Sari la conținut

Honda Nx650 Dominator Vs. Suzuki Dr800s Big


Postări Recomandate

Salut ! Am un Domi' caruia nu am ce sa-i reprosez, doar faptul ca la drum lung, cam scoate untul din mine. Aspectul asta, ma determinat sa ma gandesc la un enduro-turing. Cum bani de AfricaTwin sau de Transalp nu am, m-am orientat spre Suzuki. Am gasit un Big din 94' cae arata destul de bine si nici kilometrii multi 'nare.

Totusi nu se prea aude multe despre o astfel de motocicleta.

 

Ce ma sfatuiti sa-mi pastrez Dominatorul sau sa-mi iau o matahala cum e' Big-ul. Sunt intr-o profunda dilema ???. Ca anduranta si fiabilitate ce se aude despre Big ?

 

Merita sau ma potolesc ??? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar avea aproape 10 cai in plus, dar si vreo 30kg extra. Nu stiu cum mergi tu de scoate domi untul din tine. Eu cu big-ul merg la drum intins 100-110, mai sus e cam incomod de la vant. Pana pe la 140 mai are ceva muschi. Saua la al meu e groaznica, la 800 e ceva mai comoda (lata). Rezervorul la big e de 24 litri (29 la astea de 750 mai vechi), pentru mine asta conteaza destul de mult. Suspensiile sunt chiar rezonabile la dimensiunile ei. In "plus" fata de dominator, e ceva mai mare fizic (lunga/lata), mai avantajos pentru bagaje si pasager.

 

Despre fiabilitate n-ar trebui sa vorbesc, ca o am desfacuta :D Am venit de doua ori cu motorul bolnav de la ceva distanta (electrica + distributie) si nu m-a lasat in drum. Punctul ei slab: electrica (alimentarea separata a aprinderii e subdimensionata si mai crapa, iar alternatorul e cam mic). Musai sa ai baterie buna, altfel e greu s-o pornesti.

 

Per total, mie mi se pare o mobra foarte reusita.

 

Eu sa fiu in locul tau, nu cred ca as schimba domi-ul, punand in balanta plusurile si minusurile. Sunt cam acelasi lucru si nu castigi asa mult comfort cat sa merite. Un AT e cu totul altceva, daca vrei sa mergi in directia aia. Sau un BMW GS mare :banana:

 

@s-kidu: sa-i regleze lantul de la contrabalansiere. BIG-ul e foarte pasnic la capitolul vibratii, fata de alte monocilindre. Are doi arbori de contrabalansare in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...