Sari la conținut

chitac2005

Membru
  • Număr conținut

    175
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    1998
  • Numar Moto
    .....cam greu de tinut minte :)
  • Club
    NU!

Vizitatori Recenți Profil

505 citiri profil

chitac2005's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mesaj completat Pentru colegu cu R1100R parca la care ii tot suna centrala la ABS, chiar daca lua contactul. PROBLEMA E DE LA RELEUL DIN CUTIA DE SIGURANTE!!! Costa doar 130$ la BMW, dar e doar un releu si se poate pune unu obisnuit, cu 15 RON Mesaj completat ........... Ms, e vorba de un 850, si am rezolvat problema, nu releul era, rezervorul atingea un fir cred si de acolo problema, de cand am schimbat bateria au ramas ceva fire mai sus, nu le am asezat la loc, cred ca asta a fost ca nu am mai patito, oricum ms de sfat, e bine de stiut si de ceilalti colegi.
  2. ............ Sal nene, e simplu ca buna ziua, eu zic la mine la R 850 R ca nu am carene, dar cred ca nici la celelalte nu e mai greu si era mai pe la pag 200 si ceva distantele optime de la maneta, au lasat ,, colegii ,, cotele, e mai nasol cu cheile, eu am stricat o tubulara sa pot reushii ( si sa stricat de tot pana la urama ), oricum daca pot sambata asta te ajut eu. Bafta oricum !
  3. Bujiiiilii, le am schimbat si eu, asa de moft, avea dealea cu 2 electrozi ( parca asa le zice ) si am pus iridium NGK, dar nu am avut neplaceri deloc, chiar nu sa simtit ca am schimbat, deci...nu cred ca ele sunt de vina......bafta !
  4. ..... Ms ! nu inteleg nimic gresit, ca stiu de la al meu ( R 850 R) ceva mai usurel dar intre masini tot greoi ( vorbesc de traficul din Bucuresti ) la ora de farf, deci e ok pana una alta ce am , bafta all !!!
  5. .... Salve Vladimir, zi mi cum este cu K ul prin orash, se descurca bine printre mashini, nu e traficul din Bucureshti dar totushi, asa ca idee, ms !!!
  6. ................ Nu sunt trist tati ca merg toate si merg bineeeee !!!! da tot ma bate gandul schimbarii, e greoaie in orashul asta kkcios, au devenit mai agresivi si neatenti conservarii, in loc sa se mai cizeleze vis-a-vis de noi mototciclistii, e cam greu, si din acest motiv am fost sa vad un 650 dakar, m am lamurit, e bine cu ea dar ...nu e ce vreau eu, oricum mai ma gandesc si la ce vreau de fapt, bafta all, si asfalt uscat !
  7. Electromotorul am inteles ca este la fel ca la un tip de Peugeot, ( nu mai stie omu exact care ) mie mi a adus platoul de carbuni si este identic si codul de pe ele sunt la fel si mi a zis ca si carbunii sunt la fel, deci cautam pe la pejuuri si cred ca iesim mai ieftin, banuiesc ca trebe schimbat doar bendix ul in rest este la fel, asa mi sa spus, si eu sunt incapator in bavareze ca de mecanica nu mai zic.......expert, sa nu ma spui Floriane , rade lumea de mine, la mine sau rezolvat toate acum ( ms Florian ), altceva as vrea sa va intreb, ce sfaturi imi puteti da vis-a-vis de un F 650 Dakar, este el din 2003 dar....totusi, am inteles ca sunt ,,vibratoare rau ,, fiind monocilindru, la consum pare rezonabil, nu are ABS, asta stiu ( asta de care zic, altele au ), daca se poate ceva indrumari fata de al meu R 850 R, ms !
  8. Am rezolvat o cu platoul adus de amicul meu, identic si la fel cu ce am avut pe mobra si este luat de pe un Peugeot dar nu a mai stiut sa mi spuna modelul, si el il avea de ceva vreme printrun sertar din garaj ( se okupa de macanica auto )
