trazvan Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Ca sa nu mai vorbim de "binevoitorii" care vor arunca pietre si alte obiecte in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 explica-mi si mie cum diesel-ul polueaza mai putin decat benzina Benzina polueaza mai tare decat un diesel nou(common-rail, care nu mai scoate fum nici la pornire daca e in parametrii) in primul rand pt ca randamentul termic e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zudiac Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 http://www.ekobike.ro/biciclete-electrice-...hp?l=ro&k=1 de bagat privirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) am un vecin care si-a cumparat din SUA un scuter de 250 cm electric - are o greutate de 200 kg ; bateriile au o greutate de 70 kg -(destul de mult) vitezometru 0-180 km - viteza atinsa pana acum de propietar 120 km ; - acceleratia este liniara ce ii confera un mare avantaj la demaraj -mai ales ca este electric - cutie automata - autonomie- 250km - spatiu sub sa rezonabil ( incap doua casti lejer ) - garantia la baterii 10 ani interesant la acest suter : nu se aude aboslut nimic inafara de placutele de frana si amortizoare; ciclista potrivita pentru mersul urban acceleratie liniara :0-100 km in 3 secunde motorul este atat de mic (cam cat dimensiunea rotii spate )este amplasat unde ar trebuie sa vina ex pinionul spate ; pret 7000 dolari unul nou Editat Ianuarie 12, 2010 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d4rk Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 destul de interesanta jucaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Ianuarie 25, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) am un vecin care si-a cumparat din SUA un scuter de 250 cm electric - are o greutate de 200 kg ; bateriile au o greutate de 70 kg -(destul de mult) vitezometru 0-180 km - viteza atinsa pana acum de propietar 120 km ; - acceleratia este liniara ce ii confera un mare avantaj la demaraj -mai ales ca este electric - cutie automata - autonomie- 250km - spatiu sub sa rezonabil ( incap doua casti lejer ) - garantia la baterii 10 ani interesant la acest suter : nu se aude aboslut nimic inafara de placutele de frana si amortizoare; ciclista potrivita pentru mersul urban acceleratie liniara :0-100 km in 3 secunde motorul este atat de mic (cam cat dimensiunea rotii spate )este amplasat unde ar trebuie sa vina ex pinionul spate ; pret 7000 dolari unul nou Daca este electric nu are 250cm trebuie sa aibe kw si cel putin 5kw ca sa aibe demarajul ala .Dca are si motor este hibrid.Important este ca electricele sunt cele mai tari si mai eficiente Exista super baterii care se incarca in timp scurt si sunt usoare ,dar sunt interese sa nu ajunga la omul de rind.Faza este ca la un scuter electric poti sa schimbi bateriile in functie de evolutie, ca motoarele sunt fara intretinere adica nu au perii si nu ai cum sa le distrugi .Exista scutere electrice care au motorul electric montat pe variator, si au o putere enorma si automat creste si autonomia fata de cele direct pe roata cum sunt majoritatea. Editat Ianuarie 25, 2010 de free-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) explica-mi si mie cum diesel-ul polueaza mai putin decat benzina motoarele diesel produc mai multa funingine fata de cele pe benzina dar gazele lor sunt mai putin nocive decat cele ale motoarelor pe benzina, am citit chestia asta intr-un manual tehnic din 1990 (erau niste tabele, etc), totusi nu sunt sigur daca mai este valabil si in ziua de azi. Editat Ianuarie 25, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 motoarele diesel produc mai multa funingine fata de cele pe benzina dar gazele lor sunt mai putin nocive decat cele ale motoarelor pe benzina, am citit chestia asta intr-un manual tehnic din 1990 (erau niste tabele, etc), totusi nu sunt sigur daca mai este valabil si in ziua de azi. De cand cu motorul commonrail, dieselul a cam castigat batalia cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Ianuarie 26, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) De cand cu motorul commonrail, dieselul a cam castigat batalia cu benzina Benzina sau motorina sau ce mai vreti voi exista penru ca oaenii sunt ignoranti si limitati si asta favorizeaza afacerile smecherilor care fac bani la greu si ne distug noua sanatatea si planeta.In 1930 masina electrica avea transmisie pe fiecare roata adica 4x4 si a fost tinuta in umbra pina acum Ia priviti mai jos si este unul din sutele de filme care face diferenta dintre pognitorile poluante si ineficiente si cele cu adevarat performante si mult prea eficiente. http://www.youtube.com/watch?v=369h-SEBXd8 http://scutere-electrice.webs.com/tehnologiiascunse.htm Mesaj completat Institutul de Cercetari Electrotehnice ICPE SA din Bucuresti dezvolta un motor electric destinat echiparii unor viitoare modele de scutere hibride care vor fi realizate de o companie franceza din industria auto, informeaza Mediafax.Adica au copiat motorul pe care chinezii il comercializeaza de mai bine de 10 ani.Ce nu stiu ei este faptul ca motoarele direct pe roata consuma mult la plecare sau la deal,Daca il montau pe variator distanta parcursa era mult mai mare si era si mai eficient in oras, unde demarajul conteaza.Daca tinem cont ca mot electrice dateaza de acum 100 ani o sa intelegem cit de retardati sunt oamenii din ziua de azi care se lauda cu inventii atit de vechi xi care nu au modificari substantiale Mesaj completat destul de interesanta jucaria... Institutul de Cercetari Electrotehnice ICPE SA din Bucuresti dezvolta un motor electric destinat echiparii unor viitoare modele de scutere hibride care vor fi realizate de o companie franceza din industria auto, informeaza Mediafax.Adica au copiat motorul pe care chinezii il comercializeaza de mai bine de 10 ani.Ce nu stiu ei este faptul ca motoarele direct pe roata consuma mult la plecare sau la deal,Daca il montau pe variator distanta parcursa era mult mai mare si era si mai eficient in oras, unde demarajul conteaza.Daca tinem cont ca mot electrice dateaza de acum 100 ani o sa intelegem cit de retardati sunt oamenii din ziua de azi care se lauda cu inventii atit de vechi xi care nu au modificari substantiale Mesaj completat destul de interesanta jucaria... Cind o sa apara pe strada o sa fie si mai interesante Editat Ianuarie 26, 2010 de free-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.