Sari la conținut

Yamaha Dragster 650


ved
 Share

Postări Recomandate

E un motor bun , dar ptr un incepator s-ar putea sa fie cam greu. Eu am de 250 si la inceput ( nu mai mersesem deloc) m-i sa parut greu de manevrat. Acum dupa un an si jumatate mi-as dori ceva mai mare, dar deocamdata sunt multumit de el.Bafta in alegere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt tot incepator si vreau sa iau un intruder de 400. sper sa ma descurc. oricum fac scoala la aia din politehnica (e la 100m de munca), si pot sa fac pe ceva mai mare. si chopper. asta e un lucru bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 euro da cica te invata jmekereste sa mergi

mi`au zis sa`mi iau motor cat mai mare ca ma invata oamenii , cica daca`mi iau dragstar`u de 650 intr`un an ma plictisesc , vreau mai mare etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici cam au dreptate!

La inceput, si eu ma gandeam sa imi iau un motor de 250 - 500 cmc. Dar m-am decis la un Vulcan de 750, care avea aprox. 65 cp.

In prima zi, am stat 1/2 de ora pe motor, pana m-am hotarat sa plec cu el de pe loc. Si de atunci, nu l-am mai oprit... pana l-am vandut in toamna :lol:

Acum caut ceva de 1400 - 1500 cmc! :D

Toata chestia sta sub casca, nu te obliga nimeni sa mergi cu el cu 100 in oras sau in curbe, dar nici nu cred ca e recomandat sa incepi cu ceva mai mult de 750. Nu trebuie sa uiti ca motoarele mai mari au peste 250 kg. Si aici ai nevoie de cel putin un an de ucenicie...

 

Bafta si ia-ti un motor bun! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm si eu m-am repezit la 1100 din prima si sincer le dau dreptate celor care recomanda mai intai satzi iei un motor mai mic ....dar intradevar cum zicea si vulcan totul depinde de ce ai sub casca sau in une cazuzi sub par :D ...dac esti constient ca motoru e puternic/greu si poate sa te dea jos fff usor potzi sa itzi iei linistit si ceva mare

 

BAFTA la cumparaturi

Link spre comentariu