SSSnake Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 KTM LC 4 ADVENTURE 1998 cred ca vreo 55 de caluti km....ea stie..arata 32.000 Astept pareri de la cunoscatori! Si sa-mi zica cineva de ce nu-si pastreaza memoria tripmaster-ul? Trebe mereu sa-i fac setarile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Salut! S-o stapinesti sanatos ! Vad ca te-ai reintors la enduro.... si asta-i bun. Imi schimb si eu motorul in vara asta, dar intre KTM Adventure si BMW GS DAKAR, l-am ales pe al doilea. Sa-mi zici cum e cu noua jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 Salut! S-o stapinesti sanatos ! Vad ca te-ai reintors la enduro.... si asta-i bun. Imi schimb si eu motorul in vara asta, dar intre KTM Adventure si BMW GS DAKAR, l-am ales pe al doilea. Sa-mi zici cum e cu noua jucarie. Mersi mult "ARHIGRPH-ule"! Ai fost multumit de PEGASO?Nu ai mai dat nici un semn!?! Eu mi-am luat KTM ,pt ca toata lumea il lauda si vreau sa ma conving si eu de "puterile"lui.Sper ca motorul asta sa se lipeasca de mine!Urmeaza sa-l incalt su gume enduro,ca astea pe sosea sunt pericol! Bafta la un motor bun!sa ne vedem sanatosi la intrunirea de la IASI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Foarte multumit de pegaso, dar am avut un accident din cauza unei idioate de 18 ani care n-a oprit la stop si ca urmare am clavicula rupta..... Dar, cum tot raul ii inspre bine, acu tre sa-mi iau alt motor. Intrebarea mea e daca ajungi cu picioarele jos pe adventure, suficient de bine ca sa te descurci pe la semafoare si daca vbratiile sint chiar asa de nasoale pe cit se spune. Am ocazia sa-mi iau si eu un adventure, dar din considerentele de mai sus, am mari rezerve si ma gindesc la un Dakar. poate ma lamuresti putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 (editat) Foarte multumit de pegaso, dar am avut un accident din cauza unei idioate de 18 ani care n-a oprit la stop si ca urmare am clavicula rupta..... Dar, cum tot raul ii inspre bine, acu tre sa-mi iau alt motor. Intrebarea mea e daca ajungi cu picioarele jos pe adventure, suficient de bine ca sa te descurci pe la semafoare si daca vbratiile sint chiar asa de nasoale pe cit se spune. Am ocazia sa-mi iau si eu un adventure, dar din considerentele de mai sus, am mari rezerve si ma gindesc la un Dakar. poate ma lamuresti putin. In primul rand,imi pare rau pt cele intamplate si-ti doresc sa te faci bine cat mai repede sa bem o bere la adunare la voi. Suficient de bine nu ajungi cu picioarele(nu e chopper ) , dar e OK.Stii ce inaltime am,eu ajung cu juma de talpa.Cu vibratiile nu e chiar asa cum se vorbeste(ca la pegaso) .azi am iesit un pic (60 km)la softenduro si am constatat ca diferenta e f mare dintre LC4 si Pegaso. E un motor superfain, cu posibilitati extraordinare. Bafta si multa sanatate!! Editat Iulie 16, 2006 de SSSnake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 KTM LC 4 ADVENTURE 1998 cred ca vreo 55 de caluti km....ea stie..arata 32.000 Astept pareri de la cunoscatori! Si sa-mi zica cineva de ce nu-si pastreaza memoria tripmaster-ul? Trebe mereu sa-i fac setarile! Caluti are 50. 55 are dupa 2003 an de fabricatie. Trip-ul nu are plusul permanent. Acumulatorul de pe motocicleta este bun? Trebuie sa mergi la cineva priceput sa il lege la plusul de la acumulator, separat de contactul de chei. Sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Iulie 18, 2006 Autor Share Postat Iulie 18, 2006 Caluti are 50. 55 are dupa 2003 an de fabricatie. Trip-ul nu are plusul permanent. Acumulatorul de pe motocicleta este bun? Trebuie sa mergi la cineva priceput sa il lege la plusul de la acumulator, separat de contactul de chei. Sa o stapanesti sanatos. Am rezolvat-o cu trip-ul.Era bateria din interior.Eu am schimbat-o. Acum isi tine memoria. Mersi mult oricum,sper sa mai tinem legatura in caz ca mai apare ceva(sper ca nu). Ce consum are al tau? Care e viteza optima de croaziera? ce cauciucuri folosesti?Eu mi-am comandat MITAS E-08. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 gand la gand cu bucurie, e motorul la care ma gandesc si eu, cat ai dat pe el? Ai experienta in offroad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Iulie 19, 2006 Autor Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) gand la gand cu bucurie, e motorul la care ma gandesc si eu, cat ai dat pe el? Ai experienta in offroad? Pentru toate e un inceput! Experienta o dobandesc alergand pe el,nu l-am luat pentru off-road , pur si simplu am vrut KTM ADVENTURE! Urmeaza sa-l potcovesc cu MITAS E-08,azi au venit cauciucele. Nu as putea sa spun cat am dat pe el , am facut un schimb. Bafta la un motor bun!!! Editat Iulie 19, 2006 de SSSnake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.