  9. //// Maaaa, seamana, nu pot spune exact dar asta e, ms mult, uraaaa , daca nu e ce imi aduce amicul o sa incerc la un mag cu piese auto, am langa mine unu care aduce cam orice de auto, poate are si dasta, totusi raman blocat , de ce oare so fi spart, am remontat electromotorul ushor greshit ? dar a functionat o perioada, sau l am fisurat cand am montat arcul peste carbuni ? treaba este ca azi de dim in trafic, stateam in carnat ( coada de auto ) eram pe neutral, cand sa pus carnatul in mishcare am dat 1 a si taio dar sa intamplat sa se auda un scarjelit metalic puternic, am oprit contactul de la butonul de sigurantza si apoi din cheie, am incercat sa repornesc dar nu a mai mers, contact din cheie si start pe buton, contact facea dar la buton nimic mort, am impins o vreo 100m si am incercat iar, a luato, la munca am oprit si cand neam strans le am spus si lor ce am patit, cand sa o pornesc nu a mai vrut de loc, am dat contact si start cu farul aprins si asa am obesrvat ca ceva este in scurt ca se stingea farul, cand am desfacut electromortul am vazut platoul spart, ce sa fi fost ???
  10. .....Ok, Ok, dar de unde iau ? cineva mi a zis ca ar mere de Peugeot, sa vad maine ca a zis ca mi aduce, vorbim !
  11. Help Help helppppp !!!!! ma nene am be.......to, sa spart platoul de carbuni de la electromotor, pot gasii pe aici ? sayu tot ebay.de e sursa, sau tot electromotorul, dupa cum v am zis, am dat jos, curatat , spalat, gresat si pus la loc, banuiesc ca omu cand a pus arculetzul peste carbuni a cam dat drumu la arc brusc si a fisurat ( acum e spart ) cred ca de acolo si resetarea ABS nu se putea face, banuiesc, fiecare pornire ceva mai greu, consumul bateriei ceva fortzat, etc etc etc, daca aveti careva asa ceva si va puteti lipsii de el, contra cost normal, v as ruga super frumos sa ma salvati, de pe ebay pot lua orice se gaseste acolo, problema este de timp, va multumesc si va raman indatorat ! GIV32 !!!! am sa te sun pe seara, ms !
  12. GIV32 ! scuze de obrasnicie , dar am facut chestia cu volmetru cu ac ( ce m ai sfatuit ) totushi, mai numar si ultima ridicare cand ramane iar pe 11v ? unde ramane o perioada de ceva sec si iar intra in impulsuri, eu am numarat ridicarile dupa ce a stat pe 11v si a inceput sa scada si sa creasca cu ultima ar fi 6 dar releul face zgomot se aude, fara ultima cand ramane pe 11v ar fi 5, bateria defecta, dar si asta e noua, pls, cum e ? ms ! si cu ambreiajul. am vazut pe aici ca ar trebuii reglat intrun anumit fel, si am procedat ca la manual, problema e ca nu era reglata ( asa am luat o ) si am crezut ca asa ar trebuii sa fie, dupa reglaj am observat ca: intra in viteza cam la 1 - 2 cm dupa ce dau drumul manetei, parca cam repede, sau asa trebe , ms !
  13. ....... Ms frumos, au baietii la munca asa ceva, am de unde folosii, oricum tks pt oferta.
  14. Ms frumos GIV, am sa verific cum dau de un volt - cu ac, pt Macarov, zona Piata Progresul, Giurgiului.
  15. GIV 32 cred ca nu m am exprimat mai exact sau nu ai inteles, eu am scos borna bateriei deoarece asta a fost singura chestie posibila sa opresc ABS ul care nu se mai oprea nici dupa ce am luat contactul, nu aveam de gand sa resetez nimic altceva, iar de resetat stiu cum se face, am mai facut o, dar acum nu mai mere cu metoda cu mijolcul mufei de sub sea cu sarma pe masa motocicletei, am incercat de vreao 3 ori si nimic, am mai incercat o data si am stat cam 15 sec, tot nimic, , iar ca sa cotrobai in 200 de pag nu prea am rabdare, chiar nu stiu cine ar avea, ar fi fost util si mult mai bine o mica explicatie vis-a-vis de voltmetrul cu ac cum zici tu, sau un link, nu sunt chiar asa de greu de cap, dar cine stie, oricum cred ca nimeni nu ar dorii sa si faca mobra praf de dragul de a se da ,,meshter,, , eu prefer sa intreb, eventual sa va stresez .
×
×
  • Creează nouă...