jumpingdog Postat Martie 29, 2004 Share Postat Martie 29, 2004 Am incercat sa reglez avasu la minskan. Acum nu stiu daca e bine, caci e cam ochimetric facuta treaba. N-am avut comparator sau cum draq ii zice, asa ca am folosit surubelnitometru si ochiometru. Am pornit si motoru, pare sa mearga bine. Intrebarea mea e cum imi dau eu seama daca e bine reglat. Adik motoru suna ok, pt un minsk bineinteles . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Martie 30, 2004 Share Postat Martie 30, 2004 1. Porneste motorul. Porneste usor? Da? Atunci ai punct. 2. Incearca sa turezi motorul in neutru. Se tureaza usor si k lumea? Da? Inca un punct. 3. Da rateuri in carb sau esapament cand turezi? Nu? Inca un punct. 4. Dupa ce mergi cu ea mai asa turata cam 5 km, scoti bujia si ai culoarea electrodului central a caramizie? Da? Inca un punct. (desigur, ai carb reglat k lumea si etanseitate la motor(semeringuri)) 5. Are motorul putere suficienta in sarcina? Da? Bonus: un punct. (se exclude varianta in care ai si alte bube la motor) Daca ai acumulat 5 puncte (inclusiv cu bonus) prezic 100% ca ai reglat avansul ca un mester adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 Eu am cartea de Minsk si acolo punctele se acorda dupa alte criterii decat cele de mai sus. Dar ma rog...Ideea este ca tu sa aduci pistonul pana la punctul mort superior, ca sa zic asa. Verifici cu o surubelnita ca pistonul sa fie ridicat la max. In acest moment, reglezi statorul sistemului de aprindere in asa fel incat senzorul sa fie exact la inceputul (intrarea) fantei din rotor. Deci exact inaintea ei, in prelungirea primei muchii. Sper ca ai inteles. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.