Jump to content

Aleko

Moderatori
  • Content Count

    5,139
  • Joined

  • Last visited

About Aleko

  • Rank
    inoculat cu virusul M

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    M,2Dnepr, BMWR1100RS
  • Numar Moto
    90
  • Club
    Russian Iron MCC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ij Planeta 5 cu atas, M61 Ural "Elefantul verde", Dnepr MT10-36 "cazac", Ural 750 solo, Dnepr MT 16 "cuzinet" 2WD, BMW R 61, BMW R 80 RT, Suzuki DR600, Yamaha YZF 750, Kawasaki ZX-9R, YZF 1000R, KTM 620, Dnepr MT19 "Tachanka", Nipro-BMW, BMW R12, Viktoria KR35SN, BMWR1100RS
  • Interests
    Nepre, Urale, IS-uri si MTR-uri

Recent Profile Visitors

5,262 profile views
  1. m-a sunat in prealabil joi sa ma-ntrebe cum este drumul caci daca iese de pe astfalt oricat de putin, 'mnealui nu vine. I-am spus ca e asfalt nou pana la 3-400 m de locatie si intre doar un drum de munte batatorit. Nu au fost pietre, praful se mentinea jos ca nu-i praf de Baragan. Efectiv orice motocicleta inclusiv o dihanie cu garda de 10 cm de la OCC ar fi ajuns lejer. Nu este situatia de la Siriu in sus in munte sau de la Cuca (din edtiile trecute) cand au fost 1/2 ore de drum accidentat. Dar nu este nicio problema (caci efectiv dl Olaru NU a venit), pentru ca nu avea sa ne arate ceva interesant comunist, clasic etc, ci vroia sa se prezinte -un clasic in viata- calare pe un BMW R1150GS (gelände sport). Asa ca telefonic mi-a spus ca nu vine si mie mi-a parut rau si nu am parasit registrul amical. Dar firea cartitoare, acel aghiuta ce sta si mocneste in toti elvetienii, iaca ce produce . Dvs in particular reveniti peste 12 -15 ani cand devine moto clasica
  2. La anu' se va sti cu mult mai din timp. Cu toata graba au fost prezente (numarate) 31 motociclete in tema (comuniste, clasice si motociclete cu atas) din care 16 cu atas. Unii din Timisoara, unii de la Olt, altii de la Dej si o niprista adusa de val tocmai de la mare. Vremea a tinut cu noi, natura din Piatra Craiului cui nu i-a placut nu avem cum il vindeca.
  3. Editia de anul acesta (prina a fost in 2007) ne va aduce pe pajistea din muntii Piatra Craiului, la Plaiul Foii. Va avea loc in scurt timp pe 23-25 august. Sunt invitate toate motocicletele comuniste/socialiste cu atas sau clasice. Simpatizantii sunt si ei bine veniti dar participa cu adevarat cei pe motocicletele in tema. Evenimentul le este lor dedicat, batranelor ce alte ori sunt parcate in timp ce motocicletele noi circula. La Plaiul Foii se va campa in poiana intre brazi langa parau. Cazari se gasesc pe drumul asfaltat ce vine din Zarnesti pana la cabana 7 Crai. Veniti cu cele necesare camparii, cu cele necesare gratarelor voastre. La final, strangem deseurile si lasam totul luna.
  4. Cele cateva zile petrecute la Lepsa, desi nu am stat locului, mi-au incarcat bateriile neasteptat anuland toata oboseala acumulata inainte. La Lepsa am numarat 32 de motociclete in tema: cu atas, comuniste, clasice. Multe alte motociclete moderne au vizitat. Malul Putnei s-a umplut de corturi si discutii tehnice asa cum se scriau odata pe forumul acesta. In poza doar cei care mai ramasesera duminica la aprox 11am. A fost premiat cel care a condus cea mai veche motocicleta, un M72 din '51 si au fost premiati cei 2 veniti cel mai de departe- din Timisoara: un Dnepr MT11 cu atas si un BMW R60/2 cu atas. Asa cum prima editie a intrunirii din Basarabia a avut participante motociclete comuniste de aici, la Lepsa au venit 5 moto cu atas basarabene ce si-au pierdut timpul in granita aia inutila care separa Romania. Cel care v-a trezit la 4 sau 5 duminica dimineata cu duduitul Niprului, plecand spre Cluj, este si cel care a scos din atasul sau un alternator pentru ajutorarea unui atas basarabean, chapeau! Multumiri campingului Dorina pentru gazduire si facilitati.
  5. @owene 2 motociclisti cu 2 moto intr-un cort tot cat pentru un cort (pt 2 zile 40 lei) @cristi74, sa ne vedem cu bine! @Vrsv, da, poti face foc sa-ti incalzesti hrana. (Calea rutiera intre Lepsa si Soveja era impracticabila pe 1 August cand am fost cu M-72 sa vad cum e Soveja ca posibila locatie. Practic podul de aproape de Mausoleul Eroilor Soveja era prabusit de viituri si ar mai fi fost un pod rupt mai aproape de Lepsa. Nu puteai trece decat pedestru si cu grija. Nu cred ca le-au reparat. ) Dar cine vine dinspre Tișița poate sa o ia spre Soveja si sa faca stanga in Satul Nou catre Lepsa. pana acum s-au rezervat 3 camere de 2 locuri si una de 3 locuri, cine mai doreste vreo camera din cle de mai sus rog sa imi scrie repede. » Post actualizat in 01 Sep 2018 11:20 Dupa cum se pare vom putea vizita mausoleul eroilor WW1 Soveja(este pana in podul rupt). (Nu vom putea continua excursia motorizata pana la Campuri unde a ramas muzeu memorial casa răzeșului unionist Mos Ion Roata.) Mai adanc in istorie, aproape de Lepsa, vom ajunge la casa Babei Vrancioaia unde, zice legenda, si-a strans o oaste de plaiesi voinici Stefan.
