Sari la conținut

E.Z.rider

Super Membru
  • Număr conținut

    1.385
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.infomoto.ro
  • Yahoo
    ciprianpaulenco

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Romania
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    cu 3 cilindri
  • Numar Moto
    de bucuresti
  • Club
    liber cugetator

Vizitatori Recenți Profil

978 citiri profil

E.Z.rider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu putina lume considera BMW HP2 Sport drept una dintre cele mai rafinate motociclete de circuit care sufera de doua mari pacate. Pe de o parte motorul boxer nu se poate apropia ca performante nici de V2-urile italiene nici de cvadricilindricele japoneze si de aceea HP2 nu are nici o sansa intr-o competitie. Pe de alta parte pozitia specifica unui racer il face neatragator ca motocicleta de strada. BMW HP2 Sport ramane deci una dintre cele mai exotice motociclete de pista? Nu si daca intra pe manile lui Wunderlich. Tunnerul german a luat HP2-ul si l-a imbracat intr-un design derivat din Lo Rider, conceptul pe care BMW a decis sa nu il produca
  2. flitrele independente nu merg bine cu carburatoarele cu membrana, daca pui carburatoare racing e alta treaba, dar la alea tre sa inveti sa lucrezi mai fin din incheietura
  3. Inainte de Speed Triple importatorul italian a construit asta: am putea considera ca acest Triumph Trident Alu este za original Speed Triple?
  4. tehnic, poate e mai mult un caferacer, practic... e streetfighter, unul dintre primele. CHiar inainte de Speed Triple Triumph Trident Alu
  5. Doua motociclete... la limita intre street-fighter si cafe-racer Confederate X132 Hellcat - american muscle - V2 de peste 2 litri si NCR M4 One Shot - rafinament italian - peste 1 CP/kg
  6. V-ati indepartat grav de la subiect... pe langa faptul ca are in acest moment cam cel mai bun raport cal/kg, 1199 are si cea mai bogata echipare Racing ABS cu diferite niveluri de interventie, DTC (Ducati Traction Control), DES (Ducati Electronic Suspension), DQS (Ducati Quick Shift), EBC (Engine Brake Control) toate astea controlate de la un buton ce supersport de serie le mai are pe toate? apoi... faruri cu LED normal ca tragi linie si iti iese si cel mai mare pret de pe piata.
  7. si pe mine m-a dezamagit walz... customul lui e un fel de "audi aseis alb cu geamuri negre si roti de 21" dica manelist rau... cred ca n-a avut inspiratie si a aruncat ce avea prin garaj... Nothing HARDCORE imi place RSD-ul foarte mult, dar parca nu e tocmai V-MAX... desi cred ca daca as fi pus sa imi fac eu max-ul meu, cam acolo m-as duce... sau poate spre confedrate Fighter cu furca girder Lazareth e za shit in confruntarea asta... in general nu imi plac creatiile lui, dar de data asta... e foare curat, elegant si... Max, Veee Max
  8. nu mai folositi Bikez... la origine a fost un proiect comunity-based si e plin de erori... F650 Dakar 2000-2007- 177,5 la gol (192 la plin) F650GS 2000-2007 - 175 kg la gol (193 la plin) HP2 enduro - 175 la gol (196,5 la plin) nu stiu de ce apare diferenta mai mare intre gol si plin la F650GS fata de F650GS Dakar, asa e specificat in owner's manual aaaa... am uitat de subiectul topicului... triumph tiger explorer 2012 - date oficiale 259 kg a bit on the heavy side... imi place Triumph, dar de data asta cred ca au iesit putin sub standardele clasei... doar putin
