Jump to content

Doru BMW

Super Membru
  • Content Count

    2,218
  • Joined

  • Last visited

About Doru BMW

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    https://1cctv.ro
  • Yahoo
    .

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    vechime
  • Motocicleta
    sa am/ sa nu mai am

Profile Fields

  • Interests
    .

Recent Profile Visitors

2,900 profile views
  1. aia cu evitatul autostrazilor a devenit un fel de folclor motociclistic, toti precizeaza, adica esti biker frate, n-ai ce cauta pe autobahn. mergi pe oriunde astfel incat sa-ti faci programul. pe multe secundare nu ai nimic de vazut, doar pierzi timp. nu mai spun ca exista risc sa te indopi pe acolo vara. daca traseul e lung bucati de 200-500 km pe autostrada sunt un mare avantaj, ajungi odihnit nu cu oasele rupte. mai esti in stare sa iesi sa vezi ceva sau sa stai in carciuma, dupa caz. nu zaci lat. n-ai de ce sa pierzi timp prin balarii daca nu e nimic de vazut. p.s. aflu acum ca si eu merg in italia in jur de 15 iul.
  2. da sirmione e f frumos, deosebit de frumos. oras vechi, medieval, cu stradute pietruite, terase la tot pasul. cafea si inghetata cum numai ei stiu sa faca. destul de scump. din pacate e omor de lume si acolo si peste tot in jur, autostrazile si soselele de acces sunt toate mai mult blocate de trafic in timpul vacantei.
  3. de la venetia poti urca direct la cortina d'ampezzo si vezi dolomitii, cum ti s-a spus mai sus. peisajul e frumos, dar e inghesuit si cam aglomerat vara in sezon. vezi ca urca si coboara autocare pe un drum f ingust, e mai rau decat la stelvio. in plus sunt mii de biciclisti. de la torino vezi ca e un tunel care te inteapa fix in rga si poti cobori prin munti spre menton, vezi coasta de azur. altfel mai intreaba si fa traseul mai cu grija in functie de ce ai de vazut/facut nu din pix.
  4. stai pe coasta de azur, preturile nu sunt prohibitive iar diferenta este enorma. vezi pe la menton, antibe, chiar saint tropez, dar e f aglomerat acolo. cand am fost prima data ma asteptam sa fie un loc exclusivist, pentru snobi. cand colo, e mai degraba rustic si foarte prietenos. toate tarile astea din fosta iugoslavie au zone frumoase insa au pastrat ceva comunist care nu imi place.
  5. da e ok xmax, sa il stapaniti cu placere. am avut unul nou de 250 acum cativa ani. de la stop plecam primul, in cateva sec imi arata 90 pe bord din primul gaz. am avut si un peugeot de 50 insa nu tragea, consuma ff mult, nu era bun. cu xmax am iesit odata pe dn1, teribil de enervant, mare lesin mi s-a parut. pentru oras insa, cred ca este o optiune echilibrata. mi-as lua scuter din nou insa pe unde umblu eu e f aglomerat, nici nu pot deschide geamul la masina de gaze. ma tarasc cu auto cum pot. in unele zone nici cu scuterul nu scoti timp mai bun decat pe contrasens. sa umblu cum vad ca e moda acum printre masini frecandu-te de ele la stop iar nu-mi place. transportul urban individual a devenit o problema.
  6. evita sa incerci sa vezi/parcurgi tot. decat sa pierzi timp in croatia mergi in alpi si/sau dolomiti.
  7. ce vad eu acolo sunt toti alpii + dolomitii + rga. nu se pot face intr-o singura tura. ai putea face in 2 ture - una pasurile din zona bolzano, apoi dolomitii..cortina..pasurile de pe acolo. poti cobori usor la venetia si de acolo acasa pe la sarbi. a doua tura poti face furka si ce mai e acolo pe sus si cobori la vale pe rga in 2 zile sa zicem, mai stai pe coasta cat stai si o iei inapoi pe unde vrei. altfel nu vad cum acoperi tot intr-o tura, doar daca ai timp si buget nelimitat.
