codrut_01 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) buna ziua, sa incep cu inceputul , am si eu un moped piaggio ciao , si i am schimbat setul , rulmentii , cureaua , sabotii de ambreiaj , si nu stiu ce sa ii mai fac sa aiba demaraj.....nu are deloc,dar dupa ce o ajut din pedale umpic are si forta , si urca dealurile bn , si se duce pe la 60 km/h. azi am bagat o seringa de ulei la sabotii aceia de mers , si a pornit mai greu k a ajuns uleiul si la ceilalti saboti , dar cand a pornit , avea demarajul bun (probabil pentru ca ambreiajul patina si se tura motorul tare). imi puteti spune ce as putea sa i fac? , multumesc Editat Iunie 17, 2010 de codrut_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
focusufd Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 la turatii joase nu are cum sa aibe putere cilindrul ala cit un pahar de palinca asa ca are nevoie de niste ture ca sa plece de pe loc neajutat. problema ta este variatorul ...chestia ai rotunda care invirte cureaua. O desfaci...cu grija ca are niste bile cilindrice in ea,sa nu le pierzi,o cureti bine si o studiezi, daca sunt uzate bilele le schimbi ,daca e uzata chestia aia in care stau bilele cumperi alt variator. Garantez ca vei fi surprins de cum o sa plece comedia de pe loc cind variatorul e in regula. daca ai dublu variator(si pe spate)e si mai eficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 salut. am inteles ce ati spus dv . , dar eu am model mono, (ae ambreiajul in fata si fulie pe spate). stiu ca cele p variator sunt bune la demaraj , dar a mea este modelul mono , fara variator , are ambreiajul in fata , nu sti ce as putea schimba la asta sa aiba demaraj?..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
focusufd Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) ala la care ii zici tu ambreaj de fapt e tot un fel de variator doar ca in spate ai fulie. il desfaci...cu grija ca are niste bile cilindrice in el,sa nu le pierzi,il cureti bine si il studiezi, daca sunt uzate bilele le schimbi ,daca e uzata chestia aia in care stau bilele cumperi alt variator.daca nu e uzat nimic cureti si va merge brici chiar si cu fulie si nu ma mai lua cu dv. ca inca nu am 80 de ani Editat Iunie 25, 2010 de focusufd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Iunie 29, 2010 Autor Share Postat Iunie 29, 2010 nu cred k ati inteles ce zic eu, in acel ambreiaj (variator)sunt 3 saboti de mers si 2 de pornire...aiai sunt noi...nu exista nici o bila cilindrica acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.