RoxanaF Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Cand am ajuns acum 2 ani in Praga am descoperit cu surpriza Bohmerland!! Recunosc, nu sunt o buna cunoscatoare a motocicletelor vechi insa acestea chiar m-au impresionat. Ca si posesorii lor :-) Le puteti vedea aici, http://lumeamare.ro/2009/10/05/rpraga-3-bohmerland/ si repet rugamintea (pe care am adresat-o si pe alt topic) de a comenta si a ma ajuta sa completez cu informatii despre aceste motociclete. Chiar m-au dat gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Interesante motociclete. Au fost produse prima data in anul 1925. Mai sunt cunoscute si sub numele de Czechie si sunt rezultatul designului lui Albin Liebisch, intr-un ansamblu neconventional. Spre deosebire de restul motocicletelor, au un ampatament (distanta intre roti) foarte mare, cadrul este din teava de otel, iar furca neobisnuita. Jantele din aliaj usor sunt foarte comune astazi, dar au fost o noutate atunci cand Bohmerland le-a folosit pentru prima data la o motocicleta. O versiune a Bohmeland-ului a fost cea cu 3 locuri, o bancheta de doua locuri si un scaun, doua rezervoare de benzina montate in dreptul roti spate pe fiecare parte a motocicletei si nu deasupra motorului cum era conventional. Majoritatea modelelor au avut motor cu un singur cilindru de 598 cc, OHV (over head valve), cu supape deschise (ungere prin pierdere), iar din 1938 s-a introdus un motor de 348 cc, in doi timpi. Productia a incetat in 1939 din cauza razbelului. A mai fost fabricata si o versiune mai scurta folosita la competiti cu un ampatament mult mi mic. Cu putin noroc, saptamana viitoare o sa stau , din nou, langa un Bohmerland. Intradevar, fascinanta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoxanaF Postat Octombrie 25, 2009 Autor Share Postat Octombrie 25, 2009 multumesc mult pentru detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 multumesc mult pentru detalii! Ciudata motocicleta seamana mai mult cu un tren decat cu o motocicleta... chiar si rotile-mi aduc aminte de rotile de locomotivelor cu aburi, interesanta oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.