Sneyku Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Prima problema: cu bateria sau cu releul de incarcare (poate or fi si alte cauze) Tin sa precizez ca bateria mea a ramas fara lichid la drum lung si am completat cu apa distilata. Am facut schimb de baterii cu un F4i. Ne-am plimbat putin si la urma am masurat: - bateria mea pusa la F4i = la inceput 12,34 - dupa plimbare 12,7 - bateria F4i la mine = la inceput 12,7 - dupa plimbare 12,5 Bateria mea pusa la un F4i, masurata cu motorul oprit - pornit - faza scurta - turat. Bateria F4i la mine, masurat in conditiile de mai sus. A doua problema: Cu motorul incalzit (de obicei in traficul din oras) si MAI ALES cand intra ventilatorul in functiune, cand plec de pe loc, pana in 2000 rpm motorul merge inecat, ca si cum ar tuÂşi, ca si cum ar intrerupe. Dupa ce trec de 2000 rpm, merge normal. Bujii iridium (puse acum 15.000 de km), antigel nou, filtru aer KN curatat. Mesaj completat chiar nu are nimeni o parere? Mesaj completat nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.