Sari la conținut

Da In Nas


Postări Recomandate

Tu cum ai fitlru de aer, ai airbox sau sint independente pe cil?

 

Intrebarea vine de aici:

Zici ca ai schimbat filtrele de aer pt ca erau groaznic de murdare. Un filtru murdar, nu lasa sa treaca aerul.

In concluzie, depresiunea e mai mare, si trage si mai multa benzina.

Ar fi o varianta de incercat asa: Daca le ai independente, ai putea incerca fie sa le acoperi pe jumate sa zicem

(sa le invelesti cu ceva f putin poros), asta ar simula cumva conditiile de filtru imbicsit. Daca ai airbox, e mai complicat, ca ti-o poate suge in motor, pe cind daca sint din alea cilindrice, poti fie sa-l invelesti pe jumate cu ceva prin care sa nu traga aer, sau sa le bandajezi cu o cirpa (dai citeva ture cu cirpa in jurul elem filtrant), dar repet, sa nu existe posibilitatea sa o traga in motor

 

 

Le am independente pe cilindru......Dar nu inteleg ce pot vedea daca le obosesc asa.....?

Nu am apucat sa-i masor compresia...din doi insi cu manometre....nu era niciunu' acas'.......asa se intampla....

Iar ieri la rece iar a aparut bataia la motor..... :banana:

Pana la urma se poate sa fie si din DCI sau e exclus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pina nu e rezolvata nu e exclus nimic. Dar nu vad cum l-ai putea testa, in afara sa-l schimbi cu altul, si banuiesc ca daca aveai posibilitatea o faceai deja.

Si nu se obosesc filtrele daca le acoperi un pic, sa faci o proba. Fa-o, nu-ti ia mult, si e simplu, ce naiba.

Iei 2 cirpe, le tai sa se potriveasca pe filtru. Incalzesti moto sa fie in parametrii. Invelesti filtrele dind o tura cu cirpa in jurul lor (le fixezi eventual cu 2 inele de sirma). Dai o tura, vezi cum merge. Tot rau, mai dai o tura cu cirpa.

Dai atitea ture pina incepe sa scoata fum IN SARCINA (nu conteaza ca o sa eventual mearga mai prost la ralanti). Daca incepe sa scoate fum, si incepe sa se inece, si tot nu merge, e cam gata. Daca incepe sa mearga mai bine, continui cu infasuratul si turele pina merge cel mai bine (oricum e distractiv, ca dupa aia tot tre s-o dai jos..). Dar sint curios care-i rezultatul

Ne avind alte date, eu zic ca trebuie decis intre:

Nu trage ca ramine fara benzina (nu baga pompa suficient).

Nu trage ca nu se ridica pistonasele cum ar trebui.

Din cite reiese din posturile anterioare, a inceput sa mearga rau deodata, si mai ales combinatia filtre/soc e cea care ridica intrebari. Ar putea sa fie coincidenta si sa fie pompa, dar cumva trebuie eliminate dubiile.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina nu e rezolvata nu e exclus nimic. Dar nu vad cum l-ai putea testa, in afara sa-l schimbi cu altul, si banuiesc ca daca aveai posibilitatea o faceai deja.

Si nu se obosesc filtrele daca le acoperi un pic, sa faci o proba. Fa-o, nu-ti ia mult, si e simplu, ce naiba.

Iei 2 cirpe, le tai sa se potriveasca pe filtru. Incalzesti moto sa fie in parametrii. Invelesti filtrele dind o tura cu cirpa in jurul lor (le fixezi eventual cu 2 inele de sirma). Dai o tura, vezi cum merge. Tot rau, mai dai o tura cu cirpa.

