RedFox200 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Deci, a imbatranit si el saracul, semeringul de la schimbatorul de viteze, si in ture, cand se face presiune mai scapa ulei, foarte putin, dar scapa. Acuma problema se pune in felul urmator, exista vreun secret bine pastrat in al schimba fara sa dezmembrez absolut tot motorul ca sa ajung la el? Mobra este cea de la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) Deci, a imbatranit si el saracul, semeringul de la schimbatorul de viteze, si in ture, cand se face presiune mai scapa ulei, foarte putin, dar scapa. Acuma problema se pune in felul urmator, exista vreun secret bine pastrat in al schimba fara sa dezmembrez absolut tot motorul ca sa ajung la el? Mobra este cea de la semnatura. nu e secret... insa pe plaiuri mioritice mobre ca a ta ( si a mea la origini ) is putine. treaba e simpluta , iar cu umpit de skill e realizabila at home. ne vedem la rasnov sa dezbatem subiectul?? eventual iti aduc un disc cu manualul de service Editat Septembrie 9, 2010 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Septembrie 10, 2010 Autor Share Postat Septembrie 10, 2010 Dap, nu m-ar deranja absolut deloc Eu am Haynes-ul dar am banuit ca acolo in cazul in care arata, probabil arata metoda obisnuita sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.