mihai_prd Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Ati gasit pe undeva detalii despre cum se poate transforma grupul de mt16 (cel cu tractiune la atas) intr-unul de mb750, cu diferential blocabil? Singura chestie pe care am gasit-o pana acum este jpg. asta primit de la Aleko, si nu prea gavaresc nici asta cu nemția. Sfaturi despre cum as putea sa modific grupul, ca vreau sa fac treaba buna pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Ati gasit pe undeva detalii despre cum se poate transforma grupul de mt16 (cel cu tractiune la atas) intr-unul de mb750, cu diferential blocabil?Singura chestie pe care am gasit-o pana acum este jpg. asta primit de la Aleko, si nu prea gavaresc nici asta cu nemția. Sfaturi despre cum as putea sa modific grupul, ca vreau sa fac treaba buna pana la capat. ...la o privire supeficiala, ai nevoie de un kit: roata baladoare, furca...un pinion cu dantura dubla, ceva modificari la carcasa... Si marci germane... ...cu marcile mai greu... De ce doresti complicatia? ...pinionul seamana cu cel de marsarier de la Ural, aceiasi solutie de cuplare cu baladoarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 3, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2010 Am gasit si kitul, la polonezi. Nu e decat 180 europeni. Nici eu nu stiu de ce vreau complicatia. O vreau ca daca tot pun motorul de BMW, macar sa fac ceva bun pana la sfarsit. Daca ma intrebi de ce altceva, nu as putea sa-ti raspund acum. Pur si simplu..vreau si din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 De ce doresti complicatia?Cine ti-a zis ca viata simpla are haz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 dap... ar fi mai interesant in kit de "pă mare Âşi pă mic" sa ai 8 viteze in fatza si 2 in spate...si problema cu diferentialul blocabil se rezolva elegant cu un atas plin de fier( vezi Berchez ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Asa e cu atasul cu fier, eu cu insa cu rotile Heidenau de cross simteam ca trag destul de tare de ea, daca mai umpleam si atasul, nu stiu ce sa zic. Pe de alta parte se ridica intr-adevar ca e tabla subtire la el, nu ca la M. Sau unde nu avea sanse sa alunece, ca avea aderenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 o mica intrebare de noob...care este diferenta dintre un grup normal cu tractiune pe atas si cel cu diferential blocabil? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 o mica intrebare de noob...care este diferenta dintre un grup normal cu tractiune pe atas si cel cu diferential blocabil? Multumesc. http://www.youtube.com/watch?v=zCgv4LYiIJ4 ...preferata mea este prima...din pricina muzicii, binenteles.... Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=Iik6xKUP0nw...feature=related si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.