florin_myl Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 am un runner 180cc fxr din 98 carburatorul e dellorto de 20,5 cu soc electronic si incalzitor(jigler de 90) momentan consuma cam 5 desi rar sar de 70km pe ora.... intrebarea ar fi ce fac sa consume mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 curata sau schimba filtrul de aer...am impresia ca circuli cu el subturat,opriri si porniri dese. ia du-te pe un drum national si mergi frumos cu el cu 80-90 sa vezi ca-ti consuma mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Ti se pare ca , consuma mult???? Mie mi se pare ca iti consuma foarte ok . Stiu multe runnere de 180 care consuma 6-7 %. Runnerul meu de 70cc cu unele modificari imi consuma spre 7% si nu ma plang... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Ti se pare ca , consuma mult???? Mie mi se pare ca iti consuma foarte ok . Stiu multe runnere de 180 care consuma 6-7 %. Runnerul meu de 70cc cu unele modificari imi consuma spre 7% si nu ma plang... motorul mic consuma mult ca e supraturat, dar motorul mare nu prea are de ce sa pape, la viteze normale, ma refer... yamaha slider de 80 consuma 4 iar kymco 250 tot 4, bine, este 4t... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_myl Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 curatat filtru de aer......intradevar fac mai mult drumuri scurte. ceea ce nu inteleg e ca socul desi il masor si imi da rezistenta ok nu simt nici o diferenta la turatia motorului cand scot mufa lui..(apropo saiba de la cui am pus-o la ultimul sant de sus e ok asa sau inverz?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 curatat filtru de aer......intradevar fac mai mult drumuri scurte.ceea ce nu inteleg e ca socul desi il masor si imi da rezistenta ok nu simt nici o diferenta la turatia motorului cand scot mufa lui..(apropo saiba de la cui am pus-o la ultimul sant de sus e ok asa sau inverz?) inseamna ca ai relantiul mult prea mare, da surubul o tura-doua inapoi...ai pus saiba prea sus, baga multa benzina, las-o la mijloc mai bine.... bujia ce culoare are? e uscata sau uda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_myl Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 relantiul e la minim inca putin si moare motorul(roata nu se invarte pe cric)iar cu saiba aia inca nu am inteles cum e consum minim si cum maxim bujia e caramizie am presupus caci cu cat e cuiul mai lung cu atat e mai mic consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 relantiul e la minim inca putin si moare motorul(roata nu se invarte pe cric)iar cu saiba aia inca nu am inteles cum e consum minim si cum maxim bujia e caramizieam presupus caci cu cat e cuiul mai lung cu atat e mai mic consumul saiba tine sus acul de dozaj si lasa loc sa intre benzina. daca lasi acul in jos pe saiba, automat acul astupa trecerea benzinei si intra mai putina,si tot asa il reglezi. cand porneste socul nu se tureaza mai puternic? e buna culoarea la bujie...lasa-l asa atunci, nu-l mai bibili.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_myl Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 azi am dat o tura si fuge de rau asa ca trec cu vederea consumul o vreme stie cineva ce dimensiune au rolele de la variator originale?momentan le am de 12,5grame si imi pare ca sunt mai mult pentru demaraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 azi am dat o tura si fuge de rau asa ca trec cu vederea consumul o vremestie cineva ce dimensiune au rolele de la variator originale?momentan le am de 12,5grame si imi pare ca sunt mai mult pentru demaraj pune de 14gr. ar trebui sa fie ok. referitor la consum: iti consuma normal. eu pe f12 (100cc) am carb de runner 180 (20.5) si imi ia cam 5-6-7 depinde cum ma duc, iar unui prieten tot cu runner 180 ii ia cam 9-10 (mers 'sportiv'). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_myl Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 eu unu stiu ca la consum normal ar trebui sa fac 24km cu un litru iar cum eu fac 14km maxim si astia i-am facut la 60 viteza nu stiu daca consum de 7 litri e normal mie mi se pare enorm si cand ma gandesc ca se poate merge cu 120 oare va consuma 14? deci consider ca ceva nu e in regula iar pe cei ce spun ca acesta e consum ok tare as vrea sa imi explice cum de sar atat de mult peste consumul producatorului?????si nu spuneti de uzura caci motorul are compresia ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 bujia ce culoare are? 60 la ora ar putea sa fie prea putin, iar 120 prea mult, ia incearca 80 si fa-i consumul iar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.