  8. la moto zic. la masini au toti de toate felurile. la moto nu exista sa schimbe tot, si timing-ul si inaltimea. e ca si cum ai avea 2 axe cu came. altfel nu prea tin, e adevarat dar asta e tehnica, n-o sa ne intoarcem la carburatoare. la bmw-uri (auto) am fugit de injectie multa vreme, se zicea ca nu e fiabila, s-a dovedit mai fiabila decat carburatoarele care stateai tot timpul cu mainile in ele. la fel cutiile automate. de fapt asa-zisii puristi sunt niste retrograzi.
  9. PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala.
  10. Cu BMW-ul asta nou - mie imi place. In ultimii 2-3 ani am tinut motoarele cca 4500km/an din lipsa de timp. As fi dorit sa umblu mai mult, faceam cam 20,000, pur si simplu nu am apucat. Acum m-am dus sa-mi iau un GSA 1250. Nu l-am luat inca. - e adevarat schema de culori e copy/paste africa Twin. Ce conteaza? Arata OK, parca l-au intinerit. Uitati-va la masini si la orice altceva. Copiaza toti astia mari unii de la altii cu o maxima nesimtire. - e adevarat in principiu ca toate sistemele ce afecteaza camele devin in timp o problema prin ele insele, au propria viata, mai scurta decat a motorului sau a masinii. Din ce am vazut insa in cazul de fata mi se pare un mecanism ingenios, simplu si robust. Nu il minimalizati, nu are nimeni similar, regleaza si momentul deschiderii si inaltimea. - nu am incercat modelul asta (1250) insa sunt sigur ca merge mai bine, de la an la an au fost mai bune, modelul ultim 1200 l-am considerat perfect. Chiar ma gandeam ce pot sa ii mai faca. Una peste alta, nu exista solutie mai buna de long-touring la vremea asta. Cu off road-ul mai incet, e mare dihania. Am avut si K1600GT, K1600B, toate sunt OK, insa ADV-ul e un fel de swiss-knife pentru motociclistul calator. Mi-as dori o oferta mai variata si competitiva de la alti producatori, din pacate nu exista. La moto BMW are un avans ce pare de neegalat. La masini are rivali. O singura dilema am, cu noua toba Akra, la cea anterioara se formau unde stationare intre lazi la viteza de croaziera pe autostrada si sunau de te tampeau de cap, odata am mers mult si am ajuns capiat, a doua zi m-am dus si am pus toba stoc. Si asta noua vad ca este cam inauntru cu lazile puse.
  11. salutare la toti. @baxxter: masina nu (mai) e bmw. @constantin: da asa e dar acolo ma simt bine. in europa bavaria si tirolul imi plac cel mai mult. merg in fiecare an uneori si de mai multe ori. @bmwio: mie imi plac drumurie lungi. la cazari, primesti ce platesti. eu aleg confortul. imi place seara sa mananc, sa beau si sa dorm bine dupa o zi pe drum. @september: stiu ce spui insa nu ma mai enervez. am trecut prin asta si intr-adevar asa era, insa acum nu imi mai trebuie. puteam tine b-ul, l-am dat la 4000 km cuiva din cluj. nu mai am timp deloc, am mai mult de munca decat in anii trecuti si cand am putin timp trebuie sa plimb plozii asa ca am devenit exclusiv conservar.
  12. intalnirea de la villach nu e mare lucru. pe drumul ala e vremea cam proasta la acea data, umed si frig. mergi mai bine in dolomiti la cortina d'ampezzo, e caldicel, ai peisaje mult mai frumoase si un drum foarte scurt si direct la vale de la cortina la venetia. poti merge pana in port la vaporase cu moto, daca nu reusesti sa o pui pe undeva in parcarea aia mare deschisa e una etajata chiar acolo la intrare pe dreapta dar si aia e cam aglomerata, o moto insa o bagi pe undeva. in port acolo sunt niste restaurante, proaste si scumpe toate.
  13. merge careva anul asta? 6-8 iul. eu am terminat cu moto, alta nu-mi mai iau, ma duc cu masina.
  14. gata, vorbim aceeasi limba. comunicam adica. exact ce spuneam, tot felul de derbedei te insulta degeaba pentru a riposta, astfel incat sa aiba si ei dialog cu cineva la standardul si dupa puterile lor.
  15. da-i ma in ca-cat de troli sug p--- gratis pe aici ca le da dobrescu prajitura ca injura in stanga si in dreapta sa faca trafic.
×
×
  • Create New...