ianachim Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 da frate sau ca alti cu motoare d 20000 euro care doar le spala bravo mosule si la cat mi multe plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 da ma stiu, nu doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 salutare tuturor, @jean taxi peste 24 ore am stat calare efectiv , la tura din grecia de acum 2 saptamani, dar n-a fost rau ori am eu curu tabacit ? @ ianachim si doru bmw : ce 20000 euro ? de unde dracu atatia bani ? ia bagati ochiu sa vedeti ce am vazut eu pe net : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...009-238291.html , la asta visez eu, daca n-aveam rate la casa si masina a mea era asta,,, am facut si un filmulet cu excursia asta, este cam la misto si la repezeala facut dar puncteaza locurile pe unde am trecut, sper sa va placa: Nota : burlacilor ! bagati ture cat mai multe, cat mai aveti timp, ca eu cer permisiune ca-n armata si tot mai maraie nevasta-mea, ca nu prea-i convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 e misto gs-ul ala. si eu ma invart sa-mi mai iau un motor, chiar gs din asta ca altceva nu s-a inventat. cele de 600 sunt mici de mine, am avut gs650 si transalp care mi-a placut mai mult. adv-ul e mare ca un porc, e de ture lungi, am avut si din ala. as lua un gs1200 pt ture scurte. treaba e ca nu mai vreau sa stric banii, si eu am avut credite dar am reusit cu ceva efert sa le inchid pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Bravo, a fost ceva distanta...si pe frig si intuneric e cam nasol. Totusi ai avut mare noroc de vreme frumoasa in zona respectiva. noi am fost acum 2 saptamani peste munte de Belogradchik in zona Zajecar in Serbia si a plouat si nins incontinuu 5 zile !, asa ca n-avea nici un sens sa mai vizitam Belogradchik, am fost la Belgrad si in alte zone fara frig si ceata...ca de ploaie n-am scapat... Am cateva intrebari 1. cat de des circula feribotul de la Calafat ? de curiozitate, cat costa pt.masina ? 2. unde exact e Baba Vida si ce e acolo, ca am mai auzit de locul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 Bravo, a fost ceva distanta...si pe frig si intuneric e cam nasol. Totusi ai avut mare noroc de vreme frumoasa in zona respectiva. noi am fost acum 2 saptamani peste munte de Belogradchik in zona Zajecar in Serbia si a plouat si nins incontinuu 5 zile !, asa ca n-avea nici un sens sa mai vizitam Belogradchik, am fost la Belgrad si in alte zone fara frig si ceata...ca de ploaie n-am scapat... Am cateva intrebari 1. cat de des circula feribotul de la Calafat ? de curiozitate, cat costa pt.masina ? 2. unde exact e Baba Vida si ce e acolo, ca am mai auzit de locul asta - este un dute-vino permanent, cum se umple feribotul , pleaca, sunt in special tir uri care tranziteaza blg si ro, vamesul mi-a spus ca e non stop iar tipu care lucreaza pe feri mi-a zic ca daca nu prea sunt masini, pe timp de noapte, se mai opresc cateodata ori merg mai rar, treaba este ca la romani am platit si mi-au dat chitanta iar la intoarcere, bulgaru mi-a cerut 6 euro , i-a bagat in buzunar si a zis : mersi. Concluzia este ca daca sunt mai multe moto merge de o cheta, cu bani mai pputini( asta la bulgari) In partea romana m-am uitat pe lista, era o lista neupdatata cu taxa masina iar taxa / persoana se plateste separat. N-am intrebat,,,pt masina nu stiu - baba vida e in vidin, n-am apucat sa vad, ca se facuse deja intuneric, nici n-am mai trecut pe acolo, cauta pe net locatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 , la asta visez eu, daca n-aveam rate la casa si masina a mea era asta,,, e misto gs-ul ala. si eu ma invart sa-mi mai iau un motor, chiar gs din asta ca altceva nu s-a inventat. cele de 600 sunt mici de mine, am avut gs650 si transalp care mi-a placut mai mult. Da' F 800 GS ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 Da' F 800 GS ce are? foarte tare si asta, numai ca eu de abia incep sa strang bani,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 La asta s-ar putea sa fac si eu upgrade, dar e lansata in 2008 si SH e inca scumpa. Noua nu cred ca-mi iau, dupa 2 ani am pierdut 40% din valoare la o masina noua desi e impecabila si-n garantie. Dar macar masina mai "miroase a nou", motorul nu miroase niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 La asta s-ar putea sa fac si eu upgrade, dar e lansata in 2008 si SH e inca scumpa. Noua nu cred ca-mi iau, dupa 2 ani am pierdut 40% din valoare la o masina noua desi e impecabila si-n garantie. Dar macar masina mai "miroase a nou", motorul nu miroase niciodata. gs ul ala l-am vazut la bmw pipera, arata si merge fb (asta mi-a zis tipu de la stand) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 e misto gs800 dar e mic de mine si probabil incomod cu pasager. in rest numai de bine. sa fiu carcotas, saua pare cam ingusta, gen ktm, nu am mers cu ea desi am vrut n-am avut timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Saua pare ok, F800GS ca dimensiuni e intre F650GS si R1200GS, deci nici capra dar nici vaca. Iar pasagerii de pe F650GS nu am auzit sa se vaite. Ma rog, pentru trasee de mii de KM probabil K1200GT e cel mai potrivit, dar pentru 90% din trasee sub 1000Km probabil F800GS isi face treaba. Sa