Sari la conținut

Sneyku

Membru
  • Număr conținut

    83
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://-
  • Yahoo
    sneyku

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    afara
  • Motocicleta
    CBR 600 F4

Sneyku's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. ma refeream daca sa investesc 7-800 de euro intr-un motor de 15 ani care valoreaza 1000 si ceva de euro sau sa cumpar un motor mai nou, chiar daca e mai scump
  2. Nu am mai folosit mobra din iulie 2013. Vreau sa o fac la anul, dar trebuie sa schimb urmatoarele: - rulment jug - rulmenti roata fata - bujii - ulei amortizoare - disc si placute spate - kit lant - eventual furtune frana fata Intrebarea e daca merita sa fac investitia asta intr-un F4 din 2000.
  3. Aceeasi moto, aceeasi problema. I-am schimbat releul de incarcare (problema comuna F4).
  4. Se poate face Tüv unei motociclete cu nr. de Romania?
  5. http://motocorsa.com/featured/ducati-1199-panigale-desktop-wallpapers-manigale poate a mai fost pus...
  6. Aceeasi problema a avut-o un amic cu un F3 si era releul de incarcare. L-a schimbat cu unul de la Linhai.
  7. E vreo problema la TUV daca am toba sport, dar cu silencer?
  8. Prima problema: cu bateria sau cu releul de incarcare (poate or fi si alte cauze) Tin sa precizez ca bateria mea a ramas fara lichid la drum lung si am completat cu apa distilata. Am facut schimb de baterii cu un F4i. Ne-am plimbat putin si la urma am masurat: - bateria mea pusa la F4i = la inceput 12,34 - dupa plimbare 12,7 - bateria F4i la mine = la inceput 12,7 - dupa plimbare 12,5 Bateria mea pusa la un F4i, masurata cu motorul oprit - pornit - faza scurta - turat. Bateria F4i la mine, masurat in conditiile de mai sus. A doua problema: Cu motorul incalzit (de obicei in traficul din oras) si MAI ALES cand intra ventilatorul in functiune, cand plec de pe loc, pana in 2000 rpm motorul merge inecat, ca si cum ar tuÂşi, ca si cum ar intrerupe. Dupa ce trec de 2000 rpm, merge normal. Bujii iridium (puse acum 15.000 de km), antigel nou, filtru aer KN curatat. Mesaj completat chiar nu are nimeni o parere? Mesaj completat nimeni?
  9. pana la urma cica fata e in viata, are fractura de bazin
  10. spuneti-mi si mie o firma de placute de frana care sa nu manance discurile foarte tare. si care sunt mai bune, cele sinterizate, metalice, semimetalice ?
  11. am gasit sa-mi iau o toba remus titanium oval, noua, pt F4, la sub 200E. e buna de ceva toba asta, ce stiti? ati auzit-o pe vreun motor in 4 cilindri? ar merita s-o cumpar sau credeti ca as putea gasi altceva care sa fie in jurul a 200E (chiar si sh)? stiu ca unii din voi vor spune ca e doar o toba. si asa este, dar am si eu nevoie de o "ureche avizata".
  12. care-i super baiat si-mi spune si mie ce diametru are cotul de la evacuarea stock de pe F4i? intentionez sa-mi pun o toba mivv de f4i pe f4 si as vrea sa stiu dimensiunile, ca sa-mi dau seama cam ce adaptari as putea face. mersi
  13. Sneyku

    SHARK - Discutii Generale

    eu am S800 spig mat, luat de la louis cu 109E, la reducere. la ce bani am dat pe ea nu prea pot sa ma plang. dar...e cam zgomotoasa dupa 100 kmh. imi place cum arata, are si o semiviziera neagra deasupra celei normale, se ventileaza bine, nu mi s-a aburit niciodata.
  14. Vreau sa-mi schimb placutele de frana si nu stiu ce firma sa aleg. Voi ce aveti pe motoarele voastre? As vrea ceva care sa nu-mi manance discurile. Acum, legat de toba. Am vazut un MIVV GP, dar este pt modelul F4i. Oare o pot pune si pe F4? Cotul de la F4 este la fel cu cel de la F4i? Intreb ca sa n-o cumpar degeaba. Mersi.
×
×
  • Creează nouă...