  9. Daca te intereseaza costul per kilometru e mai ieftin cu Ducati. consumul nu e tot pe acolo ci difera destul de mult... La ducati am auzit cifre de genul 5,5 in oras pe cand la kawa nu prea scazi sub 7... dar sa zicem un 6 vs 7 in oras... daca iesi doar in WE nu se simte, daca faci 100 km/zi... se simte apoi.. la kawa ai revizii la 6000 km pe cand la 620 ai la 10.000 km. Alta diferenta: la monster ai 2 bujii care costa cca 16 lei bucata, la kawa ai 4 bujii de 43 lei bucata. privit din punct de vedere al costului per cal putere e alta poveste... eu am folosit un M600 cateva zile si mi-a placut chiar daca ma dadusem jos de pe o motocicleta cu mult mai multi cai... Important e ce conteaza pt tine. daca vrei muscle power... nu e cazul sa te mai uiti la monster (poate doar la unul de 1000) daca vrei agilitate, costuri decente si design... mergi pe monster. Daca nu esti prea limitat de buget baga-te la un 695... are ceva mai mult juice rationamentul e valabil pentru mine pentru ca ponderea diferitelor variabile difera de la om la om. eu cred ca nu te plictisesti cu 60 de cai daca stii sa ii folosesti pe toti cum trebuie, dar poti sa te plictisesti si de 120...
  10. Inainte de salonul moto de la Milano, Yamaha anunta ca a provocat trei dintre cei mai cunoscuti constructori de motociclete custom sa dea o noua personalitate unui V-MAX. Cei trei sunt Marcus Walz (Walz Hardcore Cycles), Roland Sands (RSD) si Ludovic Lazareth (Lazareth) si reprezinta trei culturi diferite in ceea ce priveste constructia de motociclete custom. Iata cu ce au venit ei in fata publicului la EICMA. Yamaha nu a facut din asta o competitie dar noi putem sa ne dam cu parerea... nu? <object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=IqCM-lMuSIs?version=3&hl=ro_RO"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=IqCM-lMuSIs?version=3&hl=ro_RO" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
  11. desi mi-e greu sa ma hotarasc daca e supermoto sau street-fighter... imi place de mor si nu prea ma var urcand si coborand dealuri ci mai degraba sarind borduri si coborand scari... Triumph Tiger by LSL... Venom era un concept pe care l-au prezentat austriecii acum niste ani. Unde intre streetfighter si semicarenata. Daca la Mattighofen s-a abandonat proiectul Venom, un streetfighter avand ca baza RC8-ul, Lazareth a decis ca un astfel de motor trebuie sa ajunga pe strada.
  12. Gixxule, nakedurile in general iau mai mult decat ST-urile, mai ales la drum... in oras s-ar putea sa fie tocmai invers 1. pt ca au rapoarte mai scurte 2. pt ca nu au aerodinamica si peste 100 incepe sa fie important
  13. 1... pune mana pe un indreptar de limba romana... 2... citeste-l 3... mai citeste-l odata... nu de alta, dar regulile gramaticii sunt facute pt a avea o comunicare eficienta. ex: "sunt prost." = constatare... nu trebuie sa raspunda nimeni "sunt prost?" = intrebare... consulti publicul si unul o sa zica da, altul probabil la fel... nu cred ca vei obtine un procentaj favorabil... e lumea rea, nu pune la suflet acum revenind daca evenimentul se petrecea la 12 noaptea, vecinul tau e indreptatit sa faca scandal, chiar daca ai tobe stoc... se numesc tobe sau finale sau... oricum numa' cartuse nu. in alta ordine de idei felicitari pt mobra
  14. 1. nu prea se putea pozitiona altcumva... in caz ca nu ati citit 1199 nu are un cadru intreg... si nu poti lega amortizorul de cadrul seii... 2. motorul asta e complet reproiectat... sterge cam toate marile probleme ale motoarelor ducati de pana acum... deci zarva nu-i nejustificata cum ar zice un amic, asta-i revolution nu evolution )
  15. BMW nu e un inovator in segmentul asta... 2 cilindri pe scuter exista de mai multa vrewme... vezi liderul calsei Yamaha Tmax care are motor bicilindric din 2001... iar acum a ajuns la a treia generatie Tot bicilindre sunt si Honda Silverwing, Suzuki Burgman 650 si Gilera GP800/Aprilia SRV850(lansata si ea tot la Milano) In schimb BMW-ul mi se pare cel mai reusit design si cel mai cuprinzator pachet (scurt review) C600 Sport imi place mai mult decat orice maxi-scuter si ca proportii, si ca agresivitate si mai ales ca performante promise
×
×
  • Creează nouă...