Jump to content

cristi-mic

Super Membru
  • Content Count

    1,473
  • Joined

  • Last visited

About cristi-mic

  • Rank
    Motociclist cu pedigree

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.cristi-mic.blogspot.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tulcea
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Super Tenere 850
  • Numar Moto
    TL-13-MIC
  • Club
    www.tenereclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa-CZ 175 IJ Planeta 5 Nipru custom Yamaha XT 600 E Yamaha XTZ 750 Super Tenere Yamaha XTZDM 850 Super Tenere :)

Recent Profile Visitors

1,147 profile views
  1. Salut,

    Organizam in acest week. o iesire la TL.

    Plecam 15 moto. si 26 pers. vineri la 11.

    Am facut rezervarea la Pens. Nicol iar sambata am inchiriat 3 barci de 10 persoane pt toata ziua.

    Din cauza ca pensiunea nu este prevazuta cu 'sala de mese' ,suntem nevoiti sa ne deplasam in alta parte pt seara de vineri si sambata.

    Orice informatie este bine venita!

  2. http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=571&s=1
  3. Ca urmare a faptului ca accesul si posibilitatea de a posta pe acest forum (liber in teorie) au devenit un lux permis numai unora cu limba catifelata (va imaginati de ce), il provoc pe inteligentul care a sters ultimele postari din acest topic sa ma stearga si pe mine. Sau sa-mi dea ban cu totul, daca atit il duce mintea lui de militian de Dristor. Nu de alta, dar oricum nu mai conteaza. Taranul tot taran ramine, si sa te cobori la nivelul lui e prea jos. Postarea e asta. Mesaj completat Textul original e urmatorul (citez): Daca nu stiati,Clubul din Tulcea nu mai exista, s-a desfiint
  4. 5,9% (cu motorul de 750) pe 3500km, cu pasager si bagaje. Maxim 7% in orice alte conditii. Am vazut ca pe topicul de AT ai primit tot felul de sfaturi care in nici un caz nu se bazeaza pe realitate sau experiente personale. Filtreaza cu atentie... Aici ai niste grafice foarte frumoase apropo de cuplu si de putere. PS Nu-mi place cind incep unii si altii sa vorbesca de rau un model sau altul. Eu prefer sa las cifrele sa vorbeasca. Uita-te la greutate, capacitate rezervor (apropo, cea reala la ST este 30L), garda la sol, cursa suspensie, liniaritate motor samd...
  5. Incepe cu asta (postul nr. 11 contine un comparativ) si compileaza mai departe informatiile... In rest n-o sa primesti decit aprecieri subiective, si cred ca e normal. Pe scurt, eu prefer oricind ST pentru ca e mult mai ieftina, mai usoara, mai simpla si se poate upgrada la 850. Atentie doar la unele care sint foarte forjate si neingrijite.
  6. Daca vorbim de cauciucuri orientate spre strada (si din experienta personala), Anakee sint OK pe asfalt ud si uscat si au o speranta de viata de vreo 15.000km. Cu toate astea, eu as inclina spre Pirelli Scorpion S/T (tot din experinta personala). Cam aceeasi durata de viata si aderenta ceva mai buna. Dar daca ar fi sa recomand ceva cu adevarat bun, net superior atit pe strada cit si pe off, atunci as merge pe Karoo T. Urmeaza a treia pereche... Tin minim 10.000km, costa putin si aderenta e incomparabila cu orice alt cauciuc incercat pina acum.
  7. Vind camera enduro Ultra Heavy Duty, Continental, cauciuc natural (nu butilic), grosime 4.5mm, pe 18" (merge si in cauciuc de 17"). 100 RON.
  8. Domnu' frate brother, Starnescu nu mi-a fost dusman si in nici un caz n-a vorbit aiurea despre mine. Am avut doar neintelegeri materiale si vina a fost comuna, de-aia le-am si lasat deoparte. In rest nu facem spume, nici la degete nici la gura, doar ne amuzam teribil si se pare ca nu vom duce lipsa de material nici dupa ce s-a inchis forumul ala funny. Cit despre Bendeac, era amuzant inainte sa se apuce sa scrie si sa aiba emisiunea lui, si chiar a fost la mine pe blogroll o perioada. Oricum, termenul fatalai n-are nici o conotatie sexuala, in cazul vostru, asa ca citatul e irelevant.
  9. Eu nu cred ca se va intimpla vreodata asa ceva. Mai ales ca i-am distrus visul de a fi presedintele tutulor motociclistilor.
  10. Asa e, saracul...trista poveste, dar adevarata...noroc de Gruparea de Gherila ca-l sustine moral
  11. Eu as fi spus "nici o mobra, in afara de BMW, nu a avut VREODATA probleme cu cardanul". On-topic, pozele de la Tokyo cu conceptul ST 1200 sint foarte clare la capitolul cardan, uita-te pe acolo. Teoretic desfaci doar o piulita, scoti un distantier si axul spate si gata...cred ca s-au gindit la o solutie simpla. In plus, jantele par sa fie tubeless, deci n-ar fi nevoie de demontat roata in caz de pana. Cum spuneam, o s-o incerc si eu probabil peste vreo 10 ani, daca va mai exista si mai ales daca o sa merite.
  12. In primul rind, voi m-ati jignit primii (si am fost surprins foarte neplacut de chestia asta), eu doar v-am atras atentia asupra unei singure persoane. Trebuie sa revin asupra postarii ? Cred ca e foarte clar. Oricum, uite ce frumos am scris la vremea respectiva, si nu e cazul sa-mi aduc aminte ce raspunsuri am primit... /index.php?...t&p=1608940 In al doilea rind, esti paranoic, asa cum ai fost tot timpul de cind te-au facut presedinte, referitor la adversitatea mea fata de tine. Singurul lucru pe care voi nu l-ati inteles si nu-l intelegeti este ca nu reprezentati pe NIMENI, si cu
  13. Toleranti sau fatalai ? Ca la cite a zis ghertoiul despre voi....
  14. Te rog frumos sa nu mi te mai adresezi, si sa nu-mi mai completezi mesajele. Nu vreau sa-si imagineze cineva ca as avea ceva de-a face cu tine (in afara de ceea ce ti-e promis, desigur).
  15. S-a dus asociatia rebelilor si au ramas "fratii brothers". Actele...stiti voi mai bine ce-ati facut cu ele. Inteligenta miscare, n-am ce spune. Acum s-a dus si marele forum cu acces limitat, care ne inspira pe toti. Cred ca e cazul sa cugetati profund (daca nu va ia durerea de cap) la ce s-a intimplat, si mai ales DE CE si din cauza cui s-a intimplat. Si sa faceti ceva. Oricum, presimt ca iar o s-o dati in bara.
×
×
  • Create New...