kta_222282 Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Mi-a zis cineva care aduce motoare de dincolo, mai exact din Italia, ca el poate aduce mai ieftin ca restul-adica nu mai trebuie sa dai pe langa pretul motocicletei (japoneze evident) 1200-1300 de E ci maxim 700!!! Cum??? El zice ca tio alegi fain frumos de pe net si nici macar nu trebuie sa-i dai nici un ban. Se duce fain frumos in Italia ia motocicleta si se duce la un dealer (bineinteles la dealer-ul de ce marca e si motocicleta, aici fiind vb de un Suzuki, ca de aia l-am intrebat eu)...in fine sa nu o mai lungesc atata!Deci se duce la dealer-ul ala la care "impinge" (exact asa mi-a zis el) 100 de E si ii face un certificat EUR 1 (am inteles ca certificatul asta atesta ca e facuta in europa si nu mai platesti vama) si uite asa fain frumos nu mai platesti la vama decat TVA-ul care cica e 300-400 E ! Asa ca la sfarsit platesti 300-400 E (vama) + 100 E ("impingerea"-sau mita) + 200 E onorariul lui si o ai la "cheie", adica inmatriculata si totul in regula numai gata de inghitit kilometrii de Romania!!! Sincer sa fiu nu stiu ce sa cred-700 E pe langa pretul motocicletei mi se pare super ieftin in conditiile in care toti ceilalti iti cer 1200-1300 E! Voi ce ziceti se poate asa ceva sau doar sunt eu un pic mai "naiv"???? Multumesc anticipat celor care o sa raspunda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Spaga 100 Euroi pentru certificat EUR 1- cred ca mai mare minciuna nu se poate. Cum poate o firma de afara sa fabrice un Certificat EUR 1 pt o moto care nu e facuta in UE nu stiu. Poate cu 100 euroi ii face unu in photoshop Vrajeala! Intr-adevar se pot scade taxele de 1200-1300 cu un bagat pe leasing al motocicleteik, insa nu cum spune el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Deci se duce la dealer-ul ala la care "impinge" (exact asa mi-a zis el) 100 de E si ii face un certificat EUR 1 (am inteles ca certificatul asta atesta ca e facuta in europa si nu mai platesti vama) nu cred ca romanasii nostri sunt atat de oligo incat sa inghita asa ceva. tu ma crezi daca iti aduc un EUR1 pt un Harley? Si apoi o factura de la fabrica de unde ? din USA? Mie imi miroase a frumoasa tzeapa. faci cum vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 nu cred ca romanasii nostri sunt atat de oligo incat sa inghita asa ceva. tu ma crezi daca iti aduc un EUR1 pt un Harley? Si apoi o factura de la fabrica de unde ? din USA? Mie imi miroase a frumoasa tzeapa. faci cum vrei hai sa te pun in tema k ma ocup cu masini si fac acte in fiecare zi...deci pt formular de eur 1 k sa fie completat si stampilat de vama de unde sa cumpara mot sau masina trebuie sai fie anexat o hartie de origine care vine fax de la fabricant si care atesta k produsul respectiv este in conformitate cu prevederile din ue privind marfurile fabricate pe continetul european...deci daca nu ai acesata hartie nu se stampileaza eur1 si nu e valabil k daca vrei formulare am o tona...si mai este ceva actele se centralizeaza si mai repede sau mai tarziu te gaseste ...se pedepsete conform legii fals si uz de fals si mai platesti o amneda de iti sar capecele...deci poti sai zici la ala k nu exista asa ceva ...adic a nu merge .... p.s. mot din italia sunt foartte uzate recomand sa cumperi din germania ...si nu sta la povesti cu nestiutrori numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_222282 Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 (editat) hai sa te pun in tema k ma ocup cu masini si fac acte in fiecare zi...deci pt formular de eur 1 k sa fie completat si stampilat de vama de unde sa cumpara mot sau masina trebuie sai fie anexat o hartie de origine care vine fax de la fabricant si care atesta k produsul respectiv este in conformitate cu prevederile din ue privind marfurile fabricate pe continetul european...deci daca nu ai acesata hartie nu se stampileaza eur1 si nu e valabil k daca vrei formulare am o tona...si mai este ceva actele se centralizeaza si mai repede sau mai tarziu te gaseste ...se pedepsete conform legii fals si uz de fals si mai platesti o amneda de iti sar capecele...deci poti sai zici la ala k nu exista asa ceva ...adic a nu merge .... p.s. mot din italia sunt foartte uzate recomand sa cumperi din germania ...si nu sta la povesti cu nestiutrori numai bine mersi mult ca m-ai lamurit ca vad ca ceilalti nu stiu decat sa critice! Apropo stie cineva ce trebuie sa platesc si cat daca aduc o motocicletta prin leasing!sa zicem ca o aduc de dincolo la 2500 E! si fac leasingul pe 1 an-cat trebuie sa platesc in fiecare luna si cat imi iese la sfarsit!am uitat sa specific ca vreau o japoneza din Italia! multumesc mult si asfalt uscat Editat Iunie 27, 2006 de kta_222282 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luckylord Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 nu vreau sa te contrazic,insa mai gandeste-te in legatura cu adusul din italia.Nu vorbesc in necunostinta de cauza si vreau sa iti spun ca italienii forjeaza motoarele de nu iti imaginezi,fara exceptie.Cele aduse din germania sunt net superioare din acest punct de vedere.....acesta este si motivul pentru care in Italia gasesti mai ieftin acelasi tip de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 E adevarat cu forjatul,doar au atatea circuite si in plus e clima mai blana la ei,si cei din sud pot sa mearga tot anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.