Jump to content

petrica

Moderatori
  • Content Count

    3,473
  • Joined

  • Last visited

About petrica

  • Rank
    Posesor de vehicul recreational.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alexandria
  • Carnet moto din
    21 octombrie 1992
  • Motocicleta
    Hooligan Machine -> KTM 690 Enduro
  • Numar Moto
    ... norocos
  • Club
    ... de noapte

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 TuristHoinarMZ 125 RTMZ 250 TSJawa 350 CaliforniaIJ Planeta5CZ 250 motocrosHonda CR500MZ ETZ 125MZ 250 TSMZ ETZ 251Honda NX 650 DominatorHonda XRV 750 Africa TwinKTM 640 LC4 EnduroKTM 125 LC2 EnduroHonda VFR 800 Fi (RC46)KTM 950 Adventure SKTM 250 GSHonda VFR 800 V-TechKTM 400 EXCSuzuki DR 800 S Big (SR43B)Honda VFR 800 V-TechKTM 125 SXHonda CB450S (PC17)Suzuki GSX750Fx Katana KTM 950 Adventure S Yamaha FZ6N

Recent Profile Visitors

2,359 profile views
  1. Am fost cu mobra la George Petre de la Bardak Motors. Omul a lucrat si la dementor si stie cu KTM-urile. La el imi servisam si LC8-ul. A zis ca este un sunet normal de tacheti, pentru ca in fisa de service a monocilindrelor de 690ccm, toleranta jocului la supape nu mai are o valoare fixa ca la vechile modele de 640ccm ... adica 0.10 la admisie si 0.15 la evacuare. La asta trebuie sa te inscrii intre doua marje ! ... cert este ca nu trebuie sa ne facem griji decat atunci cand ei nu se mai aud ... asta poate inseamna chiar o supapa atacata ! ..... in rest, ,,apa, paie si bataie !"
  2. ... in ultima vreme nu prea mai am timp de stat pe forum si de aia nu am citit ulimele postari ! Deci ... KTM alb ?! ... asa sa nimerit ! ... dar are si putin portocaliu ! Cu parbrizul este o poveste mai lunga ... dupa ce am comandat la Dementor un parbriz d'asta, individual de acolo mi-a zis ... dupa doua saptamani ... ca fabrica nu mai face asa ceva ! Eu atunci m-am enervate si mi-am facut unul ! ... aveam niste plexiglas de buna calitate si cateva suruburi, piulite & shit si ..... voila ! Isi face treaba foarte bine ! ... nici eu nu sunt prea inalt » Post actualizat in 17 Mar 2017 10:50 Mai vreau sa intreb ceva ... Am evacuare stock si dupa ce se incalzeste motorul se aude un fel de tacanit exact in teava ce iese din cilindru. Este posibil ca acel tacanit sa fie zgomotul exploziei din motor la evacuare ?! ... la voi se aude la fel ? De fapt nu este chiar un tacanit este un sunet ca si cum ar fi o gaurica mica, mica in teava de evacuare si iese presiune pe acolo ... ce e drept nu am vazut urme de afumare pe langa teava, dar ma gandesc ?! ... am ciocanit putin si in acea teava si imi pare foaerte subtire in carne ... cred ca are sub 0.5mm grosime. Am ascultat initial partea de distributie, insa sunetul nu vine de acolo, ci exact din dreptul tevii de evacuare, primi 15-20cm dupa ce iese din cilindru.
  3. Buna ziua loome ! ... ma mut si eu aici ! ... cu cativa centimetri cubi mai putini, dar si cu ceva kilograme !
  4. Vin si eu cu baietii din Zimnicea ! Cunoastem zona, ne descurcam ...
  5. Eu cred ca tu ai ales deja inainte sa initiezi acest topic ! KTM-urile nu's pentru orcine ! La ce vrei tu nu-ti trebuie KTM ! GS-ul iti vine ... ca o manusa ! ... si ca sa-ti zic o chestie de fiabilitatea KTM-ului: ... eu am schimbat kit-ul de ambreiaj pe la 100 000km si'un pic. La un BMW-GS te cam pregatesti pe la 80 000km. Mobra mea are acum cam 110 000km si merge ... unsa ! Pentru mine transmisia finala cu lant este un avantaj, fata de arborele cardanic ... chiar si pe sosea ! Nu vreau sa fac nicio comparatie intre suspensia celor doua modele ..... nici nu se poate face ! Eu cred ca ambele modele pot parca ,,La Pirati" in Vama Veche, numai ca una dintre ele ajunge acolo ..... doar pe asphalt !
