Sari la conținut

Reglare Carburator S51


dragos124
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua, am si eu o problema cu un Simson S51 cumparat de curand. As dori si eu sa aflu cum se regleaza nivelul plutitorului, debitul de aer, deoarece porneste foarte greu si cand porneste nu sta la relanti, va intreb fiindca in ultimul timp am tot avut parte de "mesteri" care mai rau au facut :) .

 

 

Va multumesc. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, am si eu o problema cu un Simson S51 cumparat de curand. As dori si eu sa aflu cum se regleaza nivelul plutitorului, debitul de aer, deoarece porneste foarte greu si cand porneste nu sta la relanti, va intreb fiindca in ultimul timp am tot avut parte de "mesteri" care mai rau au facut :) .

 

 

Va multumesc. :finger:

Cauta mai in spate gesesti indicatii foarte bune pentru reglarea carburatoarelor clasice nu mai merita de scris inca o data

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...da nu am reusit sa-l fac, insa este un progres daca inainte nu pornea mai deloc, acum porneste, dar nu-mi sta la relanti si cand il turez foarte usor moare. Oare sa fie de la nivelul carburatorului? Precizez ca setul motor este nou.

 

 

Multumesc.

Editat de dragos124
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...da nu am reusit sa-l fac, insa este un progres daca inainte nu pornea mai deloc, acum porneste, dar nu-mi sta la relanti si cand il turez foarte usor moare. Oare sa fie de la nivelul carburatorului? Precizez ca setul motor este nou.

 

 

Multumesc.

Benzina prea multa s-au prea putina Nivelul in carb, jigler principal necorespunzator ( prea mare s-au prea mic eventual plin de mizerie) Acul de dozare nu este la crestatura potrivita inchide prea tare s-au invers. Verifica si culoare bujiei

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina prea multa s-au prea putina Nivelul in carb, jigler principal necorespunzator ( prea mare s-au prea mic eventual plin de mizerie) Acul de dozare nu este la crestatura potrivita inchide prea tare s-au invers. Verifica si culoare bujiei

Spor la munca

Aveti idee cam intre ce parametri ar trebuie fixat nivelul, inchis-deschis ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cam intre ce parametri ar trebuie fixat nivelul, inchis-deschis ?

Scoti cuiul de dozare si aprox un mm sub partea superioara bineinteles cu robinetul de benzina deschis. Daca se revarsa benzina inseamna ca ai prb cu plutitorul s-au nu inchide bine benzina .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...