lucian.n Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Am o mare problema/stres si sper sa ma ajute cineva. De 2 luni mi-am luat o Husqvarna WR250, motor 2t. In ultimul timp am probleme cu aprinderea, pot sa zic ca porneste destul de greu in cazul in care nu pun o bujie noua (uscata) inainte de pornire. Sau nu porneste deloc. Daca folosesc o bujie noua(nefolosita inainte) porneste, se incalzeste si merge de rupe. Daca nu sunt foarte atent cu acceleratia si nu tin motorul turat se ineaca se opreste si nu mai porneste decat cu o alta bujie noua(uscata). Acum, mai nou, nici cu o bujie noua(uscata) nu mai merge. Porneste, imediat dupa pornire merge superb, se tureaza frumos, etc. Daca o las la relanti mai mutle minute cand incep sa o accelerez se ineaca nu se tureaza si da sa se opreasca. E clar ca atunci cand o accelerez ii vine benzina si nu o arde...(zic eu) si din cauza asta atunci cand o desfac bujia e "fleasca". Am folosit: Ulei Moll Racing 2t, cu uleiul asta de cand am luat-o nu am avut nici un fel de problema. Pornea, mergea super. Am terminat uleiul am luat un Valvoline 2t, cu care am mers o vreme si a inceput sa se innece. Acum am luat yacco 2t si am folosit si benzina fara p de 99. Nu e nici o diferenta, doar ca atunci cand merge (cand e calda si o tin turata) motorul merge de rupe!!) Amestecul pe care-l fac (asa cum mi s-a recomandat de cel de la care am cumparat-o) 300ml Ulei la 10l benzina. La un moment dat am desfacut carburatorul si l-am curatat, nu prea am avut ce, doar o biluta de pamant la un "jigler" (cred eu) care din manualul producatorului e raspunzator cu amestecul aer/combustibil. Sper sa-l fi pus la pozitia initiala. E un fel de surub cu cat de surubelnita care se poate regla. In rest.. nervi si multa munca Nu reusesc sa-i dau de cap. Nu am nici un service(cunoscator)in zona. Sunt din Pitesti. Cine ma poate ajuta cu cevasfaturi? Sa nu fie amestecul destul de bun? pun prea mult ulei? Merci de ajutor!!! Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Parerea mea: - reglaj carburator (stringe surubul ala la max, fara sa fortezi, si desfa-l aprox. 3 ture complete) - amestecul e relativ OK, 30 ml ulei/1 litru benzina, dar eu as baga in jur de 25 - din cauza compresiei mici (chiar daca tie ti se pare ca rupe), la turatii mici nu mai are forta si se ineaca. E o supozitie. Oricum, nu e aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Septembrie 11, 2006 Autor Share Postat Septembrie 11, 2006 merci, o sa incerc maine, sa vedem ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Septembrie 14, 2006 Autor Share Postat Septembrie 14, 2006 S-a rezolvat!!! Secretul ===>> "airscrew" , deschis la 1,5. tk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.