Sari la conținut

Probleme GSX-R 750


SNOWMAN
 Share

Postări Recomandate

asa este, uitasem, baietii mi-au spus ca filtru este murdar, o sa il curat zilele astea; am spray de curatat, dar n-am spray de uns (am intales ca trebe uns dupa ce se curata?)

apropo, cum se curata exact asta....se poate doar cu spray si dupa se curata, sau se da si cu un jet de aer/apa??

salut

vad ca foarte multi ti-au recomandat sa-ti verifici senzorul de cric<sper ca ai facut-o>. pe langa asta eu iti recomand sa verifici si senzorul de impact<cel mai bine ar fi sa-l anulezi o perioada sa vezi daca se schimba ceva>, si sa mai verifici si mufele de la instalatia electrica sa nu fie oxidate<spray contact pe toate>

asta ce am scris mai sus o recomand pt opritul motorului din senin , iar pt mersul in 3 cilindri<daca mai e cazul> recomand schimbarea bobinelor, bujiilor si injectoarelor intre ele<bine-nteles pe rand si numai dupa ce ai identificat cilindrul care nu mere>ex. : nu merge cil 1;- schimbi bobina de la 1 la 2 , o pornesti si vezi daca sa mutat defectul. daca nu faci acelasi lucru cu bujiile si daca tot nu vrea inversezi si injectoarele<e cel mai simplu si mai precis fel de a afla cauza din care mere in 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este, uitasem, baietii mi-au spus ca filtru este murdar, o sa il curat zilele astea; am spray de curatat, dar n-am spray de uns (am intales ca trebe uns dupa ce se curata?)

apropo, cum se curata exact asta....se poate doar cu spray si dupa se curata, sau se da si cu un jet de aer/apa??

se spala numai daca este un filtru sport ,exclus jetul de aer ,daca e sport se poate spala cu apa calduta si detergent ,se usuca bine apoi se unge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vad ca foarte multi ti-au recomandat sa-ti verifici senzorul de cric<sper ca ai facut-o>. pe langa asta eu iti recomand sa verifici si senzorul de impact<cel mai bine ar fi sa-l anulezi o perioada sa vezi daca se schimba ceva>, si sa mai verifici si mufele de la instalatia electrica sa nu fie oxidate<spray contact pe toate>

asta ce am scris mai sus o recomand pt opritul motorului din senin , iar pt mersul in 3 cilindri<daca mai e cazul> recomand schimbarea bobinelor, bujiilor si injectoarelor intre ele<bine-nteles pe rand si numai dupa ce ai identificat cilindrul care nu mere>ex. : nu merge cil 1;- schimbi bobina de la 1 la 2 , o pornesti si vezi daca sa mutat defectul. daca nu faci acelasi lucru cu bujiile si daca tot nu vrea inversezi si injectoarele<e cel mai simplu si mai precis fel de a afla cauza din care mere in 3

 

 

cum verific/opresc senzorul de impact? adica unde este cum arata? :laugh:

merci in avans

Mesaj completat

se spala numai daca este un filtru sport ,exclus jetul de aer ,daca e sport se poate spala cu apa calduta si detergent ,se usuca bine apoi se unge

 

cum fac diferenta/imi dau seama care este filtru sport si care nu? este marcat cu un cod ceva, sau scrie pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai pus pe el un power comander ,si nu e reglat cum trebuie,(harta la un power comander se face pe un banc special "dinojet") ,atunci motocicleta merge mai prost decat fara acel dispozitiv, daca esti din zona timisoarei mergi la baietii de la tunderbike ei au dinojet si sunt dileri powercomander ,sau pur si simplu anuleazal nu e complicat urmaresti firele care ies din el si merg la injectoare scoti mufele dela powercomander si le pui la injectoare

 

Fa ce ti sa recomandat in acest post ! Deconecteaza dispozitivul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, power commander rescrie informatiile de la senzori/ecu: iti permite sa modifici raportul aer/combustibil la diferite turatii,etc. daca harta nu este buna, sau este facuta pentru alt tip de motor (diferite schimbari in el, de ex injectoare), si apoi pusa la tine, => functionare incorecta.

avantajul este ca power commanderul este un piggy-back,nu un flash, deci ECU ramane cu hartile lui originale, deci daca dezactivezi power commanderul, ar trebui sa ai motocicleta inapoi in varianta stoc. daca vrei sa-l tii, trebuie sa ti-l configureze cineva pe motocicleta ta. da un google si afli mai multe.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai filtrul sport tre sa scrie bms sau k&n si de obicei are o plasa de sarma (ca o sita) si peo parte si pe alta iar intre ele un fel de panza pe cand cel stoc e din ,sa zicem asa ,hartie ,de obivei de culoare galbena

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum verific/opresc senzorul de impact? adica unde este cum arata? :laugh:

merci in avans

cauta in manual; nu stiu exact la modelul tau dar de obicei este sub rezervor, in partea din spate<langa saua ta>. il deslaci si inauntru gasesti un inel care daca se misca iti face masa pe carcasa<in cazul in care trantesti mobra sa se opreasca motorul>

cel mai simplu lucru pe care poti sa-l faci este sa pui niste mastic pe el<pe acel inel> ca sa nu se mai miste de acolo<daca desfaci senzorul o sa-ti dai seama de cum functioneaza si ce tr. facut>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca "chestia care semana cu un power-comander" nu este un "power-comander", ci o chestie ca un releu, care are scris pe ea: electric..suzuki parts, made in france.. si nu stiu ce este.

se gaseste langa senzoru de soc, langa filtru de aer??

 

stie cineva ce este? sper sa revin zilele astea cu poze!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...