Sari la conținut

scafbikes

Membru
  • Număr conținut

    257
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Jermany... momental
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Triumph
  • Numar Moto
    Strain si Universal

Vizitatori Recenți Profil

792 citiri profil

scafbikes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Afara ploua... plictiseala, un pic pe net si i-auzi taina.... Hai Jane ca m-ai convins si pe mine. Nu eram hotarat pana acum jumatate de ora daca repun bestia pe strada dar acum m-am decis. Cum se face ca Triumph-ul meu "mai" clasic, e un pic botzit (cam de tot), nu mai am clasica de drumuri lungi asa ca bagam Honda in lucru. Sezonul asta nu prinde strada, dar la anul.... e de lucru la ea... Am facut cateva poze la Honda pentru ochiul tuturor, dar si la alte cateva clasice. Honda are cam 10 ani "pe dreapta". Am pornit-o acum vre-o 2 ani cand am cumparat-o si toarce minunat.
  2. E destul de simplu inmatriculatul in Germania. In primul rand il trebuie TĂV care il primesti indiferent de ce acte ai. Chiar si daca nu ai acte deloc primesti TĂV daca mobra e apta. In functie de tipul de la TĂV poti doar sa intampini problema ca motocicleta sa fie inmatriculata cu numere valabile, altfel te pune sa vi cu numar pe 5 zile, sau numar de dealer daca ai de unde. Odata ce ai TĂV valabil, la inmatriculari te prezinti cu certificatul romanesc, cartea de identitate romaneasca, codul de la asigurare, evident TUV-ul si noxele (pentru motorarele fabricate dupa ´87) si numarul de inmatriculare.... preventiv, iar daca pe actele romanesti nu e pe acelasi nume cu cel pe care o inmatriculezi in Germania iti trebuie un contract de vanzare cumparare. Neaparat sa cereti de la seful sau sefa de la inmatriculari din Germania o dovada cum ca motocicleta este inmatriculata in Germania si se considera radiata de la sine din Romania. O sa fie scris in ea ca s-au retinut actele, numarul de inmatriculare, etc... Hartia respectiva se traduce si se legalizeaza in Romania iar apoi se introduce, impreuna cu partea de jos de la un c-v romanesc tipizat, sub nasul politistului de la inmatriculari din Romania care stampileaza radierea sa va puteti scoate de la finante. Am facut de multe ori procedura cu acte de prin toata europa, auto si moto, fara nici o problema. O sa atasez si un exemplu de pe celalalt comp... Cam asa ceva... sus antetul de la inmatriculari.... jos stampila si semnatura...
  3. scafbikes

