Sari la conținut

Fratilor Un Pic De Ajutor...


sangre
 Share

Postări Recomandate

Dupa cu am mai postat acum juma de an m-am apucat sa-mi restaurez motorul ala asa cum am putut si eu si mai ales asa cum a putut si buzunarul meu..

L-am demontat, l-am vopsit (la pensula ...traiasca Zidu') si m-am apucat sa-l montez...

...si ajunsai la grup si vazui ca am oala sparta...facui rost de un alt grup cu oala buna si m-am hotarat sa le demontez pe amandoua si din 2 sa fac unu bun....problema e ca NU STIU CUM SE DEMONTEAZA.... am demontat pana la crucea cardanica am da-o jos dar mai incolo nu stiu......

 

VA ROG>....cum de demonteaza domn'e are acolo 2 semipiulite acolo am ajuns dupa de am dar cardanul jos mai departe nu stiu de unde sa-l iau....

 

Va multumesc si astept sa ma lumineze si pe mine careva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cu am mai postat acum juma de an m-am apucat sa-mi restaurez motorul ala asa cum am putut si eu si mai ales asa cum a putut si buzunarul meu..

L-am demontat, l-am vopsit (la pensula ...traiasca Zidu') si m-am apucat sa-l montez...

...si ajunsai la grup si vazui ca am oala sparta...facui rost de un alt grup cu oala buna si m-am hotarat sa le demontez pe amandoua si din 2 sa fac unu bun....problema e ca NU STIU CUM SE DEMONTEAZA.... am demontat pana la crucea cardanica am da-o jos dar mai incolo nu stiu......

 

VA ROG>....cum de demonteaza domn'e are acolo 2 semipiulite acolo am ajuns dupa de am dar cardanul jos mai departe nu stiu de unde sa-l iau....

 

Va multumesc si astept sa ma lumineze si pe mine careva...

 

Vezi ca are doo sigurante la care te cam lupti sa le dai afara... si p'urma sa le pui la loc. :lol:

 

Poate te-ajuta schema asta cu ceva

post-9468-1155546618_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru schema m-am uitat pe ea si am ajuns acolo la semi-piulitele alea si nu stiu cum sa le scot fara sa le indoi...

 

Merci inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Se demontează saboții de frână Âşi apoi capacul care închide angrenajul conic.

2.Se deÂşurubează cele patru piulițe de 10, încălzeÂşte rapid (aÂşa zice Âşi cartea service, dar "cu simț", adică pe la 200- 250grdC, preferabil cu flacără oxiacetilenică, dar merge Âşi la aragaz) gâtul oalei Âşi se extrage tot ansamblul pinionului de atac (eventual se bate uÂşor cu un dorn de Cu); apoi se îndepărtază cele două distanțiere semicilindrice, se apropie furca de pinion Âşi acum se pot extrage cele două semiinele de siguranță.

3.Pentru a extrage coroana este necesară o presă specială (nu mai am cartea Service ca s-o postez), dar se poate fără riscuri prin metoda românească: se bate oala cu cavitatea în jos pe un butuc de lemn Âşi coroana iese cu rulment cu tot prin inerție.

Sunt convins că vă veți descurca, dar înainte studiați cu atenție Âşi poza postată mai sus Âşi pregătiți atent locul de lucru.

Succes, mp.

Editat de pascumoto13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am o problema cu extragerea unei piese din ansamblul spate.Pt. a nu ne pierde in termeni tehnici, am facut un desen.Problema este ca nu reusesc sa scot pinionul ala cu 7 dinti(numerotat cu "1")din ansamblul numerotat cu "2".Mentionez ca am inlaturat reperele numerotate cu "3", am dat si cu ciocanul si tot nu iese.

post-6289-1155671402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu renunt ca imi fac numai nervi....

si fratilor la furca fata, la roata acolo unde se baga axul acela pe furca si pe roata cand in bag si il infiletez la maxim imi ramane spatiu de joc adika nu sta

strans si imi sare capacul care sta fix de furca ala cu frana la ala am uitat eu cumva vreao saiba sau vreao piulita ceva de are joc?

 

...stie careva? multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Pentru Sangre: pe partea stângă a roții (din față) există un capac de tablă (zincată în original) al cărei interior este cu rol de distanțier între umărul axului Âşi cămaÂşa interioară a rulmentului; acest capac maschează piulița care închide rulmentul.

2.Pentru New Biker: dacă respectați exact ce v-am spus + cartea service, ar trebui să reuÂşiți; eu nu intervin în a da sfaturi pentru chestiuni pe care nu le-am vrificat, iar experiența am dobândit-o stând pe lângă doi mecanici arădeni aÂşi în motoare - din păcate aceÂştia nu mai lucrează.

P.S. Nu loviți pinionul direct cu ciocanul (este cementat Âşi riscați să spargeți dantura), ci prin intermediul unui dorn de Cu pe direcție cât mai longitudinală față de axul acestuia.

dacă nici acum nu reuÂşiți (e nevoie de un ajutor care să țină "oala" cu două mâini, iar Dv.manevrați dornul Âşi ciocanul, dar repede după încălzire), apelați la un tip cu experiență pentru că la montare este o adevărată aventură Âşi e păcat să stricați ceva - nu uitați că acolo sunt niÂşte jocuri care trebuie respectate.mp

Editat de pascumoto13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc foarte mult pentru cele de mai sus...intr-adevar am fasit gulerul acela si acum roata sta fixa asa cum trebuie....cat despre grup fratilor imi scoate peri albi....din cate am observat eu neamtul nu a facut lucrul ca sa dai cu ciocanul deci incerc intr-un mod finut sa s cot semi piulitele alea 2 si sa fac si eu din 2 grupurii unu bun....

 

Multumesc mult Valicady si celorlalti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...