Vizitator stress_L&P Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 ca si in titlu, vreau sa stiu unde pot croma nu bine, ci foarte bine! este un experiment de-al meu... am un set motor si vreau sa cromez cilindrul si segmentii! am pus intrebarea aici pt. ca numai chopperistii sunt (dupa parerea mea) cei mai exigenti in legatura cu chestiile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 cica ar fi in Sibiu,la Balanta....da tre sa faci comanda si costa f mult...... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Da scrie in cartea lui Vochion despre varianta cromarii lor pentru a spori rezistenta. Dar ma gandesc cum se pot croma piesele astea 2 si pastra tolerantele stricte? O idee buna e ceramic coating a pistonului, o fac multi din America care au Nipru. Dar la Ij n-ai treaba cu uzura pistonului. Daca vrei mai ai o varianta, fa cum am facut eu si inca 2 prieteni cu rezultate bune. Toarna pistonul la cineva care-l va face potrivit pentru cilindrul tau si 3 segmenti de Trabant de grosime 2. Calitatea segmentilor de masina este mult mai buna decat a celor stock. Practic s-au facut 5000km cu ei, dar oruicum asta nu e o distanta sa zici ca se uzeaza neaparat. PS: Tuanru aducea la Ij segmenti cromati. SI la Trabant segmentul de foc e cromat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 cica ar fi in Sibiu,la Balanta....da tre sa faci comanda si costa f mult...... B. multzam fain, incerc sa dau de ei! Da scrie in cartea lui Vochion despre varianta cromarii lor pentru a spori rezistenta. Dar ma gandesc cum se pot croma piesele astea 2 si pastra tolerantele stricte? O idee buna e ceramic coating a pistonului, o fac multi din America care au Nipru. Dar la Ij n-ai treaba cu uzura pistonului. Daca vrei mai ai o varianta, fa cum am facut eu si inca 2 prieteni cu rezultate bune. Toarna pistonul la cineva care-l va face potrivit pentru cilindrul tau si 3 segmenti de Trabant de grosime 2. Calitatea segmentilor de masina este mult mai buna decat a celor stock. Practic s-au facut 5000km cu ei, dar oruicum asta nu e o distanta sa zici ca se uzeaza neaparat. PS: Tuanru aducea la Ij segmenti cromati. SI la Trabant segmentul de foc e cromat. cromul se depune in strat foarte subtire.... nu cred sa ai vreo treaba cu tolerantele! in lus eu folosesc doar ulei sintetic si cel mai prost sintetic pe care-l folosesc este cel de la mol! deci calarea nu cred sa fie o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.