Victor_vclic Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Dacă sunteți din BucureÂşti Âşi vreți să demontați variatorul acasă, pot să vă ajut cu cheie cu impact. Pentru o bere să vin la voi cu ea. 1. Dacă-l desfaceți la service nu aveți timp să cu'rățați, ungeți etc. Schimbă mecanicul repede ce crede Âşi pa Âşi pusi. Acasă ai liniÂştit timp să verifici toate piesele, testezi role, ungi etc. 2. La service va trebui să plăteÂşti oricum mai mult de o bere. Nu am pus anunțul la bursă pentru că nu fac o afacere din asta. Este mai mult un ajutor pentru voi. Eu înainte, neavând cheie cu impact m-am chinuit mult. Am împins scuterul o stație de tramvai până la prima vulcanizare. Am dat 5 lei la mecanic să desfacă. Iar l-am împins înapoi până acasă ca să pot liniÂştit să analizez piesele, să văd ce e defect Âşi a doua zi să cumpăr ce trebuia apoi să le înlocuiesc. După ce le-am schimbat iar am împins scuterul ca să-mi strângă tare piulița cum a fost Âşi iar Âşpaga la omul de la vulcanizare. AÂşa e mai simplu, îmi scrieți, vin la voi, desfaceți în curte sau parcare sau unde doriți, reparați liniÂştit la el ce doriți Âşi când vreți montați la loc. Sau, ar mai fi opțiunea să-l duci la service de scutere Âşi să facă ei toată traba dar cu siguranță va costa mult mai mult. Editat Martie 22, 2010 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) "1. Dacă-l desfaceți la service nu aveți timp să cu'rățați, ungeți etc. Schimbă mecanicul repede ce crede Âşi pa Âşi pusi. Acasă ai liniÂştit timp să verifici toate piesele, testezi role, ungi etc." asta e prea tare...da domne! reclama sufletul comertului! ...cum era spotul de la guerrila? "pt o viata sanatoasa, nu-i vorbi de rau pe altii" in fine, prietene crede-ma ca nu in toate serviceurile "schimba mecanicul ce crede si pa si pusi" Editat Martie 22, 2010 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Martie 23, 2010 Autor Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Păi, uite să luăm cazul meu, ce-am făcut eu azi. Trebuie spus că la scuter frâna nu funcționează din 2 motive: - ori s-a uzat sau s-a rupt cablul - ori este mizerie la pârghie, la saboți sau în alte părți Trebuia să verific uzura saboților de frână la roata spate. Pentru operația asta a trebuit să dau toba jos. Când am dat toba jos am observat că ornamentul de la tobă era murdar rău, mizeria se uscase pe el, ziceai că e oxidat, coclit. AÂşa că, încă înainte de a da roata jos am zis că e de bine să cu'răț Âşi ornamentul dacă tot am dat toba jos Âşi e la îndemână. A trebuit să-i desfac Âşuruburile apoi cu periuța Âşi cu soluție de cu'ratat am frecat jumătate de oră la el. Am cu'ratat apoi Âşi Âşuruburile, filetul care oxidase uÂşor, le-am uns frumos cu un strop de vaselină rezistentă la temperatură înaltă, am montat ornamentul la loc. Buun, apoi am trecut la operația următoare. Am dat jos piulița de la roata spate cu cheia cu impact. După ce-am dat roata jos, ce să vezi... spațiul acela de la tambur era plin de depuneri, o negreală acolo incredibilă. Am luat frumos peria uscată Âşi am cu'rățat tamburul cât se putea. A trebuit să dau jos saboții. Când am dat jos saboții să-i măsor Âşi să cu'ratat am observat că era posibil să fie mizerie Âşi la pârghia care acționează saboții, deÂşi mergea bine, am zis că dacă tot am desfăcut toba, roata, tot, bine-ar fi să cu'raț Âşi pârghia. AÂşa că am desfăcut frumuÂşel piulița din capătul cablului de frână, am dat jos arcul, pârghia Âşi, în faza asta ajuns, nemaifiind nici saboți nici pârghie în tambur am putut frumos cu pensula înmuiată în benzină să cu'răț tot tamburul să-l fac să lucească nu altceva. Cu cârpa am frecat bine-bine locul unde lucrează pârghia, cu periuța de dinți i-am cu'rățat filetul. Am zis în sinea mea, dacă tot am dat jos atât Âşi a rămas slab cablul de frână, e o ocazie nemaipomenită să-l ung. AÂşa că, frumuÂşel cu seringa am picurat ulei între cablul de frână Âşi cămaÂşă Âşi profitând de faptul că era liber Âşi avea cursa mare am tot miÂşcat de el până a intrat uleiul (deÂşi am folosit cel mai subțire ulei mi-a luat jumătate de oră până a pătruns uleiul la capăt). I-am cu'rățat bine bine cu peria cu benzină arcul din capăt, contrapiulița, tot. Luceau. Am uns fiecare piesă care trebuia cu vaselină unde trebuie. Am montat totul la loc. Ajuns în faza asta mai trebuia doar să pun roata la loc dar am văzut că janta era pătată ca Âşi cum ar fi pete de oxid, avea mizerie întărită, cocleală între spițe Âşi degeaba am spălat-o la spălătorie că nu e acces acolo să bagi jetul calumea. Acum, roata fiind desfăcută am pus-o frumuÂşel pe un scăunel Âşi cu periuța cu soluție de cu'rățat janta în jumătate de oră am scos petele de pe ea. Am montat totul la loc Âşi sunt mulțumit. Acum sunt sigur că tot sistemul de frânare funcționează perfect, e curat de la A la Z Âşi uns. Aceaste operațiuni au durat 6 (ÂŞASE) ore. În ce service din România crezi că te duceai Âşi-i spuneai să-ți verifice saboții Âşi se apuca ăla cu periuța să curețe fiecare Âşurubel, fiecare Âşaibă, să spele butucul la interior Âşi toate cele? Îți spun eu, în niciunul. Acest lucru poți face doar acasă. Dacă mergeam la service, țac-pac, desfăcea piulițele, cu'răța la interior butucul cu o perie acolo, dar în nici un caz nu stătea ca mine 2 ore să frece fiecare depunere, fiecare pată, prin toate colțiÂşoarele. Nu pierdea mecanicul ziua să dea la perie Âşi la cârpă. Acum o vară întreagă sunt sigur că nu mai am probleme cu sistemul de frânare. Mesaj completat Dacă vrei să testezi 3 seturi de role la service cum faci? Pui un set, dai o tură cu scuterul să vezi cum merg, peste 10 minute iar te întorci la mecanic să-ți desfacă transmisia Âşi variatorul, pui alte role, iar tură, iar te întorci să-ți desfacă, iar pui altele Âşi tot aÂşa îl ții pe mecanic o oră după poponeața ta? Nu cred că e prea plăcut Âşi prea "ieftin". AÂşa, acasă poți să desfaci singur de o sută de ori până faci scurtă la mână Âşi testezi 1câte role vrei fără să te coste manopera nimic. Editat Martie 23, 2010 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.