Sari la conținut

MensSana

INACTIV
  • Număr conținut

    391
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.advromania.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    cross

MensSana's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" frumosi si sanatosi !!!
  2. Ma pregateam sa ma bag in scutece cand mi-am amintit de bietul om... Lucrez in Chitila si am fost acolo la cateva minute dupa ce plecase SMURD-ul, nu am apucat sa pozez decat motocicleta. Am fost plecat in weekend si nu am apucat sa pun pozele, repar acum greseala. Daca stie cineva despre soarta nefericitului, rugam detalii
  3. Pai io cand ziceam de scoala si cautam ceva de gen, m-ati trimis in padure sa invat, ca nu se practica inotul decat in apa... nu ca mi-ar fi prins rau sfatul Si nu-i nevoie de topic nou, ca e unul: /index.php?showtopic=366206 Cat despre concurs, nu am fost la unul pt ca la nici 80-100 de ore de enduro nu ma simt in stare. Am fost spectator si consider ca-mi mai trebuie un an de practica chiar si pentru clasa C. Si nici nu as avea bani de gume noi, ambreiaj, atele ghipsate, etc... Simt nevoia unei clase D
  4. Te rog, din primul moment cand am vandut-o am simtit un nod in gat. Nu mai pune paie pe foc... Cand am luat husa m-am gandit mult, am rasfoit netul si am probat tot ce am putut. Husabergul mi s-a parut si atunci, ca si acum, cea mai buna afacere greutate/putere/mentenanta. Si asa si este, ia uite, crf 250x cere in carte sa-i schimbi pistonul si segmentii la 15 ore Si totusi husa asta noua pe hartie e una, dar in realitate se simte mai usoara si mai agila, poate un 390 sa fie raspunsul corect, asta daca voi rezolva vreodata problema finantarii. Pana atunci mai studiem problema, ca nici 400exc nu e de neglijat..
  5. Recunosc acum ca Husabergul era PERFECT, mai ales ca avea si rotile de SM pt ocazii speciale... Dar m-a speriat putin puterea lui si desi era mai usor decat celelalte surori, tot era putin cam greu pt mine. Poate la senzatia asta a contribuit si rezervorul de 10L mai lat, nu stiu. Oferte bune si fiare pricepute au in 2010 cam toti producatorii consacrati. Insa nimeni nu se inghesuie cu oferte de finantare simple si rapide, tot la banci ajungi care te jecmanesc cu actele in regula. Nu inainte de a te perpeli pe toate partile pentru a-ti cauta si ultima picatura de venit posibila ca s-o adune la socoteala, sa le iasa lor un calcul perfect, fara riscuri. Iar angajatorii inca mai platesc pe cartea de munca un salariu si in realitate altul.. In RO va castiga dealerul care va veni si cu o oferta de finantare BETON, nu doar cu o motocicleta aurita de mii de victorii in cele mai prestigioase intreceri sportive!
  6. Prin apa (ultima fotografie din calupul de 6 urcat anterior e chiar din acel loc). Inca se lucreaza... de fapt, tot acest drum este un santier. Teoretic este inchis circulatiei publice, lucru semnalizat la ambele capete. Am avut noroc ca am putut trece, m-am oprit de cateva ori cu gand sa intorc deoarece muncitorii isi iau treaba foarte in serios si nici nu te baga in seama. Culmea, cand NU TREBUIE, chiar muncesc.. si cu ce avant, parca 100000000 de draci ii goneste de la spate. Imi pare foarte rau ca acest drum se va asfalta
  7. Well.. i did it! Singur singurel, ca prea m-a mancat! Nu recomand nimanui s-o taie singur pe sus pe-acolo, dar de data asta s-a sfarsit cu bine... Iaca numai cateva poze: Daca va plac, (MUUULT) mai multe gasiti aici. Cheers
  8. Felicitari pentru intrunire, data viitoare voi incerca sa nu mai cedez atat de usor O sa mai incerc o data maine dimineata acelasi traseu, ca inmh-ul anunta vreme buna. La 6:30 ies din Buc pe A1 spre Pitesti, RmValcea, Novaci, Papusa, Obarsie, Vidra - o tura pana la Voineasa si retur spre Obarsie, apoi tot spre nord, Oasa, Sugag. Retur pe Transfagarasan. Opriri numai de alimentare, papa si poze. Tur de forta 1000km (nu am calculat dar.. pe acolo). Daca mai pofteste careva la meniul respectiv, hai.. ca e la oferta, vine vreme rea spre weekend!