Dai atitea ture pina incepe sa scoata fum IN SARCINA (nu conteaza ca o sa eventual mearga mai prost la ralanti). Daca incepe sa scoate fum, si incepe sa se inece, si tot nu merge, e cam gata. Daca incepe sa mearga mai bine, continui cu infasuratul si turele pina merge cel mai bine (oricum e distractiv, ca dupa aia tot tre s-o dai jos..). Dar sint curios care-i rezultatul

Ne avind alte date, eu zic ca trebuie decis intre:

Nu trage ca ramine fara benzina (nu baga pompa suficient).

Nu trage ca nu se ridica pistonasele cum ar trebui.

Din cite reiese din posturile anterioare, a inceput sa mearga rau deodata, si mai ales combinatia filtre/soc e cea care ridica intrebari. Ar putea sa fie coincidenta si sa fie pompa, dar cumva trebuie eliminate dubiile.

 

 

Chiar ca-i distractiv..........

O sa incerc........

Daca nu o sa fie nea omu' care masoara compresia........cu o pot face singurel....

se monteaza atelaju.....si-i dau la automat.....sau.....cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa..Scoate-i eventual si celalalta bujie, ca sa dea mai vioi la baterie, eventual o poti masura si la rece si la cald

 

Astazi parca a simtit ca i se apropie.....a mers super bine.....hmmmm :banana:

Acum plec sa vad ce are la plamani....

Daca nu-i in liniile trase de manual....e bai....nu?

In seara asta scriu ce si cum

Ma intrebam.....oare toate bujiile au acelasi tip de filet si difera numai hexagonul.....sau......hexagon diferit inseamna filete diferite?

Poate nu merge atelaju cu care masori la dacie compresia......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi parca a simtit ca i se apropie.....a mers super bine.....hmmmm :banana:

Acum plec sa vad ce are la plamani....

Daca nu-i in liniile trase de manual....e bai....nu?

In seara asta scriu ce si cum

Ma intrebam.....oare toate bujiile au acelasi tip de filet si difera numai hexagonul.....sau......hexagon diferit inseamna filete diferite?

Poate nu merge atelaju cu care masori la dacie compresia......

Ei, asta nu mai stiu. Stiu ca sint cu hex de 3 feluri, 14, 16, 18 parca dar cum e cu filetele nu mai stiu..

 

Daca nu-i in liniile trase de manual....e bai....nu?

E, dar depinde cit. Daca e sub 6, poate fi asa de rau...

Ca totusi, ca un motor de 800 sa nu aibe vlaga sa-l duca peste 110 sau 130.. Ceva nu prea se leaga...Verifica si aia cu obturatul filtrelor, e independenta de asta si nu-ti trebe scule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut testul de plamani.....

Am folosit un manometru pana la 10 atmosfere.....nu eu ci meseriashu......am incercat prima data cilindrul din spate....i-am scos si fisha de la cil din fata si am dat la automat......acul a sarit pana peste 10 si a ajuns pana la opritor....deci e ok.....la cil din fata.....din 5 incercari.....cel mai mult mi-a aratat 6.5 atmosfere.....

Cert este ca nu e bine.....

FUm nu scoate....normal....ar trebui sa nu fie segmentii.......de tras...trage.....

Ce ar putea sa fie??????

Ceva supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putin noroc, e posibil doar sa nu etanseze si atunci daca iti rodezi supapele sa stea corect pe scaun scapi fara alte piese (Supape rodate si joc reglat). Granitura de chiulasa ti-ar cam trebui, dar poate sa mearga si aia veche.. Daca nu, i-ai fericit pe delearii de piese

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putin noroc, e posibil doar sa nu etanseze si atunci daca iti rodezi supapele sa stea corect pe scaun scapi fara alte piese (Supape rodate si joc reglat). Granitura de chiulasa ti-ar cam trebui, dar poate sa mearga si aia veche.. Daca nu, i-ai fericit pe delearii de piese

 

 

Frate....una calda una rece........

Maine merg la un meseriash.....sper sa fie mai de vara.....

Daca e sa-mi trebuiasca piese......de unde le iau.....in Brasov e cam penurie......asta cred ca-mi dau termen in iarna.... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...