dragos124 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Buna ziua, am si eu o problema cu un Simson S51 cumparat de curand. As dori si eu sa aflu cum se regleaza nivelul plutitorului, debitul de aer, deoarece porneste foarte greu si cand porneste nu sta la relanti, va intreb fiindca in ultimul timp am tot avut parte de "mesteri" care mai rau au facut . Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Buna ziua, am si eu o problema cu un Simson S51 cumparat de curand. As dori si eu sa aflu cum se regleaza nivelul plutitorului, debitul de aer, deoarece porneste foarte greu si cand porneste nu sta la relanti, va intreb fiindca in ultimul timp am tot avut parte de "mesteri" care mai rau au facut . Va multumesc. Cauta mai in spate gesesti indicatii foarte bune pentru reglarea carburatoarelor clasice nu mai merita de scris inca o data Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos124 Postat Decembrie 3, 2009 Autor Share Postat Decembrie 3, 2009 O sa caut cu mai multa atentie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 O sa caut cu mai multa atentie. Multumesc. Daca te putem ajuta cu ceva o facem cu toata placerea Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos124 Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) Hm...da nu am reusit sa-l fac, insa este un progres daca inainte nu pornea mai deloc, acum porneste, dar nu-mi sta la relanti si cand il turez foarte usor moare. Oare sa fie de la nivelul carburatorului? Precizez ca setul motor este nou. Multumesc. Editat Decembrie 6, 2009 de dragos124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Hm...da nu am reusit sa-l fac, insa este un progres daca inainte nu pornea mai deloc, acum porneste, dar nu-mi sta la relanti si cand il turez foarte usor moare. Oare sa fie de la nivelul carburatorului? Precizez ca setul motor este nou. Multumesc. Benzina prea multa s-au prea putina Nivelul in carb, jigler principal necorespunzator ( prea mare s-au prea mic eventual plin de mizerie) Acul de dozare nu este la crestatura potrivita inchide prea tare s-au invers. Verifica si culoare bujiei Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos124 Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 Benzina prea multa s-au prea putina Nivelul in carb, jigler principal necorespunzator ( prea mare s-au prea mic eventual plin de mizerie) Acul de dozare nu este la crestatura potrivita inchide prea tare s-au invers. Verifica si culoare bujieiSpor la munca Aveti idee cam intre ce parametri ar trebuie fixat nivelul, inchis-deschis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Aveti idee cam intre ce parametri ar trebuie fixat nivelul, inchis-deschis ? Scoti cuiul de dozare si aprox un mm sub partea superioara bineinteles cu robinetul de benzina deschis. Daca se revarsa benzina inseamna ca ai prb cu plutitorul s-au nu inchide bine benzina . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos124 Postat Martie 7, 2010 Autor Share Postat Martie 7, 2010 Hm...da acum ca a mai trecut frigul, o sa ma reapuc de treaba si pana la urma o sa schimb carburatorul ca nu e intr-o stare foarte buna. Acum sa vedem daca reusesc sa gasesc unul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.