    ij 49

    E un Drilastic de BMW R12 sau Zundapp sau ..., dar starea avansata de deteriorare si faptul ca nu e completa nu face piesa mai valoroasa decat o sa originala de IJ. Poate in timp se schimba lucrurile si valorile...
  4. La Multi Ani!!! Domnul Dan. Toate cele bune. Master, sa sti ca de multe ori si eu m-am gandit la aceiasi chestie. Indiferent de la ce model e piesa, cam tot atat te costa repararea/reconditionare piesei sau ansamblului respectiv. Nu e nici o diferenta de pret daca cromezi piese de MZ sau piese de BMW. Pretul e la suprafata cromata. Ori ca restaurezi un MZ RT 125 sau un Simson AWO, costurile sunt cam aceleasi. Mai problematic e daca ai piese lipsa, atunci intervine durerea la achizitionare. Sunt multe motociclete, chiar restaurate, care sunt de vanzare la 2-3000 Euro, motociclete rare din ani `30-`40, dar marci mai necunoscute, mai ales pasionatilor din Romania. Nu prea le cumpara nimeni ca stai si te uiti la ele daca iti crapa o piesa... Mai bine cu astea cunoscute publicului larg, mai gasesti o piese, mai schimb o vorba cu alt posesor...
  5. Iti dau detalii. Sti mai multe decat oricine de pe forum, mai ales cand vine vorba de RT 125. Uite, iti mai zic si altele in josul paginii. Nu a fost copiat, sa continuat productia sub alt nume cu modificarile aferente. Istoria e cam similara cu cea a BMW-ului in cazul modelului R35. Vezi mai jos. Pana aici ai scris corect. In mare, la Eisenach au fost construite modelele R35 si R75. Fiind in partea de est, BMW a pierdut fabrica dar nu a fost de acord cu continuare productie sub numele de BMW, astfel devenind EMW (Bayern/Eisenach, prima initiala). Au fost construite si masini EMW folosind aceiasi emblema ca si la motociclete. Evident ca la modelul R35 au survenit si modificarile de rigoare ca si in cazul MZ-ului, fabricandu-se si modelele R35/2. R35/3. Detalii... sunt importante, dar nu e totul asa de negru. Cand ai o agenda plina cu adrese, numere de telefon, e-mailuri, cand deja ti-ai format contactele, sti unde, sti cine, cam sti cat te costa, etc, deja devine o joaca de copil. In mare, imi ia cam 2-3 saptamani cand totul merge bine. Fac necesarul, comand piesele (instalatiile electrice, setul de garnituri, etc), duc la vopsit, trimit la tapisat, bla bla, bla bla, stiti voi, cele necesare. Master, am comandat spitele, am vorbit cu omu` sa imi spiteze.... intelegi... asa-i? Iese un RT 125/2. Din pacate, dupa sarbatori, poate prin primavara e gata... Prietenii stiu de ce... Ca tot avea Master "probleme" referitoare la Kilometrajele amplasate lateral, mai ia una de aici. Atentie, nu e gata, mai am de lucru la aspectul motorului, dar m-am grabit sa il pus sus ca venea nenea de la verificare, iar cum la mine e meniul complet, adica fac ce fac la mobra dar mai fac si la acte (verificare tehnica, etc), iaca ce a iesit. Mai dau ture cu ea, mai ales cand ma duc la vecinu care sta la 500 metri, si el cu vechituri. Pozele sunt din toamna, voia un amic ceva de genul. Acuma e prin spate... o uitatura... pana in primavara.
  6. Adrian, te rog incerca sa fi mai explicit in descrierea pieselor, deja se inunda cu intrebari si raspunsuri inutile care ar putea si evitate daca ar exista o descriere amanuntita a pieselor. Valabil pentru toata lumea. Deja caut prin pagini sa vad cum decurg preturile la anumite piese. Cutia electrica: Contactul e tapan sau mai misca? Mai reusim sa facem cutiuta functionala sau se vinde doar pentru scop decorativ (parera ta)? Kilometraj Simson: Zici ca merge, la tine, totusi e 00000. E nou? L-ai dat inapoi? L-ai desfacut sa il dai inapoi? Cuxi: Nu mi-ai spus daca busonul vine impreuna cu rezervorul de RT?
  7. Si in Germania mai sunt astfel de benzinarii. E una la cateva minute de mers de la mine. Evident ca de acolo alimentez tot timpul.
  8. Si eu relaxez frana pe ultimul metru. Daca mai ai si ABS (la masina), de obicei se blocheaza rotile pe ultima portiune, iar pe langa disconfortul produs risti sa dai in derapaje si altele. De exemplu, fiind pe frana o sa tinzi totdeauna sa intri sub. Cred ca e la fel ca si atunci cand sti ca dai intr-o groapa. Franezi violent pana ajungi la groapa, dar niciodata nu dai in groapa cu frana actionata, faci mai mult rau decat bine. Poate ca asa o fi si la impacturi. Nu am avut niciodata astfel de situatii, dar cred ca mai degraba as da cu pieptul decat cu capul.
  9. Nu stiu unde mi-a fost capul. Sunt fan inrait Biltema, KStools si WĂźrth (Wuerth). Zebra de la WĂźrth..... aaaaaaa.... sunt in extaz. bec, putem fi prieteni, dar sa nu depasim anumite limite. P.S. speedy.k nu da nici un moderator cu warnu`. Poate sunt si ei interesati de scule......
  10. Da ce aveti fatilor, nu mai poate omu` sa glumeasca, ca si sarati de ... in sus. In alta ordine de idei, m-a facut Stresu, a mea de uz zilnic merge de la 40 la 200, m-a facut si Bec, are doar 55 lungime (cm). Nu e problema, mai am una, e de camioane. Incepe de la un metru si vre-o douazeci lungimea, sigur e destul.. Hai cu warnu`....
  11. Am si eu aceiasi problema cu contactul, dar la un XL. Daca invart cheia incet in contact ramane totul aprins, dar daca invart cheia repede atunci doar clipesc pentru un moment becurile din bord. Nu mi-am batut capul cu problema deoarece.... pornire doar la kick si nici nu ma obosesc sa dau la pedala daca nu e bordul aprins. Nu mi sa oprit niciodata din mers, dar nici nu am avut vre-odata probleme cu martorii din bord in mers sau pe loc cu motorul pornit, sau cel putin nu am sesizat...
  12. De cate ori ai schimbat tu o bujie folosind cheia dinamometrica? E pus pe glume, nu cred sa ai nevoie de 2 bujii, chiar daca exista motociclete cu 2 bujii pe acelas piston, nu cred ca e cazul tau.
  13. Complet gresit. Daca omu` zice ca palpaie amandoua becurile, atunci problema e undeva la plusul bordului, sau pe undeva la plus oricum. Daca nu iti merge becul de neutru, nu are nici o legatura cu cel de ulei. Atat timp cat palpaie la unison, atunci nu au nici o problema firele, nici cel care merge la intrurpatorul de neutru, nici cel care merge la sonda de ulei. Toate motocicletele de teren care le-am avut eu pana acum functionau chiar si fara baterie. Daca porneste impinsa nu inseamna ca ai tensiune in instalatie.
  14. Vorbiti mai incet ca poate aude Tudosie si cu pretenarul lui cu RS-ul si nu mai scapam de ei...
  15. Eu sustin orice legat de propunere asta cat si orice lucru care faciliteaza buna functionare a topicului, sau in cazul acesta a topicurilor unde se liciteaza piese pentru comuniste. E o ocazie buna de a angrena intr-un joc placut, atat din punct de vedere a comunicarii dar nu numai, a posesorilor de comuniste si vechituri in general. Sper ca macar asa reusim sa trezim interesul posesorilor de comuniste/clasice care au mobrele parcate prin subsoluri dar care au cam uitat de ele. Sunt sigur ca o sa inceapa sa achizitioneze piesele necesare/lipsa daca pretul le face cu ochiul. Cat despre propunerea lui Adrian referitoare la o eventuala forma reprezentativa a segmentului de motociclete clasice din Romania, sunt pentru.
×
×
  • Creează nouă...