  9. Uitandu-ma la biciclete am "descoperit" si 400EXC-ul. Identic cu 450-ul (acelasi diametru dar o cursa mai scurta a pistonului - de unde si o compresie mai mica), are "avantajul" ca nu e tot atat de naravas. In teorie, compresia e invers proportionala cu fiabilitatea, adica am tradus eu: 400-le e numai bun pt un endurist "de duminica" care nu doreste sa stoarca ultima picatura de putere din fier (si nici ultima letzcaie din buzunar ). De fapt, in 2010 toate sculele sunt si misto, si fiabile, si inmatriculabile, etc. Conteaza mai mult ca niciodata dealerul si oferta pe care o face. De ex BMW are acum oferta cu un pret mai mic la g450x cu kit race (akrapovic). Husabergul vine si ea la niste preturi f bune. Motoboom, KTM-ul din sibiu... iarasi oferte OK. Ramane sa mai faca si bancile o oferta mai rezonabila, sau - de ce nu - chiar dealerul sa propuna niste "rate in magazin" convenabile pentru ambele parti (vezi userul morissonxxx care vinde GasGas-uri noi in felul asta)
  10. Pornisem cu noaptea-n cap sa urc la Obarsia Lotrului, Vidra, etc. Ideea era sa trag o sedinta foto prin munti si sa cobor in partea cealalta la intrunire sa va salut. Bai frate dar a fost o vreme in dimineata asta de-mi venea sa injur de ciuda. Pe autostrada frig, de la RmValcea ploaie, iar de la Novaci in sus ploaie si ceata. Si ce ceata... nu am putut scoate nimic, nici o imagine. Rahat de vreme, pacat de bani si de timpul pierdut. Am incercat sa ajung macar la Papusa ca speram sa scot capul din ceata aia deasupra norilor. Dar de unde s-a terminat asfaltul, noroiul m-a umilit. Mi-era frig si eram ud, apa trecuse demult prin costumul de ploaie. De cate ori opream era chin sa scot manusile si sa desfac fermoarele ca sa scot cheile de la cutie, ma dureau degetele inghetate. Si acum ma mai dor cand strang pumnul. Am renuntat. Pur si simplu nu mai era dixtractie, era chin. Imi pare rau ca nu am putut ajunge, riscam sa cad nu numai in noroaie dar oriunde, chiar si pe langa drum. Nu vedeam aproape nimic, era ce-a mai groaznica ceata din Univers .. a mai fost cineva in dimineata asta pe 67C ???
  11. Daca as face un rezumat in 3 cuvinte, s-ar reduce totul la "enduro 2 timpi". Insa ca sa fie inmatriculabil si 'cu buton' trebuie sa fie KTM
  12. da da da daaa mistooooo... si ne putem juca si in sufragerie la o adica! Cand or fi bani ne luam si jucarii, imi doresc f mult un trial! Poate la fel de mult ca un cros, dar totusi nu se substituie, sunt kestii diferite
  13. Well.. se pare ca un 250 in 2T inmatriculabil, specializat pe enduro, cu electrostarter si tot ce-mi mai doreste mie spinarea, nu are decat KTM. Nu ca asta e un lucru rau, dar ca feeling tineam la coada listei KTM-ul, nu am un sentiment placut cand imi amintesc de dealerul din Bucuresti (sau de mecanici), dar poate s-au mai schimbat treburile. Multam pt raspunsuri Mesaj completat Poti sa dezvolti? Are alte rapoarte in cutie, alte setari, ce-i lipseste sa "stie" enduro?
