SRJN Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Hornetul de 900 este visul meu,dar nu inainte de a avea hornetul de 600. Imi place Honet 900 mai mult decat cel de 600 pt. ca: - imi place mai mult cum arata ( 2 tobe finale,etc.) - e pe injectie ajustata sa traga in ture joase - a fost primul Hornet care l-am vazut dupa aceea am aflat ca e si de 600 desi cel de 600 a fost inaintea celui de 900 P.S. Imi place si Speed Triple la nebunie e un fel de al 2-lea vis Editat Noiembrie 19, 2006 de Dan_06.06.06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 cred ca la capitolul asta intra si exclusivista MUNCH MAMUTH! ... cred ca ar inchide gura multor pretendente la categoria MARE! ... si iar deviam de la discutie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucicaCB1000 Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) no comment CB-ul de 1000 este chiar mai mare decat cel de 1300 pt ca are rotile pe 18 si implicit este si mai lunga . asa ca mai uitati-va in jur Editat Noiembrie 23, 2006 de lucicaCB1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 CB-ul de 1000 este chiar mai mare decat cel de 1300 pt ca are rotile pe 18 si implicit este si mai lunga . asa ca mai uitati-va in jur daca nu ma insel e si mai grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fzr500 Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Posesor de SV1000S venit de pe fzr 500 din `89 pot spune ca se conduce foarte usor, m/am obisnuit cu ea dupa 2000 km dintre care condusi 500 afara si 1500 in oras..ce/i drept in prima luna.. Are cuplu grozav inca de jos, pot spune ca am condus cu 170/200 la drum intins, parbizul protejeaza bine. Toate bune si frumoase pana la consum...asta consuma nu se joaca, in oras 10 si afara 7,5 la mers normal iar sportiv cred ca urca si la 14.Deci avantaje si dezavantaje dar eu sunt foarte multumit pentru ca merg foarte mult in oras si am nevoie de cuplu.. jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 (editat) Posesor de SV1000S venit de pe fzr 500 din `89 pot spune ca se conduce foarte usor, m/am obisnuit cu ea dupa 2000 km dintre care condusi 500 afara si 1500 in oras..ce/i drept in prima luna.. Are cuplu grozav inca de jos, pot spune ca am condus cu 170/200 la drum intins, parbizul protejeaza bine. Toate bune si frumoase pana la consum...asta consuma nu se joaca, in oras 10 si afara 7,5 la mers normal iar sportiv cred ca urca si la 14.Deci avantaje si dezavantaje dar eu sunt foarte multumit pentru ca merg foarte mult in oras si am nevoie de cuplu.. jos... Asa-i, motoarele Suzy V2 (chiar si cel de 650) sint printre cele mai bune facute vreodata! Nu degeaba si altii le-au preluat (Cagiva) ori pur si simplu copiat (Hyosung). Cred oricum ca ai mare nevoie de cuplu maaare de jos, cumetre fzr500 - nu de alta, dar daca tu esti in poza... sari de 1,92 m, "ochiometric"!!! Tatal mamelor de "Big Mammas" pare sa fie insa noul Suzuki B-King cu motor de Hayabusa de ultima generatie (de 1.340 cmc si 183,5 CP fix ), al carui test pe bune, IN PREMIERA absoluta, il puteti gasi in urmatorul numar Univers Moto (apare pe 14 august) ! Ride on, Big Mamma! --- Mesaj completat în 05 Aug 2007 23:44 ------------- cred ca la capitolul asta intra si exclusivista MUNCH MAMUTH! ... cred ca ar inchide gura multor pretendente la categoria MARE! ... si iar deviam de la discutie!!! Bine spus ca devenim deviantzi , din simplul motiv ca din Mammuth-ul "resuscitat" n-au fost facute decit citeva exemplare din cele 250 prevazute... nu-i asadar de serie. Nici nu prea avea cum sa fie de fapt, cele citeva teste ale prototipurilor relevind un motor (de Opel Calibra Turbo - 2.000 cmc, urcat de la 204 la 250 CP ) aproape incontrolabil in viraje din cauza brutalitatii intrarii in regim a supraalimentarii. De pret (vreo 85.000 de euro) si greutate (peste 300 kg) nu mai vorbim... Editat August 5, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.