treaca criza si-l studiez mai in amanunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Saua pare ok, F800GS ca dimensiuni e intre F650GS si R1200GS, deci nici capra dar nici vaca. Iar pasagerii de pe F650GS nu am auzit sa se vaite. Ma rog, pentru trasee de mii de KM probabil K1200GT e cel mai potrivit, dar pentru 90% din trasee sub 1000Km probabil F800GS isi face treaba. Sa treaca criza si-l studiez mai in amanunt. eu unul zic sa te uiti mai intai la diferenta de pret intre 800 si 1200 merita 1200 fara discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 e service-ul nenorocit la boxere, cu reglatul de valve la fiecare 10,000, te jupoaie bavaria. sa vezi acum la astea noi cu doua axe cu came tarife. la 800 ca si la al meu se regleaza f rar si poti sa-ti schimbi uleiul si acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 e service-ul nenorocit la boxere, cu reglatul de valve la fiecare 10,000, te jupoaie bavaria. sa vezi acum la astea noi cu doua axe cu came tarife. la 800 ca si la al meu se regleaza f rar si poti sa-ti schimbi uleiul si acasa. NU doar BAVARIA regleaza!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 in garantie eu nu stiu altii iar dupa n-am incredere in fel de fel de mesteri. eu stiu sa reglez culbutori, am facut si la masini si la motociclete, e o operatie laborioasa care trebuie facuta cu raspundere. boxerul e un motor bun, imi place cum trage jos, insa din cauza imbunatatirilor tehnologice succesive a devenit foarte complicat. mult mai bune sunt motoarele astea verticale care nu necesita ajustare. se verifica, nu se regleaza decat daca e necesar la fiecare 20,000. mi-as dori un motor de k pe un cadru de gs sau rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) eu unul zic sa te uiti mai intai la diferenta de pret intre 800 si 1200merita 1200 fara discutie Ca pret da, 1200 e mai "rentabil", dar pana nu-ti vad vaca pe forestiere cum au fost GS-urile prin Dobrogea, raman la 800. Nu de alta dar 80-90% din drumurile mele sunt sub o raza de 1000Km si atunci prefer sa "ma chinui" putin la drumuri foarte lungi decat sa ma dau cu vaca in jurul Bucurestiului. Marius e dovada vie ca daca ai ambitie (si fund tabacit), poti face si trasee lungi si cu Pegaso. in garantie eu nu stiu altii iar dupa n-am incredere in fel de fel de mesteri. Eh, asta e inca un motiv pentru care nu mi-as mai lua motor nou. Eu imi fac revizia full cu 500 lei (placute, ulei, filtre aer/ulei, intins si curatat lant) iar altii dau 1100 lei pentru placutele fata si schimbatul de ulei. La reprezentanta, sa nu-si piarda cumva garantia. Si fac asta la 6.000Km desi la motorul lor se schimba uleiul la 12.000 Km, dar i-au crezut pe aia de la reprezentanta in loc sa citeasca manualul motorului. La masina dai 2000-2500 lei revizia la reprezentanta in garantie, si daca-ti iei singur piesele originale si le schimbi la un service de cartier iesi cam la un sfert de pret. Si pentru ce? Pentru o stampila pe cartea de service care nu valoreaza mare lucru la revanzare. Intre o masina cu carte de service si una fara dar mai ieftina cu 2-300 Euro, romanii o aleg pe aia mai ieftina. Treaba cu "doar in reprezentanta e calitate" e precum mitul (predominant) feminin ca "doar in Mall sunt țoale de calitate". Si astfel de idei ustura la buzunar. Editat Noiembrie 18, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 masinile mele au service gratuit 5 ani sau 100,000km. nu am pus niciodata stampile in cartea de service, nu am tinut masini mai mult de 1 an. chiar cand am platit reviziile m-am dus la bavaria ca sa nu pierd garantia. acum ca e gratis oricum nu-mi pasa. problema e la motoare, au tarife prea mari, ora de manopera e mai mare decat la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Eu nu vorbeam de BMW ci de moto Honda si masina Mazda. Imi imaginez ca e rupere la motoarele BMW, dar de curiozitate, cat e ora de manopera acolo? Te taxeaza fix cat dureaza sau dupa normativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 in principiu au un normativ pe calculator, totul ar trebui sa fie foarte simplu dar le umfla din burta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Astia ar trebuie plezniti cumva, devine regula in Romania. Dar ce zici tu nu e ora de manopera scumpa, ci-s extrem de prosti: la un Logan aia de la Dacia au reusit recordul sa-mi faca o revizie de 30 de minute (diferenta dintre ora de pe devizul de la intrare si factura de la iesire) cu 12 ore de manopera. Cand i-am intrebat cum au reusit, mi-au zis ca "au lucrat 24 de mecanici la ea, timp de 30 de minute". Si daca pentru o revizie e nevoie de 24 de mecanici, inseamna ca-s niste mecanici foarte prosti. Probabil si la BMW e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) mai in principiu nu ar trebui taxat la cat se lucreaza, au un soft special care le calculeaza cat sa taxeze. aia la ora este numai pentru operatii nenormate, mecanica generala, operatiuni atipice..etc, restul e normat. ei fac ca la avion cu greutatea cubica, care din cele doua e mai mare. asta in cazul ideal in care ar tine seama de ceva, in realitate insa la sfarsit cred ca se intreaba "cat sa-i luam astuia". Editat Noiembrie 18, 2009 de Doru BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.