BiroCatalin Postat Februarie 17, 2010 Autor Share Postat Februarie 17, 2010 Sa o fac din doza de bere? Am si un clingrerit mai subtire, cam cat 5 foi de xerox. La masini garnirurile se pun din clingherit cu inel de cupru. Poate ii fac din cutie de bere, numai bine am motiv sa beau bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Eu am spus mai sus cifrele si vorbele pe care le spune fabrica MZ in cartea de service. Probabil ca ei spun aluminiu pt ca e conductor termic si poate aripioarele de pe chiulasa radiaza si ceva din caldura cilindrului. Clingheritul e mult mai izolator termic. Nu stiu ce sa-ti spun. Nici grosimea tablei de Al din doza de bere nu stiu cat e, dar e aluminiu, e subtire. Daca as fi undeva pe traseu si-mi trebuie o garnitura de chiulasa atunci si acolo, poti fi sigur ca eu as bea rapid continutul la o cutie din asta(f.a.) si as incerca sa ma descurc cu ea. Ar putea fi bun si clingheritul nu zic nu, insa distantele si grosimilea alea sunt sfinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 18, 2010 Autor Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Am sa fac din doza de bere. Ai dreptate in legatura cu transferu de caldura, masinile au racire pe apa si au canale in care circula apa. Eu nu m-am gandit la asta. Acum am alta problema , numa belele am cu motoru asta. din ce an e etz-ul tau si ce fel de ungere are? Editat Februarie 18, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Dar nu gasesti de cumparat garnitura de chiulasa? Eu stiu ca se gasesc, pret in schimb nu stiu. '87 parca, fara ungator cum ai tu, cu ulei 2T 1:50 direct in benzina. Cat timp pui ulei sintetic 2T, nu ai probleme. Editat Februarie 18, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 18, 2010 Autor Share Postat Februarie 18, 2010 Am un holender cu supapa pe sens care arunca uleiul pe vibrochen. Si sa rupt, si nu am de unde sa fac rost.... Is terminat fara ala.. Ulei am pus Mobil1 mineral. Nu am avut bani de sintetic.... Cand mi-am luat motoru asta am sarit in sus de bucurie ca nu mai trebuie sa fac amestec in benzina....si acum sa ma intorc de unde am plecat .Daca nu fac holenderul ala ma las pagubas oricum mi-am deparit de mult bugetul cu reparatiile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Nu e un motiv sa te blochezi din motiv de amestec, asta nu e problema. Rezolva restul si pe urma o rezolvi si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 19, 2010 Autor Share Postat Februarie 19, 2010 Am sa fac restu daca pot. Poate am noroc sa dezmembreze cineva vreun ETZ... Sau poate reusesc la strung sa fac unu. Mesaj completat E vreo problema daca am pus alte discuri de ambreaj putin mai groase? placile sunt fiecare cu 0,4mm mai groase ca cele vechi. Cat de tare sa strange arcu ala circular? Tot starng la suruburile alea 3 si nu se mai gata:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 La etz250 grosimea limita minima(service limit) a placii de pluta: 2.7mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 19, 2010 Autor Share Postat Februarie 19, 2010 Si cat e cand e nou? Sau cat ar trebui sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 mai groase, evident. Daca sunt mai groase ca limita minima, au dintii, discurile de otel nu sunt albastrite sau deformate, poti inchide ansamblul ambreiaj, sa strangi suruburile si sa se invarta in gol su sa fie blocate in functie de comanda, atunci e bine. Te uiti la indicatorul de uzura, si daca e bine, e bine. Stai linistit ca nu fabrica industria discuri prea groase. E exact ca la discurile de frana. Mesaj completat Vreau sa revin, fiindca din nestiinta nu am fost exact: bujia ta WR8 nici gand sa nu o mai folosesti, are cifra termica 145, tie iti trebuie 260 WR8 este 5 trepte prea fierbinte. In mod sigur nu o sa-ti poti regla carburatia, si poti foarte usor sa-ti gauresti pistonul. Bujiile Bosch cu CT 260 sunt cateva cu cifra 4 si poate 3, (am gresit eu spunand 6 sau 5, dar din nestiinta) de ex sunt bune W 4 A1, W 4 AS dar W4AC are CT240 Probabil nu o sa gasesti asa usor, la nevoie poti pune Sinterom 14NP21 cu CT240, ca asta o gasesti ieftina peste tot(eu asta o am), e abia o treapta mai fierbinte decat spune manualul. NGK echivalent e B8HS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 20, 2010 Autor Share Postat Februarie 20, 2010 Eu am pus discuri de ambreaj de minsk. Sunt bune dar sunt cu 0,5 mm mai mari in diametru si cu 0,4mm mai groase decat cele vechi. Saptamana asta mi-am cumparat alta bujie NGK B8HS. Bosch Sunt cele mai proase buji, am observat asta personal si am citit si pe topicul ala despre buji. Prefer NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 daca nu te-ai contrazice, te-as crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 20, 2010 Autor Share Postat Februarie 20, 2010 Nu inteleg, cu ce ma contrazic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.