E.Z.rider Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 La origini un Sprint, adica semicarenata, acum e un naked 100% Am luat-o dupa ce a stat vreo 5 ani si a trebuit sa imi bag nasul cam peste tot. Frane, suspensii, carburatoare, instalatia electrica. Am facut rost si de o guma noua pt fata (Merci Mihnea + LED) Dupa ce am reusit sa o pun pe roti incep sa descopar punctele pozitive dar si cele negative. Din prima categorie face parte comportamentul motorului. Desi nu-s sigur ca am carburatia tocmai bine pusa la punct (nu am schimbat setul de reparatie la carburi ci numai garniturile si s-ar putea ca nivelul sa fie dus pe pooola) motorul trage intr-un mod care imi aminteste de CB1000R. Ok, nu are chiar 125 de cai dar e pe aproape. Suspensiile sunt super ok, dar cred ca tre' sa ma joc la reglajele amortizorului (precompresie si revenire) Franele nu-s tocmai ok. Voi schimba conductele cu unele cu infasurare metalica pt ca astea vechi de unfla... ma vad dupa aia daca trebuiea sa mai aduc si alte imbunatatiri... Sta ca trenul pe sine atat pe frane cat si pe viraj (dar numai daca esti in treapta potrivita). Nu am probleme cu greutatea desi e de peste trei ori mai grea decat mine. este bine echilibrata si cel 220-230 kg nu se simt nici cand stai pe loc (numai daca vrei sa o urci pe bordura fara sa pornesti motorul). ca puncte negeative, pe langa franele slabe, remarc cel putin o problem de mentenanta. Pana acum m-am lovit numai de una, dar cred ca voi mai avea pt a schimba pinionul spate trebuie demontat corpul jojei de ulei care are montat pe el si pistonul de la ambr. hidraulic. pt a demonta corpul jojei trebuie demontata scarita stanga care poarta si schimbatorul de viteze. La montaj trebuie re-reglata pozitia schimbatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.