Sari la conținut

douaroti

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    bmw GS 1200/ R60/5
  • Numar Moto
    cj
  • Club
    club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki drz 400s/ ktm450 exc-r/v-strom/R 1200 GS

Vizitatori Recenți Profil

435 citiri profil

douaroti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Multumesc Vlad pentru raspuns, de acord cu tine apropos de pozitia generala pe saua de Rallye. M-am inteles de minune si eu cu ea, la ture chiar de 6-700 km/zi. Problemele au aparut in turele de 8-10 zile cu 3-500 km zilnici si drumuri mai proaste... E adevarat ca si spatele meu are cateva baiuri... vazute la RMN...dar nu ma las...ma apuc de facut muschi la spate, poate, poate asa compensez... Suspensia cum ai simtit-o mai moale/comfortabila? Sus sau jos?
  2. Salutari voua, Din ciclul "a bate saua ca sa priceapa iapa"...:)), saua mea de la 1200 rally e foarte draguta, dar la drum lung parca mi-as produce un confort mai mare... Am testat comparativ saua originala de GS si mi s-a parut ceva mai moale, asa ca probabil ar fi prima varianta pentru mine de imbunatatire... Va intreb si pe voi, daca ati testat/ales alte variante in acest sens..? merci,
  3. douaroti

    GPS MOTO

    Salutare voua, Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru? Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...
  4. gserban si KHK merci fain de sfaturi, o sa incerc si una si alta, apoi vom vedea cu care ma fac mai bun prieten... mut discutia si pe gps, sa vedem ce au expérimentat si altii
  5. Salutare voua, Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru? Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...
  6. salutare voua, m-am hotarat sa-mi vand motorul (DL 650) , ce cu mare drag l-am intretinut si cu care din pacate m-am dat prea putin din lipsa acuta de timp... am zis sa scriu aici, sperand ca va ramane la un entuziast cel putin asa cum sunt eu pentru acest model...desigur pentru forumisti voi avea grija si la pret... doua vorbe despre el: - 15700 km - parbriz MRA fumuriu, reglabil in inaltime - crash bar profesional SW-MOTECH - engine guard SW-MOTECH - quick lock evo side carrier SW-MOTECH - cutii laterale aluminiu Trax SW-MOTECH 37+45 L - top case Shad 37L - tankbag Held - proiectoare led - mansoane incalzite Saito - indicator treapta de viteza - priza 12v - cric central - suport GPS - revizile au fost facute cu rigurozitate, practic anuale, dat fiind nr de km! 4900eur, numarul meu: 0722325883, motorul se afla la Cluj
  7. spune-mi te rog, cu ce ai curatat motorul?
  8. Va multumesc pentru raspunsuri... Motorul fiind intreg, doar dat jos de pe motocicleta, nu-mi permite nici sablari nici alte manopere la mare distanta... Am luat de la Loius si ceva pasta speciala pentru aluminiu, atata doar ca ar trebui sa patrunzi cu "ceva" peste tot locul ca sa aiba efect uniform... M-am mai gandit la un aspirator cu aburi, oare daca fac un mix de motorina-benzina si acesta, ar putea fi o varianta? Am vazut ceva reclame cu astfel de aspiratoare cum ca faceau minuni...inclusiv la rulote, motoare, etc
  9. Salutare voua, M-am apucat de facut "frumos" un BMW R60/5, in sensul ca vreau sa ii redau infatisarea originala. Am vopsit ce era de vopsit si am slefuit cam tot ce se putea. Acum, dat fiind ca nu vreau sa desfac motorul, acesta fiind in toate mintile lui, va intreb eu, cu ce as putea sa il curat, exterior vorbind? Vorbim doar de aluminiu, pe care nicidecum nu vreau sa il fac oglinda ci sa isi recapete prospetimea... Astept cu interes solutiile voastre
  10. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru a-mi putea monta doua proiectoare cu led? Tinand cont de consumul mic, credeti ca e oportun sa le leg direct, fara releu?
  11. mie asta imi trage cu ochiul: https://www.mrashop.de/erp/catalog/navigationPath//1.Sortiment/0.html?mral=1&type=%282133%2C19%2C0%29&form=%28378%2C20%2C0%29&spr=D si respecta si inaltimea de care ziceati voi ca e nevoie, atata doar ca e si cel mai scump...
  12. La 1.95 sau asemanator...ce recomandati: un parbriz mai inalt sau MRA-ul (cine l-a incercat)?
  13. intrebare intrebatoare despre cutiile de aluminiu. Am vazut ca sw-motech recomanda in kit-ul pentru 650, cutia din dreapta mai mica decat cea din stanga, mai exact 37 vs 45 de litri, adica cu 5cm mai putin, din cauza de toba. Credeti ca ar fi grozav de gresit montarea a doua cutii de 45?
  14. Salutare voua, Trebuie sa recunosc ca nutresc o frustrare pe motiv ca nu gasesc timp sa parcurg acest forum de la cap la coada. L-am inceput de cateva ori uitand bineinteles pe unde l-am lasat, apoi am reluat si tot asa, dar uite ca sigur am scapat multe subiecte interesante. Nu vreau sa o lugesc, dar nu ma pot abtine sa nu va spun ca sunteti formidabili pentru cat interes si pasiunue puneti aici. Si acum, ce ma apasa pe mine: Ne-am organizat o excursie in Alpi in iunie si as vrea o parere (sa-i spunem unanima) vis-a-vis de placutele de frana si eventual uleiul din telescoape. As vrea sa mentionez ca nu sunt fun-ul modificarilor tehnice, prefer sa las lucrurile asa cum au fost proiectate...dar macar la ce inseamna consumabile as schimba cu ce se poate mai bun. V-strom-ul meu 650 este din 2008 (telescoapele canta...) si are 10000km. Va multumesc anticipat de ajutor
×
×
  • Creează nouă...