MensSana Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 acu pe bune, cat e de mare netu si io nu gasesc o schema de k68 ??? mah, ale dreq carbeliratoare, imi fac necazuri ! vreau sa sa aflu care/cum pe acolo, care e jicloru de aer, care de benzina ... etc, asa cat sa nu zic ca sunt (pl)afon ... !!! cine ma ajuta cu o schema si/sau lamuriri ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Ianuarie 29, 2004 Share Postat Ianuarie 29, 2004 Zi ce necazuri ai. Asa orbeste nu stiu ce sa-tzi spun. Vrei sa le reglezi si nu stii cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 30, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2004 desi o tin in garaj, oricum e frig si pleaca greu ! scanteieste si benzineste, da' io zic ca in contratimp s-o fi dereglat si aprinderea, nu zic nu, s-o fi tocit poate si platina ... ramane de vazut ! da as vrea sa stiu si despre reglaj carburi cate ceva, mai ales cum draq le sincronizez, cum reglez amestecu mai sarac, etc thanks man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Ianuarie 31, 2004 Share Postat Ianuarie 31, 2004 Verifica platina si schimba condensatorul. Daca stii sa o reglezi trebuie sa porneasca la a patra pedela. Primele trei le dai fara contact si cu socurile ridicate. Ai grija lacontactul pt platina (ala de pe ghidon). Il pui ultimul inainte de a porni motorul si-l iei primul la oprire. Altfel adio platina buna. Reglezi cablurile sa lucreze amindoua odata cind actzionezi manerul acceleratziei, dupa care reglezi relantiul fiecarui carb scotzind fisa de pe cilindru celalalt. Pot sa-tzi explic mai pe indelete daca ai yahoo messenger, ca asa e mult de scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.