  6. ... te simti lezat, de ce a scris coitza asta ! Sa stii ca in mare parte are dreptate ! Acum, care personaj iti pare mai adventurier ? ... mustacila roackeru sau Dart Vader-ul autostrazilor ? » Post actualizat in 13 Jul 2015 13:33 ... cat despre ce inseamna 950/990 Adv. si 1200GS, treaba sta cam asa: ...
  7. ... dar de unde sunt cei de la motofashion, ca pe site-ul lor nu scrie asta ? Normal cred ca ar trebui sa merg acolo si sa ma masoare, nu ? ... doar nu facem asta ,,on line" ?!
  8. Va salut ! ... poate nu sunt singurul pe aici, dar am mari probleme in achizitia unui echipament moto, in sensul ca am niste dimensiuni atipice , lucru ce face sa-mi gasesc extrem de greu un echipament. Cea mai mare problema o am cu pantalonii ! ... daca in talie imi vin bine, atunci cracii imi sunt foarte lungi, iar protectiile pentru genuchi imi vin la jumatea tibiei ... daca imi vin bine ca lungime, atunci nu ma cuprind la talie. Chiar si marimile atipice de genul KXL sau XL short nu-mi vin bine. Intrebare: Exista in tara asta o persoana sau un atelier care confectioneaza echipament moto pe comanda ? ... adica sa merg acolo, ma masoara si se apuca sa-mi faca echipament ... cum se faceau costumele la croitor (sau se mai fac si acum). Ma refer la echipament din material textil si NU din piele, ... cu mesada detasabila, buzunare pentru protectii, fermoare de aerisire si toate cele. Ori cine detine informatii in acest sens il rog sa posteze aici ! Multumesc anticipat ! Petrica
  9. Noi sa fim sanatosi ! Stai linistit, ca nu e bai ... vroiam sa subliniez ca Rabinu nu mai e de actualitate !
  10. Ar trebui sa citesti mai cu atentie, daca tot ti-ai oferit ajutorul ! '' Salut ! Puteti sa-mi dati o relatie despre o persoana care se pricepe sa centreze, echilibreze si sa tensioneze spitele unor roti de motocicleta ? De preferinta sa fie din Bucuresti. ... este vorba de rotile motocicletei mele. Acum vre'o 2 ani am inlocuit butucul si spitele rotii spate si cred ca mai este nevoie de inca o tensionare/centrare/echilibrare acum, dupa ce ,,s-au mai asezat" o vreme. La acea vreme rotile au fost facute de Rabinu, insa acesta a plecat din tara ... definitiv. Va multumesc ! " Pentru cultura voastra generala, Rabinu a emigrat in Austria si la vremea aceea NU MI-A PLACUT cum mi-a reparat rotile ! O sa incerc la Dl. Jumba ! Bafta !
  11. Salut ! Puteti sa-mi dati o relatie despre o persoana care se pricepe sa centreze, echilibreze si sa tensioneze spitele unor roti de motocicleta ? De preferinta sa fie din Bucuresti. ... este vorba de rotile motocicletei mele. Acum vre'o 2 ani am inlocuit butucul si spitele rotii spate si cred ca mai este nevoie de inca o tensionare/centrare/echilibrare acum, dupa ce ,,s-au mai asezat" o vreme. La acea vreme rotile au fost facute de Rabinu, insa acesta a plecat din tara ... definitiv. Va multumesc !
  12. Am avut aceeasi problema ... eram prea usor pentru arcul stock al suspensiei spate. Cu pasager si bagaje eram ok, dar singur era foarte tare pe spate, chiar si decomprimat arcul. Cand mi-am cumparat amortizorul de ghidon, mi-am comandat si un arc ,,mai moale" ... cred ca are 100Nm/150, daca-mi aduc bine aminte ... nu mai stiu bine ?! Le-am cumparat de la KTM Twins ... acum vre'o 5-6 ani. Cu asta a fost mult mai bine, mult mai confortabil, insa am distrus mai repede amortizorul pentru ca inauntru se loveau tare niste chestii care in final au dus la pierderea uleiului ... bineanteles ca l-am reparat. Asa se intampla mai mult la sarituri ... dar ce sa zic, e mai bine cu ala moale. Eu oricum am doua suspensii de spate, ... crapa una, o pun pe cealalta ! Asa arata arcul asta moale !
×
×
  • Create New...