  14. @switch: intrebarea seamana, dar la descriere tu ai trecut mers in oras, putere, mers touring cateodata, etc. Eu vreau insa enduro in padure, motocros, offroad pur fara asfalt. Am VStrom pt asfalt. De aici si intrebarile mele daca merita sa inmatriculez numai pt rarele ocazii cand mai intalnesc o sosea pustie printre dealuri. Honda e prima in topurile MELE, conf. informatiilor pe care le am EU. Se mai barfeste prin lumea larga ca ar fi fiabile.. nu e insa un adevar absolut, cred ca norocul joaca un rol muuult mai important. Yamaha e o scula f misto si cu reprezentare buna in RO, poate ca ai dreptate... Ionut, stiu ce vreau sa fac cu ea, dar nu stiu daca merita s-o inmatriculez. Tot ce am facut pana acum offroad a fost in afara drumurilor publice (cu o mica exceptie la monteoru cand am ocolit un deal pe sosea sa cautam o urcare). Restul de asfalt pe care l-am facut s-a datorat lipsei remorcii, lucru corectabil pe viitor! Deci nu doresc sa o scot intentionat pe asfalt, never. Plus ca-mi place de mor sa ma dau pe un circuit de motocros... Stiu ca modelele 2T sunt mai usoare si puternice si probabil ca nu mi-ar fi imposibil sa ma obisnuiesc cu turatiile mari. Dar ca sunt mai fiabile nu realizam. Adica o cheltuiala medie la 100 de ore e posibil sa fie mai mica la un 2T? Misto
  15. Am maritat Husabergu 550 fiindca era muuult peste puterile si stiinta mea. Am invatat insa destule cu ea, dar nu mai mult decat se poate in 2000 km de endureala, uneori soft, alteori foarte hard (pt mine). Vreau ceva mai mic, 4timpi (pentru fiabilitate si cuplu), eventual inmatriculabil ca mai ajung accidental si pe sosea si nu vreau sa ma loveasca ghinionul albastru cu sapca alba fix atunci. Ah.. si eventual cu electrostarter, ca am picioare scurte. Am si cateva intrebari, dar intai optiunile la care m-am oprit eu: - Husaberg 390 - 114kg uda (imi place f mult dealerul din Bucuresti, are piese si consumabile pe stoc, mecanicul stie meserie.. am avut o relatie misto si spre deosebire de honda sau suzuki, au preturi bune, disponibilitate, kef de treaba, etc) - Husqvarna TE250 - 106kg uscata - Honda CRF250X - 106kg uscata - Yamaha wr250f - 118kg uda - KTM EXC250F - 106kg uscata - Kawasaki KX250f - 105kg uscata - ar mai fi si altele, precum DRZ400E (cam greu si slabe sanse sa mai gasesc NOU si inmatricula-t/bil) Din toate informatiile mele, PRESUPUN ca folosite de aceeasi persoana, in acelasi ritm si facand abstractie de "noroc", cea mai fiabila e CRF-ul si cea mai "servisata" e KTM-ul. Ma abtin la Husa pt ca nici nu cred ca a iesit pe piata modelul nou, insa daca seamana cu surorile ei de dupa 2004, sau asta mai tinere din 2009... trece pe primul loc. Totusi diferentele intre toate modelele de mai sus nu sunt foarte mari si un rol important joaca si norocul. Legat de inmatriculare. Merita? Ca daca nu trebuie sa inmatriculez as lua in calcul crosuri care sunt mai usoare si mai ieftine, precum un RM250Z. Alta intrebare ar fi despre 2T vs 4T.. de ce multi baieti care parasesc grupa mica trec la 2T? Ce stiu ei si noi nu stim? Sunt mai usoare si mai puternice (la aceeasi capacitate cu un 4T) dar au cuplu sus de tot, scot prea mult fum , le faci setul mult mai repede, ai si grija uleiului de amestec, etc.. Merita? Si sa nu uit.. orientarea mea sexuala e mai catre motocros decat catre enduro. Dupa toate circuitele unde am fost, de motocros sau endurocros, parca e mai fun, mai eficient si mai practic la motocros dar voi iesi la padure de cate ori voi avea ocazia, ca am niste amici la izvoranu de care deja mi-e dor
×
×
  • Creează nouă...