petrica Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Salut ! Am un Domi' caruia nu am ce sa-i reprosez, doar faptul ca la drum lung, cam scoate untul din mine. Aspectul asta, ma determinat sa ma gandesc la un enduro-turing. Cum bani de AfricaTwin sau de Transalp nu am, m-am orientat spre Suzuki. Am gasit un Big din 94' cae arata destul de bine si nici kilometrii multi 'nare. Totusi nu se prea aude multe despre o astfel de motocicleta. Ce ma sfatuiti sa-mi pastrez Dominatorul sau sa-mi iau o matahala cum e' Big-ul. Sunt intr-o profunda dilema ???. Ca anduranta si fiabilitate ce se aude despre Big ? Merita sau ma potolesc ??? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 ramai la domi honda rules nu ca ar fi rau dr bigul dar are un prieten si se plange de vibratii mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Ar avea aproape 10 cai in plus, dar si vreo 30kg extra. Nu stiu cum mergi tu de scoate domi untul din tine. Eu cu big-ul merg la drum intins 100-110, mai sus e cam incomod de la vant. Pana pe la 140 mai are ceva muschi. Saua la al meu e groaznica, la 800 e ceva mai comoda (lata). Rezervorul la big e de 24 litri (29 la astea de 750 mai vechi), pentru mine asta conteaza destul de mult. Suspensiile sunt chiar rezonabile la dimensiunile ei. In "plus" fata de dominator, e ceva mai mare fizic (lunga/lata), mai avantajos pentru bagaje si pasager. Despre fiabilitate n-ar trebui sa vorbesc, ca o am desfacuta Am venit de doua ori cu motorul bolnav de la ceva distanta (electrica + distributie) si nu m-a lasat in drum. Punctul ei slab: electrica (alimentarea separata a aprinderii e subdimensionata si mai crapa, iar alternatorul e cam mic). Musai sa ai baterie buna, altfel e greu s-o pornesti. Per total, mie mi se pare o mobra foarte reusita. Eu sa fiu in locul tau, nu cred ca as schimba domi-ul, punand in balanta plusurile si minusurile. Sunt cam acelasi lucru si nu castigi asa mult comfort cat sa merite. Un AT e cu totul altceva, daca vrei sa mergi in directia aia. Sau un BMW GS mare @s-kidu: sa-i regleze lantul de la contrabalansiere. BIG-ul e foarte pasnic la capitolul vibratii, fata de alte monocilindre. Are doi arbori de contrabalansare in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.