  6. Ediția de acest an, al zecelea, se va desfășura în weekendul 14-16 septembrie la Lepșa, pe râul Putna, in munții Vrancei. https://www.facebook.com/events/530279137416777 Acces la locatie este facil de pe drumul national DN2D (Tg. Secuisc-Focșani) pe podul spre rezervația Cheile Tișiței apoi la stânga 1 km drum de țară spre cascada Putna/ camping Dorina. Campingul din padure are pajiste buna, izvor cu apa potabila si acces direct la rau unde avem scaldatoare pentru trupul motociclistului venit de departe. Taxa de campare negociata pt noi este 20 lei/noapte de cort (taxa de cort include vehiculul cu 2 persoane si e scris +5 lei pentru a 3-a persoana). Avem amenajari pentru corturi precum toalete si exista si duș. (Astfel 2 motociclisti pentru 2 nopti ar plati 40 lei..Pe langa taxa aceasta pe care o veti plati campingului - justificata de loc si amenajari dupa cum veti vedea-, intrunirea noastra nu are taxa.) Pentru cei ce doresc cazare cele 2 cladiri ale campingului au camere (mai simple,ca de cabana) astfel: 5 camere de 2 persoane 60 lei/noapte 2 camere de 3 80 lei/noapte 1 camera de 4 persoane 100 lei/noapte (Desigur sunt destule alte oferte de camere in Lepsa). Rezervati cat mai repede, anuntand aici si eventual sunand si la 0724025536, sa stie gazda ca ii ocupam capacitatea. Cabanierii vand si bere/suc suplinind ceea ce putem aduce cu noi. Obiective multiple de vizitat in apropiere: cascada Putna, cheile Tișiței, Bârsești și legenda Vrâncioaiei și chiar spatiul in care ne intalnim este veche zona ciobanească românească de mocani- unde a fost culeasa varianta lunga a Mioriței. Pe directa Marasti-Soveja catre Lepșa s-au purtat lupte grele inaintea Marii Uniri pe care o celebram la 100 de ani. Putem vizita mausolee WW1 Mărășești, Mărăști, Soveja alaturi de motociclistii din Basarabia! Informati-va cunoscutii cu comuniste, cei ce nu au acces la forum, prietenii straini ca ne adunam la Lepsa cu motociclete comuniste, clasice și/sau cu ataș!
  7. Placerea este a lui lui Pavel, dar anul acesta intrunirea se intampla si in Romania actuala si in viitoarea regiune reunita si cate -s de vazut acolo la viteza atasului
  8. acela a fost 1 Nipru, din experienta mea daca faci motorul si ai jocurile din manual nu se va aprinde becul decat rar. Doar cand ramai cu putin ulei si e incinsa sau e incinsa si incarcarea f mare. Poate sa fie si senzorul de presiune ulei prost, si parca senzorul de la Dacia lucreaza cu alta gama de presiune si nu e de montat. Din calcule e bine facuta motocicleta asta si nu ii trebuie alta pompa, nici etansat pompa, nu de ungere sufera. Nu sunt prea grozave pistoanele de pe piata, nu in sensul ca ar ceda usor ci se largesc cam repede in umerii de bolt si capata joc boltul si in piston- nu doar in biela cum scrie in carte. Segmentii de fonta pe care scrie M62 (montabili pe toate 650urile) se mananca destul de repede- se ingusteaza sus-jos si se largeste fanta. Daca ai masurat si ai jocul corect intre piston si cilindru nu vei avea calari, doar ca dupa 10000 km nu vei mai avea super compresie.
  9. Daca-ti place cum arata, mergi cu ea mai intai, vezi cum ti se pare. E o comunista nu YBR 125, cu bune si rele. Si nu o sa impresionezi femele, sau mai stiu eu, acum o fi trendy cu vintage : Scoate din cap modificari, un MZ TS 125 este cel mai valoros in stare originala
  10. ar fi util si instructiv sa ma dau si eu cu partzoneta asta romaneasca, simpatica
  11. e bine ca a aruncat afara simeringul de la volanta, si e bine ca e Dnepr. Ca daca era Ural- asa cum a patit tovarasul Vasea, de la boltuletul ala forfecat bubuia ambielajul! Unul se bazeaza in primul rand pe pompa de ulei-presiune prin vibrochen, celalalt pe ceata de ulei si baleiajul care depind mult de presiunea din carter. Faina treaba faci.
  12. Domnule Manu, fiind o gramada de poze sa trimiti pozele pe mail e greu si e si lent. O sa va dau un telefon. Cel mai bine intrati aici https://www.dropbox.com/register , bagati acele cateva date si incarcati pozele "upload", si va avea toata lumea interesata acces la ele. Daca avem un IT-ist care stie o solutie mai simpla rog sa scrie.
  13. e rulment 778707, sa-mi aduc aminte sa gasesc o bila cand ajung acasa sa-ti zic diametrul.
  14. Brisk N15YC e exchivalent Sinterom 14NP21 care merge binisor la Dnepr (mai ales daca nu e f cald). La Ij P5 m-am inteles f bine cu Sinterom 14 NP18 si probabil merge bine la MZ ETZ, dar la 2T-uri cu compresie ceva mai mica nu strica o bujie mai calda (care transfera mai putina temperatura ramane mai incinsa si se curata mai usor de calamina).
×
×
  • Create New...