Sari la conținut

aprilia 125 carburatie


Postări Recomandate

Am o Aprilia 125 cu carburator vhsb 34 si vin cu rugamintea daca stie cineva cum trebuie reglat.Adica cit trebuie desurubat

surubul de sus cu arc, si cit trebuie desurubat cel de jos (de linga furtun alimentare cu benzina).Mentionez ca moto porneste usor,se tureaza pina la 7000 rotatii iar apoi functioneaza dar turatia nu mai creste.Va multumesc .mirceaioan06@yahoo.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Aprilia 125 cu carburator vhsb 34 si vin cu rugamintea daca stie cineva cum trebuie reglat.Adica cit trebuie desurubat

surubul de sus cu arc, si cit trebuie desurubat cel de jos (de linga furtun alimentare cu benzina).Mentionez ca moto porneste usor,se tureaza pina la 7000 rotatii iar apoi functioneaza dar turatia nu mai creste.Va multumesc .mirceaioan06@yahoo.com.

 

 

s-ar putea sa traga preamulta benzina si prea putin aer.......am patit si eu la fel si aveam un orificiu prin care trece aerul infundat......poti sa mai slabesti si jiglonul de aer ca sa traga mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ptr. amabilitatea de a-mi raspunde.Doresc sa va intreb care este surubul ce regleaza

proportia aer-benzina, cel de sus cu arc ,sau cel de mai jos de linga furtun benzina.Multumesc si astept.

Cu respect ,Mircea.

 

cel de sus cu arc e relantiul. cel de jos este cel de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La promptitudinea raspunsului dvs .nu pot decit sa va multumesc. Ideal ar fi sa stiu cite ture desurubez pe cel de sus ,relanty,si cit pe cel de jos (valori ideale )si apoi reglaje functie de motor.Inca o data multumiri.

 

Relantiul se regleaza cu motorul cald. Il pornesti il lasi sa se incalzeasca dupa care il insurubezi ca sa cresti turatia sau desurubezi ca sa scazi turatia la care sta motorul fara sa il accelrezi.. cam 1500 rpm cred eu ca e ok. Cat despre amestecul de aer .. am auzit mai multe variante. E foarte important ca amestecul sa fie unul optim , in caz contrar motorul o sa mearga slab ( amestec bogat in aer ) sau inecat ( amestec bogat in benzina ). surubul de amestec de strange pana la maxim si se desurubeaza de 2,5 ori. Asa am auzit de la altii si asa am procedat si eu. Trebuie vazut apoi cum merge motorul ( daca merge "rotund" ) si trebuie vazuta bujia. Daca este prea uscata , amestec bogat de aer , daca este fleasca , amestec bogat in benzina.

 

Oricum motocicletele in 2 timpi cand sunt reci nu se tureaza blana direct , dau in gat pe la 7-8 mii rpm.

 

Sper ca ti-am fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...