaha TDM, iar cel ce mi-a zis ca ar fi dus ambreiajul este un mecani foarte bun, dar auto nu moto, cica la auto asta e semnul ca sa dus abreiajul( pedala tare ) zi probabil si la moto ar fi acelasi lucru, nici el nu era sigur din acest motiv am intrebat aici, am mai avut o suzuki si o honda dar la nici una nu a fost asa tare, o fi la yamaha alt fel ambreiajul ? ori cum mai astept ceva sfaturi.

Nu stiu ce sa zic, m-oi fi inselind eu, dar cel putin luind-o logic nu vad de ce uzura placilor ar determina maneta sa se intareasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, m-oi fi inselind eu, dar cel putin luind-o logic nu vad de ce uzura placilor ar determina maneta sa se intareasca.

...........

Iti dai seama ca nici eu nu stiu si partea logica si dupa mine cam tot asa am zis dar se pare ca atunci cand arcurile se strang din cauza placutelor tocite placa de ,, presiune ,, sau cum so numii, nu mai pote lucra ca si atunci cand arcurile sunt intinse si de acolo si fortza mai mare de a trage ambreiajul sa mai lucreze oarecum, chiar nu stiu, poate o fi un cap mai luminat sau care a trecut prin asha ceva sa ma lamureasca, ms oricum !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi si rulmentul, da' cum nu cred ca ti-e chiar la-ndemina sa te bagi acolo, incepe cu ungerea cablului, apoi baga-te-n ambreiaj, daca e cazul. De la arcuri duse nu e sigur (presupunind ca arcurile se duc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand sunt arcurile varza maneta este mai moale, placile nu au nici ele vreo treaba cu maneta tare; o maneta de ambreiaj tare poate fi din cauza unui cablu neuns sau poate chiar cu spire rupte care obstructioneaza; sau poate fi din cauza arcurilor tari (care indica faptul ca ai arcuri bune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand sunt arcurile varza maneta este mai moale, placile nu au nici ele vreo treaba cu maneta tare; o maneta de ambreiaj tare poate fi din cauza unui cablu neuns sau poate chiar cu spire rupte care obstructioneaza; sau poate fi din cauza arcurilor tari (care indica faptul ca ai arcuri bune)

...............

Asa am gandit si eu ( cu arcurile ) si unde mai pui ca nu are decat 44 de mii Km, la Suzuki era super ambreiajul si avea 60000 la Honda la fel si avea 42000, o sa incep prin al unge mai intai si apoi sa vad ce se mai intampla, cu toate ca pare nou cablul ca si cum ar fi fost schimbat, ma gandesc sa nu fi schimbat si ceva prin ambreiaj italianul de unde am luat-o si sa fi facut ceva nashpa pe acolo, cine stie ? iar vis-a-vis de arcuri pare ceva logic in a fimai greu se comprimat cand sunt deja comprimate de uzura fatza de unele destinse, neuzate, din cate stiu, un arc decomprimat opune mai putzina rezistentza la comprimat decat unul care a ajuns aproape spira langa spira si placutzele fiind aproape de fier nu prea mai ai ce strange si de acolo fortza dubla de a mai folosi ambreiajul, asta e o parere a mea, nu stiu cat de buna e, oricum maine o sa scot cablul sa o sa-l ung pe interior si sa-l si verific sa nu fie ceva fire rupte sa se intzepeneasca prin camasha, oricum ms de sfat si mai astept pareri de la voi, va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i a-ntiia, tureaza pina pe la 2-3 mii, trage ambreiajul, tureaza la 6-7 mii, da drumul brusc la ambreiaj. Poate gagicilor le place, da' oare ambreiajului ii place? :) Daca n-o fi impresionat nici o gagica omu' o fi insistat 40 de mii de km. Sint multe chestii care se pot strica in ambreiaj in afara de arcuri si uzura placilor. Vezi intii cu cablul, iar daca nu, e posibil sa fie ceva mai groasa.

 

PS: apelind din nou la logica elementara, e foarte greu spre imposibil de imaginat vreun sistem fizic in care subtierea vreunui element (placile in cazul nostru) ar comprima niste arcuri fara vreo alta forta suplimentara care sa intervina (care in cazul nostru nu exista). Deci nu, nu e de la arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i a-ntiia, tureaza pina pe la 2-3 mii, trage ambreiajul, tureaza la 6-7 mii, da drumul brusc la ambreiaj. Poate gagicilor le place, da' oare ambreiajului ii place? :) Daca n-o fi impresionat nici o gagica omu' o fi insistat 40 de mii de km. Sint multe chestii care se pot strica in ambreiaj in afara de arcuri si uzura placilor. Vezi intii cu cablul, iar daca nu, e posibil sa fie ceva mai groasa.

 

PS: apelind din nou la logica elementara, e foarte greu spre imposibil de imaginat vreun sistem fizic in care subtierea vreunui element (placile in cazul nostru) ar comprima niste arcuri fara vreo alta forta suplimentara care sa intervina (care in cazul nostru nu exista). Deci nu, nu e de la arcuri.

.....................

Asa este, ai avut mare dreptate, era de la cablu, intzepenit, dar nou, nu o fi pus si boul de italian ceva unsoare in camase ? am bagat WD40 si la si curatat si a ramas si gras pe urma, merge brici, iar cu turatul la 6000-7000 nu am ganduri ( suge din buzunar ) de impresionat gagici, eheeee taica, nu mai sunt la varsta aia, ce e culmea ca se mishca bine ( parerea mea ) cablu prin camase dupa ce l-am slabit, dar bag seama ca nu era de ajuns de ushor ( la asta ma refeream cand ziceam ca nu prea cred ca e de la cablu si insistam cu placile si arcurile ) eu l-am slabit am tras de amblele capete si nu am intampinat greutate in a trage de el, dar vad ca a mai fost ceva pe acolo, oricum va multumesc pt intelegere si sfaturi, problema rezolvata cu ajutorul amicilor de breasla,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era mai trist daca nu era de la asta (rulment sau alte alea - mai greu de gasit, dureaza pina vine, ceva manopera).

Prin ce scriam mai sus ma refeream la mersul pe-o roata, daca a fost motor pe care posesorul l-a crezut "nascut" pentru a merge numai in wheelie, eu zic ca putea sa-i faca ambreiajul varza destul de repede (eventual si transmisia), dar bine ca n-a fost cazul.

Ungerea cea mai ca la carte e asa: scoti cablul, iei o punga care sa nu fie gaurita, ii tai un colt si bagi cablul prin gaura aia, dupa care stringi punga pe cablu cu sfoara. Lasi sa curga ceva motorina asa, ca sa curete si partial lubrifieze, dupa care lasi sa curga timp de citeva ore niste ulei mai gros, ca sa nu iasa de acolo foarte usor, 20W de exemplu. Eu am facut asa cu cablul meu de ambreiaj acum cca. 1 an jumatate si inca merge super ok. Mai e varianta rapida pentru cabluri care sint mai greu de demontat, cum ar fi cele de acceleratie sau de la soc: ulei subtiat cu benzina, turnat cu seringa (cu ac) printre cablu si camasa, pina iese pe jos. Asa am facut la acceleratie, imbunatatirea e clara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers si cu WD ul super bine, acum parca e prea ushor ( m-am obishnuit cu el intzepenit ) nu ma mai intzeleg cu ea acum :laugh:, ms oricum, uite ce bine este sa ai pe cineva aproape....sper sa avem totzi in cele mai grele momente ( cel mai bine ar fi sa nu avem momente deastea ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...